Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei veikkauksen pelitilille voi siirtää 2 euroa?

Vierailija
15.07.2024 |

Vaatii siirtämään 10 euroa mutta haluaisin siirtää vain 2e

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että peliaddiktit kuluttaa enemmän rahaa pelaamiseen.

Vierailija
2/11 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrä 12e ja ota heti 10e alas.Näin helppoo.Sulla ei taida olla kuin 2e tilillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrä se kymmenen, käytä kaksi euroa, ja siirrä ne kahdeksan jäljellä olevaa takaisin tilille. Noin se onnistuu.

Vierailija
4/11 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirrä 12e ja ota heti 10e alas.Näin helppoo.Sulla ei taida olla kuin 2e tilillä

Veikkauksessa on tasasummat joita voi siirtää pelitille. Ei ole mitään vaihtoehtoa 12.

Vierailija
5/11 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkauksessa on tasasummat joita voi siirtää pelitille. Ei ole mitään vaihtoehtoa 12.

Voi kirjoittaa itse sen 12 euroa. Ei tarvitse käyttää niitä valmiiksi tarjottuja lukuja.

Vierailija
6/11 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kirjoittaa itse sen 12 euroa. Ei tarvitse käyttää niitä valmiiksi tarjottuja lukuja.

No, sitten pitäs voida kirjoittaa se 2:kin.

Vierailija
7/11 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, sitten pitäs voida kirjoittaa se 2:kin.

Jos on määrätty että pienin summa on 10, eikä sinulla sellaista summaa ole, kannattaa olla pelaamatta.

Vierailija
8/11 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienin pelitilille siirrettävä summa on 10,00€. Ei tarvitse siirtää tasasummaa, vaan summan voi kirjoittaa itse esim 10,54€.

Pienin siirrettävä summa pankkitilille on 2,00€, eikä siirrettävän summan tartte olla tasasumma.

Vierailija
9/11 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siirsin kympin. Voitin kolme euroa. Tappio oli 7 euroa. Kela vähensi tuista tuon voiton kolme euroa. Joku viranomainen tuhlasi verorahoja siihen, että sai käsitellä sen asian 3 euron vähennys. Muut Kelan asiakkaat odottivat oman asian käsittelyvuoroa sillä aikaa. 

Vierailija
10/11 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienin siirrettävä summa pankkitilille on 2,00€, eikä siirrettävän summan tartte olla tasasumma.

Olen monta kertaa tyhjentänyt pelitilin ja siirtänyt pankkitilille sen lopun 10 senttiä.

Vierailija
11/11 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lypsäminen ei kannata, jos ämpäriin kilahtaa tuo surkea kaksieuroinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme