Miehet,miksi on niin vaikea suostua siihen kortsun käyttöön? Olen 50 vuotias ja törmännyt tähän puolet elämästä
Eilen oli taas treffit joiden oli tarkoitus olla panotreffit,mutta mies alkoi nurista kondomista " ei muutkaan ole vaatineet"..
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Eräs miestuttavani kertoi, että joku tapailunainen oli suhtautunut kielteisesti kondomin käyttöön. Mies sitä kuitenkin käytti. Ilmeisesti oli mennyt miesten aivopesu niin pitkälle, eikä nainen osannut muuta kuin miellyttää ja alistua. Sittrn olikin ihmeissään, kun miehelle oli kondomi itsestäänselvyys.
Miksi mä naisena ikinä suostuisin seksiin, jossa mies ei halua varmistaa, että mulla on hyvä ja turvallinen olo? Kondomista valittaminen on lapsellista, mutta myös eräänlaista seksuaalista väkivaltaa. Irtosuhteita harrastavat miehethän on niitä, joita kukaan ei kelpuuttaisi parisuhteeseen. Parisuhteessa voisi nautiskella vapautuneemmin, kun on muitakin ehkäisytapoja. Kannattaisi siis tähdätä
sellaiseen, mutta ensin pitäisi opetella aika paljon ihmissuhdetaitoja.
Vakituisessa parisuhteessa kondomin käyttö varmasti harvinaista.
Me käytetään kondomia anaaliseksissä. Olemme vakiintunut pariskunta mutta poikaystävä pelkää tulehduksia.
Jos naiseen ei voi koskea ilman kumia niin terveellisempää olla koskematta siihen ollenkaan
Näitä joka äijän polkemia kylän pyöriä saavat käyttää ne jotka saavat kiksejä vuoronumeron kanssa jonottamisesta.
Nuorella iällä on vain, kuin lähtisi piknikille hyvin eväin, mutta söisi paperit. Pian tulee vaihe, jolloin kumin kanssa seisoo huonosti tai ei ollenkaan. Eli eihän siinä voi yhtyä.
Nainen taas voi yhtyä kumin kanssa tai ilman, koska ei ole tominnallista estettä.
Tautien välttämiseksi on irtosuhteissa PAKKO käyttää kumia, mutta sitten voi yhtyä vain harvan kanssa, kun mieskin voi käyttää kumia.
Kyllä naiset tämän tietävät, mutta seksitarve on niin voimakas, että joutuvat ottamaan suuria terveysriskejä antautuessaan yhdyntään ilman kumia.
Vierailija kirjoitti:
No onpas sulla täydellistä elämää . Oikein löytyy seuraa panotreffien muodossa. Tämä lienee joku elokuvan käsikirjoitus. Ei tollasta oikeassa elämässä käy.
No kyllä käy.
Vierailija kirjoitti:
Nuorella iällä on vain, kuin lähtisi piknikille hyvin eväin, mutta söisi paperit. Pian tulee vaihe, jolloin kumin kanssa seisoo huonosti tai ei ollenkaan. Eli eihän siinä voi yhtyä.
Nainen taas voi yhtyä kumin kanssa tai ilman, koska ei ole tominnallista estettä.
Tautien välttämiseksi on irtosuhteissa PAKKO käyttää kumia, mutta sitten voi yhtyä vain harvan kanssa, kun mieskin voi käyttää kumia.
Kyllä naiset tämän tietävät, mutta seksitarve on niin voimakas, että joutuvat ottamaan suuria terveysriskejä antautuessaan yhdyntään ilman kumia.
Mies joutuu ottamaan seksissä YHTÄ suuren terveysriskin kuin nainenkin, mutta se huolestuttaa naisia HUOMATTAVASTI enemmän kuin miehiä. Selkeä ero sukupolten suhtautumistavassa.
Kumin käyttö erottaa miehet lerppakulleista. Nautettavaa itkua kumin käytöstä. Itsestään selvää satunnaisessa suhteessa, tai ainakin ennen oli. Kiiman ollessa suuri ei haitannut, vaikka silloiset kumit oli ahtaita. Ei tarvinnut edes miettiä etteikö käyttäisi ja suojaisi molempia. Mutta toki fiksut ja naisia arvostavat miehet plokataan nopeasti vakisuhteeseen ja onnettomat tai itsekkäät juntit jää kiertopalkinnoiksi ja sellaisina pysyykin. Mutta huvittavaa lukea noita säälittäviä selityksiä kumi sitä ja tätä. Naisten kannattaisi jo aika alussa kysellä mieheltä kumin käytöstä niin voisi skipata lerppakullit jos ennen sänkyynmenoa.
Vierailija kirjoitti:
Ihme touhua. En kyllä vierasta pillua panisi ilman kumia, siitä tulee helposti taudit ja/tai elarit niskaan.
Nykyisellä puolisolla on hormonikierukka. Kokeiltiin puoli vuotta kumilla, josko hormonaalisen ehkäisyn poisto vaikuttaisi hänen haluihinsa, ei vaikuttanut. Tunnon se kondomi kyllä vie aika tehokkaasti, ja rajummassa panemisessa voi rullaantua ikävästi.
Kokeltiin huvikseen myös suuseksisuojaa, ei puolison mukaan tunnu nuoleminen sen läpi juuri miltään.
