Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä asiassa olet kermapeffa? -peukutusketju

Vierailija
19.10.2025 |

Harva myöntää ääneen, että on jossakin asiassa kermapeffa, niin vaativa, ettei mikä tahansa kelpaa. Yksi asia per viesti. Peukku ylös = minäkin olen kermapeffa tässä asiassa, peukku alas = minä en ole kermapeffa tässä asiassa. Ap aloittaa:

En olisi voinut kuvitellakaan muuttavani ns. huonolle asuinalueelle, kun ostin omistusasunnon. Maksoin siitä ekstraa, että sain rauhallisen keskiluokkaisen asuinalueen. Olen ollut päätökseen 100 % tyytyväinen, tuli vietettyä aikoinaan vuokralla monet vuodet huonoillakin asuinalueilla. :)

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis pitänyt ajatella noin. Oma mies On tyhmä ku saapas ja ammattikoulu taustalla, siinä kaikki. Ei mitään kunnianhimoa, persaukinen kädestä suuhun duunari. Itse olen kaikkea muuta, oikeasti päinvastainen. Enkä kehuskele vaan näin asia on. Oli virhe mennä naimisiin. Nyt lapset pitää hetken yhdessä mutta lähden heti kun on oikea hetki. 

Nyt on ihan pakko kysyä, miksi parisuhde ja lapsetkin vielä?

Vierailija
42/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerää miesten alapeukut:

En olisi kelpuuttanut itselleni ammattikoulun tai amk:n käynyttä miestä. Mulle omassa miehessäni yksi tärkeimpiä asioita oli, että ollaan yliopistosta samalta alalta valmistuneita. Miehessä viehättää älykkyys ja kyky keskustella syvällisiä, tällaisen miehen onneksi sain. :)

Olen mies ja ihan samaa mieltä. En olisi ikinä voinut ottaa ei-akateemista naista.

Kyky keskustella syvällisiä tarkoittaa ??

No muutamia esimerkkejä:

-Jotkut keskustelevat elämän tarkoituksesta. Osalle se merkitsee vaikka filosofista, eettistä tai teologista pohdintaa monenlaisia näkökulmia huomioiden. Osalle se taas merkitsee sitä, mitä ryypätään seuraavana päivänä.

-Jotkut keskustelevat elämässä kohtaamistaan vastoinkäymisistä. Osalle se merkitsee syvällistä pohdintaa aiheesta, esimerkiksi sosiaalipsykologian tms näkökulmasta. Pohtivat, mitä ovat vastoinkäymisistä oppineet. Sitten osa taas vaan tyytyy toteamaan, että "kyllä se mun ex oli paska" ja keskustelu on muutenkin yhtä pinnallisella tasolla sen syvempiä merkityksiä löytämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerää miesten alapeukut:

En olisi kelpuuttanut itselleni ammattikoulun tai amk:n käynyttä miestä. Mulle omassa miehessäni yksi tärkeimpiä asioita oli, että ollaan yliopistosta samalta alalta valmistuneita. Miehessä viehättää älykkyys ja kyky keskustella syvällisiä, tällaisen miehen onneksi sain. :)

Sait myös yhden naisenkin alapeukun 💩

Olet varmaan aivan helvetin ankea tyyppi ja äijäsi varmasti myös! Yäk! 

Kerronpa vielä, että olen koulutukseltani Kuvataiteilija AMK + Kuvataiteen maisteri (Yliopisto) ja mun mies on rakennusalan ihmisiä. Surettaa kyllä kaltaistesi ihmisten pinnallisuus. Olen itse keskustellut hyvinkin syvällisesti jopa vain kansakoulun käyneen ihmisen kanssa! Tajuatko yhtään miten pinnallinen ja typerä ihminen olet? Häpeäisit!

Vierailija
44/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerää miesten alapeukut:

Kerronpa vielä, että olen koulutukseltani Kuvataiteilija AMK + Kuvataiteen maisteri (Yliopisto) ja mun mies on rakennusalan ihmisiä. Surettaa kyllä kaltaistesi ihmisten pinnallisuus. Olen itse keskustellut hyvinkin syvällisesti jopa vain kansakoulun käyneen ihmisen kanssa! Tajuatko yhtään miten pinnallinen ja typerä ihminen olet? Häpeäisit!

&n

Mä sanoisin pinnalliseksi ihmistä, joka kommentoi paskaemojilla yhtään mitään kenellekään.

Vierailija
45/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kalliita astioita. Ne ovatkin ainoa heikkouteni, muuhun en tuhlaa. :D

Vierailija
46/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerää miesten alapeukut:

Kerronpa vielä, että olen koulutukseltani Kuvataiteilija AMK + Kuvataiteen maisteri (Yliopisto) ja mun mies on rakennusalan ihmisiä. Surettaa kyllä kaltaistesi ihmisten pinnallisuus. Olen itse keskustellut hyvinkin syvällisesti jopa vain kansakoulun käyneen ihmisen kanssa! Tajuatko yhtään miten pinnalline

Mä sanoisin pinnalliseksi ihmistä, joka kommentoi paskaemojilla yhtään mitään kenellekään

Mä kutsuisin kakkaemojikommentoijaa tyhmäksi ja sivistymättömäksi.

Vierailija
47/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa vähimmäisvaatimus on 4 tähteä

Vierailija
48/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla tekemisissä sellaisten kanssa, jotka myyvät tai ostavat seksiä.

Vierailija
49/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 300 eurolla ei saa käyttökelpoisia kenkiä (lenkkareissa ja kumisaappaissa raja noin 150 euroa)

Vierailija
50/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuori. Siinäpä se. 

Vierailija
51/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein 4 ja 5 tähden hotelleissa on palveluita joita en itse tarvitse. Luotan enemmän asiakkaiden arvioihin kuin tähtiin.

Vierailija
52/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa näistä viesteistä ei ole mitään kermapersettä nähnytkään :D enemmänkin normaaliälyllä varustetun ihmisen mielenmaailmaa, suomalaiset ovat melkoisen vaatimatonta kansaa

Vierailija
53/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanaattisesti mihin tahansa suhtautuvat ovat raskasta seuraa. Ihan sama mihin fanaattisuus liittyy (uskonto, vegaanius, laihdutus, koirat, joku muu...)

Vierailija
54/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein 4 ja 5 tähden hotelleissa on palveluita joita en itse tarvitse. Luotan enemmän asiakkaiden arvioihin kuin tähtiin.

mulle on tärkeintä, että on puhdasta. Aamupalan syön mielelläni jossain lähikahvilassa, enkä käytä huonepalveluja tms. Siksi tähtimäärällä ei ole väliä. Sen sijaan edellisen hiustuppoja en halua nähdä.

Vierailija
55/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän superjuntteina akateemisesti koulutettuja, jotka korostavat olevansa akateemisesti koulutettuja.

Vierailija
56/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa näistä viesteistä ei ole mitään kermapersettä nähnytkään :D enemmänkin normaaliälyllä varustetun ihmisen mielenmaailmaa, suomalaiset ovat melkoisen vaatimatonta kansaa

Riippuu niin näkökulmasta. Mä olen saanut kuulla olevani kermaperse, koska en juo olutta. Kahdelta eri ihmiseltä. En juo olutta, koska se maistuu suussani pahalta.

Vierailija
57/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin hotelli kuin Airbnb.

Vierailija
58/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin no Suomessa aika pieni osa lentää yksityiskoneella, ajelee jahdeilla, omistaa oman saaren tai kartanon.

Vierailija
59/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerää miesten alapeukut:

Olen mies ja ihan samaa mieltä. En olisi ikinä voinut ottaa ei-akateemista naista.

Kyky keskustella syvällisiä tarkoittaa ??

No muutamia esimerkkejä:

-Jotkut keskustelevat elämän tarkoituksesta. Osalle se merkitsee vaikka filosofista, eettistä tai teologista pohdintaa monenlaisia näkökulmia huomioiden. Osalle se taas merkitsee sitä, mitä ryypätään seuraavana päivänä.

-Jotkut keskustelevat elämäss

Ja AMKin tai amiksen käynyt ei tällaiseen syvälliseen keskusteluun kykene ja ajattelee lähinnä seuraavan päivän ryyppäämistä? 

Ja sinä kaikessa sivistyneisyydessäsi jauhat täyttä skeidaa täällä VAUVA-palstalla? Sinuna kyllä katsoisin peiliin. Olet säälittävin luuseri ikinä! Ansaitsisit kakkaemojin tatuoituna otsaasi. 

Vierailija
60/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulle on tärkeintä, että on puhdasta. Aamupalan syön mielelläni jossain lähikahvilassa, enkä käytä huonepalveluja tms. Siksi tähtimäärällä ei ole väliä. Sen sijaan edellisen hiustuppoja en halua nähdä.

Aamiainen on oleellinen osa hotellimajoitusta ja 4+ tähden hotelleissa se on yleensä runsas ja laadukas. 3 tähden hotelleissa aamiainen on tasoa veteen keitetty kaurapuuro, kuiva muffinssi, pikakahvia ja  auringossa seisova, piimääntyvä maitokannu. Mitäköhän sitä huonommissa hotelleissa on? Muoviin pakattu suolakeksi ja lasi vettä?