Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jännitän miestä?

Vierailija
15.07.2024 |

Miten eroon? Oon tapaillut yhtä miestä ja jännitän ihan hirveästi sitä. Sit kun en tiiä millä aikeilla on liikkeellä ja onko tunne sama

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroon pääsee kun lopetat yhteydenpidon. 

Jännittäminen kertoo ettei kaikki ole hyvin. Luota mitä kehosi kertoo, jos et voi rentoutua kaverin seurassa, kaikki ei ole hyvin. 

Luota intuitioosi. Jos mies ei ole kertonut millä mielellä on liikkeellä, ei ole ainakaan hyvällä.

Olennaista on kysyä itseltäsi, millä mielellä SINÄ olet liikkeellä? Kunnioittaako mies sinua, onko hän ystävällinen, ottaa sinut huomioon? Jos ei, poistu. 

Poistu suhteesta.

Vierailija
2/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännittäminen kertoo ettei kaikki ole hyvin. Luota mitä kehosi kertoo, jos et voi rentoutua kaverin seurassa, kaikki ei ole hyvin. 

Luota intuitioosi. Jos mies ei ole kertonut millä mielellä on liikkeellä, ei ole ainakaan hyvällä.

Olennaista on kysyä itseltäsi, millä mielellä SINÄ olet liikkeellä? Kunnioittaako mies sinua, onko hän ystävällinen, ottaa sinut huomioon? Jos ei, poistu. 

Poistu suhteesta.

Me ollaan tunnettu jo joitain kk, silti mies ei ole sanonut että haluaisi seurustella kanssani. Otin jo takaisin kerran. Tänään pitäisi nähdä kävelyllä. Eilen soitti mökiltä humalassa mulle. Voiko noita miehen aikeita mitenkään selvittää? Ollaan yli 40v, mies hieman nuorempi

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole useamman kuukauden aikana tehnyt selväksi, että haluaa seurustella kanssasi vakavasti, hän haluaa sinusta vain seksiä tai muita palveluksia. Ja haluatko jonkun juopon, joka vain kännissä ottaa yhteyttä vongatakseen? Näistä asioista jo selviää, mitä hän haluaa ja millainen mies hän on. Et jostain syystä vain halua uskoa totuutta.

Vierailija
4/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole useamman kuukauden aikana tehnyt selväksi, että haluaa seurustella kanssasi vakavasti, hän haluaa sinusta vain seksiä tai muita palveluksia. Ja haluatko jonkun juopon, joka vain kännissä ottaa yhteyttä vongatakseen? Näistä asioista jo selviää, mitä hän haluaa ja millainen mies hän on. Et jostain syystä vain halua uskoa totuutta.

Niin, haluaisin että olisi tosissaan. Mulla huonoa tuuria miesten kanssa. Kukaan ei halua seurustella mun kanssa. Mietin nyt mitä tekisin. Mies itse ehdotti kävelyä

Ap

Vierailija
5/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai vaan oo viielä menny pilluu sille antamaan ??

Vierailija
6/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin jännitti yksi mies muutama vuosi sitten. Nyt ainakin tiedän, miksi oli syytä pelätä. Silloin keho ja intuitio kertoi, järkikin sanoi, mutta en kuunnellut.

Oli paha tapaus. Saan koota itseäni pitkään, vaikka omat tunteet onneksi hiipuivat ajan mittaan, kun sain kokea millainen hän oikeasti on. 

Vierailija
7/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jännität miestä koska pelkäät epävarmaa tilannetta, kerroit itse. Kysypäs suoraan asiaa häneltä.

Vierailija
8/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jännität miestä koska pelkäät epävarmaa tilannetta, kerroit itse. Kysypäs suoraan asiaa häneltä.

Miten mä asiaa kysyn? On sanonut että etsii parisuhdetta. En vain tiedä haluaako sitä kanssani. Vieläkö yli 40v ikäiset pelailee ihmissuhteissa. Eikö ole aika teiniä.

Ap

Vierailija
9/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, haluaisin että olisi tosissaan. Mulla huonoa tuuria miesten kanssa. Kukaan ei halua seurustella mun kanssa. Mietin nyt mitä tekisin. Mies itse ehdotti kävelyä

Ap

Pystyt itse vaikuttamaan asioihin. Oma käytöksesi pitkälti määrittää sen, miten miehet sinua kohtelevat. Älä ota juoppoa, muitakin vaihtoehtoja on. Ja jos mies on aiemmin lopettanut yhteydenpidon ja sinä otit hänet sitten takaisin, niin tosi huono merkkihän tuo on. Tällaisista merkeistä pitäisi osata tehdä oikeat johtopäätökset.

Itse laittaisin miehelle viestin, että tuntuu, että haluamme elämältä eri asioita ja siksi ei ole järkevää enää jatkaa tapailua.

Vierailija
10/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mä asiaa kysyn? On sanonut että etsii parisuhdetta. En vain tiedä haluaako sitä kanssani. Vieläkö yli 40v ikäiset pelailee ihmissuhteissa. Eikö ole aika teiniä.

Ap

Suoraan kysyminen ei ole ratkaisu, koska ihmiset valehtelevat jatkuvasti. Ja kyllä, valtaosa ihmisistä pelailee. Kaikki merkit ovat jo ilmassa, mutta sinulla on laput silmillä, ap.

Vierailija
11/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis annoitko sille pillua ??

Vierailija
12/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo, miten sillä on väliä?

Jalat ristissä kunnes seurustellaan? 

Ap

Vierailija
13/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pystyt itse vaikuttamaan asioihin. Oma käytöksesi pitkälti määrittää sen, miten miehet sinua kohtelevat. Älä ota juoppoa, muitakin vaihtoehtoja on. Ja jos mies on aiemmin lopettanut yhteydenpidon ja sinä otit hänet sitten takaisin, niin tosi huono merkki

Tiedän mitä mies vastaa tuohon. Varmaan vain että Ok sitten. 

Ap

Vierailija
14/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole se oikea. 

Oikean seurassa voit olla luonnollisesti oma itsesi hyvine ja huonoine puolinesi ja kokea ensihetkellä jo että ikään kuin olisitte tunteneet kauan

Vierailija
15/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistu suhteesta.

Höpö höpö. Täysin yksilöllistä ja tilannekohtaista. Mä ujona ihmisenä olen jännittänyt lähes jokaista tapaamaani uutta ihmistä. Jos olisin luottanut "intuitiooni" jännittämisen suhteen, olisin elänyt elämäni täysin yksin.

Jännittämistä on myös erilaista. Edelleen, 10 vuoden yhdessäolon jälkeen, jännitän välillä miestäni jos olemme vaikka olleet hetken erossa. Jännittäminen tuntuu perhosina vatsassa, ja kertoo että olen ihastunut häneen enkä pidä häntä itsestäänselvyytenä.

Ap:n jännittäminen todennäköisesti johtuu siitä mitä hän itsekin sanoo. Ettei hän tiedä miehen tarkoitusperiä. Omista tuntemuksistaan hän ei kuitenkaan voi niitä saada selville, vaan pelkästään kysymällä.

Vierailija
16/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo, miten sillä on väliä?

Jalat ristissä kunnes seurustellaan? 

Ap

Paha Virhe

Vierailija
17/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis sanonut että tutustutaan. Ollaan joku 4kk tunnettu ja ehkä 1krt viikko nähty, mitä oli välissä 2kk tauko.

Ehkä mä vaan katson  mihin tää vie

Ap

Vierailija
18/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistu suhteesta.

Me ollaan tunnettu jo joitain kk, silti mies ei ole sanonut että haluaisi seurustella kanssani. Otin jo takaisin kerran. Tänään pitäisi nähdä kävelyllä. Eilen soitti mökiltä humalassa mulle. Voiko noita miehen aikeita mitenkään selvittää? Ollaan yli 40v, mies hieman nuorempi

Ap

Kysy haluaako olla pariskunta. Jos ei, niin jätä, koska tuohon löysässä hirressä roikkumiseen ei kannata alkaa.

Vierailija
19/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä enää saa tekemättömäksi sitä että ollaan oltu sängyssä. Kyllä mä tiedän että se oli virhe. Oon tehnyt virheitä koko elämäni

Ap

Vierailija
20/67 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies siis sanonut että tutustutaan. Ollaan joku 4kk tunnettu ja ehkä 1krt viikko nähty, mitä oli välissä 2kk tauko.

Ehkä mä vaan katson  mihin tää vie

Ap

Miksi oli 2kk tauko? Yrittikö välissä jotakuta muuta/sinua kiinnostavampaa, ja kun ei onnistunut niin tuli takaisin? Vai joku järkevämpi syy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi