19-v nainen Hesarissa: Yhtäkkiä mulla oli kauhean ikävä sitä kun olin lapsi
Kommentit (53)
Kyllä tuon takia pitää päästä traumaterapiaan.
Miten sillä voi nyt jo olla sitä ikävä? Eihän siitä ole kuin pari vuotta kun se oli lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Miten sillä voi nyt jo olla sitä ikävä? Eihän siitä ole kuin pari vuotta kun se oli lapsi.
? Reissussa olevaa puolisoakin alat kaipaamaan siinä 5 vuoden kohdalla?
Tuntuu ettei nykyään kasveta ollenkaan aikuisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Se on edelleen lapsi. Ei täysi-ikäisyys kenestäkään aikuista tee.
Normaalia että uudessa elämänvaiheessa tulee ikävä vanhaa ja turvallista tilannetta. Yksin asumiseen tottuu ajallaan.
Persoonallisuushäiriöisiä ketju täynnä.
Tottakai teinillä, joka muuttaa pois kotoa, tulee ajoittain ikävä lapsuudenperhettä.
Onko ap 15-vuotias vai miksi hän täyttää teinitytöstä nimitystä nainen?
Antakaa nyt herran tähden parikymppisten juuri omilleen muuttaneiden olla parikymppisiä juuri omilleen muuttaneita! Mitä te täällä haukutte.
Minä olen 42v ja välillä ikävöin aikaa, jolloin olin lapsi. Silloin oli niin helppoa eikä ollut huolta mistään.
Mikä siinä on ihmeellistä? Itse kaipaan välillä nuoruuta ja jopa lapsuuttani. Mutta saisinpa elää uudestaan 15-25v ajan. 😍
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu ettei nykyään kasveta ollenkaan aikuisiksi.
Siltä tosiaan tuntuu, kun tätä ketjua lukee. 19-vuotiaalta tuo otsikon kommentti on ihan normaali.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 42v ja välillä ikävöin aikaa, jolloin olin lapsi. Silloin oli niin helppoa eikä ollut huolta mistään.
Oikeastiko vai kultaako aika muistot?
Monelle lapsuus on ihan yhtä stressaavaa aikaa. On kiusaamista, hylkäämiskokemuksia, stressiä koulusta ym. Harva vaan enää muista niitä murheita aikuisena. Mun elämän onnellisin aika oli parikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
? Reissussa olevaa puolisoakin alat kaipaamaan siinä 5 vuoden kohdalla?
Ei se kaipaa, koska sillä todennäköisesti kiertää uusi ukko pedissä viikon välein puolison ollessa poissa🤭🤭
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000011487596.html