Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä asiassa olet kermapeffa? -peukutusketju

Vierailija
19.10.2025 |

Harva myöntää ääneen, että on jossakin asiassa kermapeffa, niin vaativa, ettei mikä tahansa kelpaa. Yksi asia per viesti. Peukku ylös = minäkin olen kermapeffa tässä asiassa, peukku alas = minä en ole kermapeffa tässä asiassa. Ap aloittaa:

En olisi voinut kuvitellakaan muuttavani ns. huonolle asuinalueelle, kun ostin omistusasunnon. Maksoin siitä ekstraa, että sain rauhallisen keskiluokkaisen asuinalueen. Olen ollut päätökseen 100 % tyytyväinen, tuli vietettyä aikoinaan vuokralla monet vuodet huonoillakin asuinalueilla. :)

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkohuussiin en mene

Pissit mieluummin pöksyyn?

Vierailija
22/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerää miesten alapeukut:

En olisi kelpuuttanut itselleni ammattikoulun tai amk:n käynyttä miestä. Mulle omassa miehessäni yksi tärkeimpiä asioita oli, että ollaan yliopistosta samalta alalta valmistuneita. Miehessä viehättää älykkyys ja kyky keskustella syvällisiä, tällaisen miehen onneksi sain. :)

Olen mies ja ihan samaa mieltä. En olisi ikinä voinut ottaa ei-akateemista naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomattakin lienee selvää, että narkkarien seuta ei kiinnosta.

Vierailija
24/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei olisi kelvannut puolisoksi ihminen, jolla on ennestään lapsia. Halusin, että saamamme lapset ovat kummallekin ainoita ja yhteisiä. 

Vierailija
25/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi voinut ryhtyä äitipuoleksi jonkun miehen lapsille. Minusta ei olisi ikinä ollut huolehtimaan toisen lapsista ja itseni tuntien en olisi saanut muodostettua rakastavaa tunnesidettä lapsiin, jotka eivät ole biologisesti omiani.

Vierailija
26/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin itselleni arvostetun ammatin (yliopistoala sen tarkemmin yksilöimättä) ja sellaiseen päädyin. Minulle ei olisi riittänyt, jos olisin vaikka kaupan kassalla tai ajaisin taksia. Kaikkia ammatteja toki tarvitaan, mutta itselleni halusin arvostetun ammatin.

Vierailija
27/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän julkisesti kiroilua moukkamaisena. Eri asia, jos kotona yksin ollessa pääsee joku ärräpää, mutta muiden kuullen kiroilu on mautonta. Ekstramautonta se on mielestäni lasten kuullen. Nykyään läheskään kaikki eivät sensuroi puheitaan, jos paikalla on pieniä lapsia.

Vierailija
28/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ostanut punalaputettuja tuotteita

Juustoja kannattaa ostaa punalaputettuina, ovat parempia kuin tuoreet. Stockan herkun juustomestari antoi tämän tipsin.

Vierailija
29/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei olisi kelvannut puolisoksi ihminen, jolla on ennestään lapsia. Halusin, että saamamme lapset ovat kummallekin ainoita ja yhteisiä. 

Kun on nyt nähnyt mitä säätämistä mun, sun ja meidän lapset -perhekuvio aiheuttaa, niin ei ikinä. 

Jos nyt eroaisin (tai leskeytyisin), en edes kuvittelisi muuttavani uuden miehen kanssa yhteiseen kotiin ennen kuun lapset ovat lentäneet pesästä.

Vierailija
30/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin on oltava laadukasta.

31/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt ei edes ole mitään kermaperseilyä, vaan normaalia itsesuojeluvaistoa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
32/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä peukku?

Vierailija
33/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni yksityiskohta, mutta tunnen itseni todella nipoksi tässä asiassa:

Mielestäni hyviin tapoihin kuuluu, että jos kotiin tulee joku harvinainen vieras (esim. sukulainen, jota nähdään vaikka kerran muutamassa vuodessa), niin silloin on syytä kotona olevien perheenjäsenten tulla tervehtimään ja seurustelemaan hetki. Nykyisin on ihan tavallista, että lapset ja teinit hengaavat huoneissaan kännykällään. Omassa lapsuudessani tultiin aina eteiseen tervehtimään ja kahvipöytään seurustelemaan, vaikka vieraiden tulo olisi jännittänyt. Oman lapsenkin kasvatan tähän, että vieraiden tullessa huomioidaan heidät, eikä painella yksin omiin menoihin.

Vierailija
34/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerää miesten alapeukut:

En olisi kelpuuttanut itselleni ammattikoulun tai amk:n käynyttä miestä. Mulle omassa miehessäni yksi tärkeimpiä asioita oli, että ollaan yliopistosta samalta alalta valmistuneita. Miehessä viehättää älykkyys ja kyky keskustella syvällisiä, tällaisen miehen onneksi sain. :)

Olen mies ja ihan samaa mieltä. En olisi ikinä voinut ottaa ei-akateemista naista.

Kyky keskustella syvällisiä tarkoittaa ??

Vierailija
35/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerää miesten alapeukut:

Sait myös yhden naisenkin alapeukun 💩

Olet varmaan aivan helvetin ankea tyyppi ja äijäsi varmasti myös! Yäk! 

Vierailija
36/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperi 3 tai 4 kerroksista, valkoista, kevyesti kuvioitua mutta ei painovärein vaan stanssattuna.

Vierailija
37/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän koskematta kyläpaikoissa sellaisiin tarjoiluihin, jotka vaikuttavat huonolla tavalla kotikutoisilta ja epäilyttäviltä hygieniansa puolesta.

Vierailija
38/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt ei edes ole mitään kermaperseilyä, vaan normaalia itsesuojeluvaistoa.

Riippuu vähän keneltä kysyy.

Vierailija
39/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis pitänyt ajatella noin. Oma mies On tyhmä ku saapas ja ammattikoulu taustalla, siinä kaikki. Ei mitään kunnianhimoa, persaukinen kädestä suuhun duunari. Itse olen kaikkea muuta, oikeasti päinvastainen. Enkä kehuskele vaan näin asia on. Oli virhe mennä naimisiin. Nyt lapset pitää hetken yhdessä mutta lähden heti kun on oikea hetki. 

Vierailija
40/65 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kykene käyttämään mitä tahansa astioita tai aterimia. Laatua on oltava ja omaa silmää visuaalisesti miellyttävää. Mies toi yhteenmuuton yhteydessä esim lusikoita, joita en pysty käyttämään niiden ruman muodon takia.