Mitkä elarit, jos eukko on 50 v? Ja oletko kuullut sukupuolitautitesteistä? Itse käyn aina ennen seksiä uuden kumppanin kanssa ja vaadin tuoreen testituloksen myös naiselta, ennen kuin annan pamppua tai kieltä naiselle.
M50+
80-luvulla, kun itse aloittelin sukupuolielämää kaikki tuntemani pojat kantoivat kortsuja mukana. Ja ainakin ne muutamat, kenen kanssa olin ennen vakiintumista, ihan oma-aloitteisesti laittoivat kortsun aina päälle. Kukaan ei valittanut ja vinkunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme touhua. En kyllä vierasta pillua panisi ilman kumia, siitä tulee helposti taudit ja/tai elarit niskaan.
Nykyisellä puolisolla on hormonikierukka. Kokeiltiin puoli vuotta kumilla, josko hormonaalisen ehkäisyn poisto vaikuttaisi hänen haluihinsa, ei vaikuttanut. Tunnon se kondomi kyllä vie aika tehokkaasti, ja rajummassa panemisessa voi rullaantua ikävästi.
Kokeltiin huvikseen myös suuseksisuojaa, ei puolison mukaan tunnu nuoleminen sen läpi juuri miltään.
Mitkä elarit, jos eukko on 50 v? Ja oletko kuullut sukupuolitautitesteistä? Itse käyn aina ennen seksiä uuden kumppanin kanssa ja vaadin tuoreen testituloksen myös naiselta, ennen kuin annan pamppua tai kieltä naiselle.
M50+
No puhuin yleisesti.
Suurin osa seksistä tapahtuu kuitenkin alle 50-vuotiaiden kesken. Tällä palstalla keski-ikä lienee lähempänä eläkeikää, ja se näkyy vastauksissa.
Vierailija kirjoitti:
80-luvulla, kun itse aloittelin sukupuolielämää kaikki tuntemani pojat kantoivat kortsuja mukana. Ja ainakin ne muutamat, kenen kanssa olin ennen vakiintumista, ihan oma-aloitteisesti laittoivat kortsun aina päälle. Kukaan ei valittanut ja vinkunut.
Tänäänkin ne samat äijät laittaisivat kiltisti valittamatta ja kädet jännityksestä täristen kortsun kaluunsa jos pääsisivät panemaan samanlaisen vartalon omaavaa teiniä kuin mitä olit kasarilla.
Ei niissä miehissä mikään ole muuttunut vaan sinussa.
Minä pelkään syöpää, veritulppaa, ALS:ia, Alzheimeria jne. Mutta en juurikaan jotain klamydiaa, tippuria tms. Onnekseni kohdalleni on osunut vain terveitä naisia, jotka ovat haluneet minut ilman kondomia. En tosin koskaan ole harrastanut seksiä muutoin kuin parisuhteessa.
M53
Te, jotka käytätte kumia. Syöttekö myös karkit käärepapereineen?
Stydi alle 30 kollin kaltainen erektio on enää unelma useimmille yli 40-50 miehille, ellei terveys ja fysiikka erinomainen. Puuduttavan kumin kanssa lassahtaa se vähäkin seiskan seisokki, tietäähän sen.
Joten selitykset sivulla seitsemän. 😃
Ei koske minua tosin, kun en randoja kellistele. Herpes-ryhmä leviää kumillakin. Nej tack. Casual fjuck on muutenkin täysin yhdentekevää rävellystä sellaiselle, joka on joskus saanut elämässään todella hyvää treattia. Eli: sooloseksillä saat varmat, koska räveltäjä ei osaa, sotkee lakanat + alkaa stalkkeriksi..
Vierailija kirjoitti:
En syö. Muita elämän arvoituksia joihin haluaisit vastauksen?
Ei ole koskaan ollut kortsun kanssa ongelmia. Tuntuu mahtavalta. Suosikkini Uniq Pull. Olen pitkässä parisuhteessa, mutta vasektomia-aikaa odotellessa mennään kortsulla eikä mitään ongelmaa.
Nämä kortsuista vinkujat tuntuu olevan ihan oma lajinsa, miehistä yksi alempana. Hyhhyh.
M50
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvä kysymys kuin se, että te jotka painatte vain paljaalla, ostatteko kaupasta kalan ilman käärepaperia?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan ollut kortsun kanssa ongelmia. Tuntuu mahtavalta. Suosikkini Uniq Pull. Olen pitkässä parisuhteessa, mutta vasektomia-aikaa odotellessa mennään kortsulla eikä mitään ongelmaa.
Nämä kortsuista vinkujat tuntuu olevan ihan oma lajinsa, miehistä yksi alempana. Hyhhyh.
M50
NO SAMA. En oo koskaan ymmärtänyt mikä siinä kortsussa on joillekin niin kamalan hankalaa. Iloisesti oon käyttänyt siitä lähtien kun täytin 15 ja olen pian 50! Siinä ole mitään hankalaa, varsinkin kun käyttää super ohuita laatukortsuja. Hyvä keino ehkäistä ilman minkään näköisiä sivuvaikutuksia.
Niin, ne muut keinot sitten vaimentaa naisen normaalin seksuaalisuuden.