Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä asiassa olet kermapeffa? -peukutusketju

Vierailija
19.10.2025 |

Harva myöntää ääneen, että on jossakin asiassa kermapeffa, niin vaativa, ettei mikä tahansa kelpaa. Yksi asia per viesti. Peukku ylös = minäkin olen kermapeffa tässä asiassa, peukku alas = minä en ole kermapeffa tässä asiassa. Ap aloittaa:

En olisi voinut kuvitellakaan muuttavani ns. huonolle asuinalueelle, kun ostin omistusasunnon. Maksoin siitä ekstraa, että sain rauhallisen keskiluokkaisen asuinalueen. Olen ollut päätökseen 100 % tyytyväinen, tuli vietettyä aikoinaan vuokralla monet vuodet huonoillakin asuinalueilla. :)

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan tietyt elintarvikkeet kalliimpina merkkituotteina, kun laatuero on mielestäni niin iso halvempiin verrattuna joidenkin tuotteiden kohdalla.

Vierailija
2/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään lemmikeistä, jotka hyppivät ja tunkevat syliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeily, telttailu, no way. En halua paikkaan missä ei ole sisävessaa, suihkua, sähköä ja oikeaa sänkyä.

Vierailija
4/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmissuhteissa aika itsekäs, eli en kaveeraa ihmisten kanssa, jotka ovat hankalia, vaikeita tai joilla on merkittäviä ongelmia esim. ihmissuhteissa tai raha-asioissa.

Vierailija
5/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokapaikoissa tykkään mennä mieluummin johonkin hienompaan kuin mättöpizzeriaan.

Vierailija
6/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panokaverilla on väliä (peukku ylös), panokaverilla ei ole väliä (peukku alas)

Vierailija
7/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmissuhteissa aika itsekäs, eli en kaveeraa ihmisten kanssa, jotka ovat hankalia, vaikeita tai joilla on merkittäviä ongelmia esim. ihmissuhteissa tai raha-asioissa.

En ikinä myöntäisi ääneen, mutta en ala ystäviksi ihmisten kanssa, joilla on vaikeita mt-ongelmia. Joku pieni masennus on ihan eri asia ja mulle ok, kun taas hyvin haastavat mt-jutut skippaan suosiolla. En jaksa ailahtelevia ihmisiä ja draamaa.

Vierailija
8/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vain naudanjauhelihaa.

Vierailija
9/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan koulutusmatkoilla yms. otan aina omaan piikkiini tasokkaamman majoituksen. 

Vierailija
10/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jossain on tarjolla jotain halpismerkin keksejä (kyllä ne erottaa ulkonäöstä), niin jätän ottamatta. Herkuttelen kalorini mieluummin jollain muulla.

Vierailija
11/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintarvikkeissa kotimainen menee ulkolaisen edelle vaikka olisi kalliimpi.

Vierailija
12/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhliessa käytän vaan laadukasta kokaiinia ja jätän pirin rahvaalle. Ero on 20€/g vai 200€/g.

Vierailija
13/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää aikuisia ihmisiä, jotka ryyppäävät itsensä tainnoksiin. Ihan sama millä alkoholilla sen tekevät, mutta pidän tuota aikuisilta nolona käytöksenä. Teinit nyt etsii rajojaan, mutta aikuisen luulisi tietävän ne.

Vierailija
14/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Lisäksi vältän ihmisiä, joiden vapaa-aikaa ohjaa alkoholi.  Ihan sama "harrastaako viinejä" vai keittää pontikkaa naapurin Lassen kanssa, juoppojen seura ei kiinnosta. 

Vierailija
15/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön vain naudanjauhelihaa.

Mä syön (tai ostan) vain 10% naudanjauhelihaa.

Vierailija
16/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää miesten alapeukut:

En olisi kelpuuttanut itselleni ammattikoulun tai amk:n käynyttä miestä. Mulle omassa miehessäni yksi tärkeimpiä asioita oli, että ollaan yliopistosta samalta alalta valmistuneita. Miehessä viehättää älykkyys ja kyky keskustella syvällisiä, tällaisen miehen onneksi sain. :)

Vierailija
17/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkohuussiin en mene

Vierailija
18/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienituloinen mutta en suostu käyttämään halpoja kenkiä. Ostan muutenkin vaatteet nykyään uutena koska edellisen omistajat hajut häiritsevät ja niitä saa harvoin kokonaan pois.

Vierailija
19/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kypsään ikään ehtineenä en hakeudu sellaisten ihmisten seuraan vapaa-ajalla, joilla on isoja elämänhallinnan haasteita. Luokkaa holtiton rahankäyttö, suhde naimisissa olevan ihmisen kanssa jne. Kaipaan ystävältä vakautta (kuten itsekin olen). Ei kiinnosta seurata enää koheltamista ja huonoja valintoja.

Vierailija
20/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ostanut punalaputettuja tuotteita