Miehet,miksi on niin vaikea suostua siihen kortsun käyttöön? Olen 50 vuotias ja törmännyt tähän puolet elämästä
Eilen oli taas treffit joiden oli tarkoitus olla panotreffit,mutta mies alkoi nurista kondomista " ei muutkaan ole vaatineet"..
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee testi, silittelee sormeasi ja sen jökkeen laita hanska käteen ja silittelee uudestaan ja sen jälkeen mietit kummassa tuntui silitettävästä sormasta paremmalta.
Helppohan se naisen a on huudella kun ei ole eroa onko oikea muna vai kumimuna kun tuntuu samalta
Helppohan se naisen a on huudella kun ei tarvitse kuin heittäytyä selälleen, siinä mies joutuu tekemään kaiken työn suorituksen eteen.
Ei seksi naisen kanssa ole mikään velvollisuus.
Miksi tuntemattoman kanssa petiin. Miksi edes haluaisi olla tautisen kanssa joka ei halua suojautua tai ottaa kesken pois. Tai ei osaa käyttää kumia. Seukatessa osa ilman.
Ootko se sama, joka jatkuvasti kyselee, milloinkohan kuukautiseni loppuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävän tuntuinen ja jää hormonit & kosteusvoiteet pois.
Ilman kortsua nainnin jälkeen on heppi viikon verran sileä, pehmeä ja hyvä kuntoinen. Kortsun käytön jälkeen iho on kuiva ja kuin hiekkapaperia viikon verran.
Mielummin olen ilman kuin kortsun kanssa touhuilen.
Hormoniehkäisyllä naisen verenkierrossa on hormonit 24/7 sotkemassa kehon luonnollista toimintaa. Kuiva iho on veritulppariskiin verrattuna myöskin aika pieni murhe. Mieluummin kyllä itsekin olen ilman kuin miehen kanssa, joka haluaa pilata naisen terveyden oman munan takia.
Ei tuo 50v ole viimeiseen 10 vuoteen ehkäisyä tarvinnut.
Vierailija kirjoitti:
Ilman kortsua nainnin jälkeen on heppi viikon verran sileä, pehmeä ja hyvä kuntoinen. Kortsun käytön jälkeen iho on kuiva ja kuin hiekkapaperia viikon verran.
Luitko kirjastossa hormoneista? Äitisi kumminkin aiheen sivustot kieltänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hormoniehkäisyllä naisen verenkierrossa on hormonit 24/7 sotkemassa kehon luonnollista toimintaa. Kuiva iho on veritulppariskiin verrattuna myöskin aika pieni murhe. Mieluummin kyllä itsekin olen ilman kuin miehen kanssa, joka haluaa pilata naisen terveyden oman munan takia.
siinähän fiksu kommentti taas. no ei ihme ettei naista ole tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee testi, silittelee sormeasi ja sen jökkeen laita hanska käteen ja silittelee uudestaan ja sen jälkeen mietit kummassa tuntui silitettävästä sormasta paremmalta.
Helppohan se naisen a on huudella kun ei ole eroa onko oikea muna vai kumimuna kun tuntuu samalta
Helppohan se naisen a on huudella kun ei tarvitse kuin heittäytyä selälleen, siinä mies joutuu tekemään kaiken työn suorituksen eteen.
Selkävaivaisena en todellakaan voi naisen päältä tehdä niitä töitä, eikä ole seksille ollut esteenä. Muut asennot kyllä onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä moni raskautuu vielä yli nelikymppisenäkin, mahdollisuus siihen on niin kauan kuin on kuukautisia. Eikä 50 v ikä ole mitään tekosyy olla suojaamattamassa sukupuoliyhteydessä kaikenmaailman tautipesäkemiesten kanssa. Taudit koskee kaiken ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa myös suudella muovipussi välissä, ettei virukset ja bakteerit leviä.
Vissiin jääny biologian tunnit väliin sulla koulussa. vai ootko muuten vaan tyhmä.
Ei jäänyt. Avaisitko hieman enemmän mitä tarkoitit kommentillasi?
No kyllä jäi jos tollaista oikeasti kysyt.klamydia ja hiv harvoin tarttuu suudellessa mutta suojaamattomassa yhdynnässä tarttuu .ymmärsitkö nyt?
Alkuperäisessä viestissäni kirjoitin viruksista ja bakteereista. Sinä nyt keksit klamydian ja hivin tuohon. Suudellessa voi tarttua monenlaiset taudit, flunssavirukset, mononukleoosi, herpes yms.
Jos pelkää tautien tarttumista, niin kannattaa myös suudellessa olla varovainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aatteleppa kuinka kivaa se seksi on kumppanin kanssa, jolle haluaa tuottaa mielihyvää. Yhden illan panot ei ole semmoisia. Ei tarvi nurista kortsuista tai naisesta, joka vain heittäytyy selälleen
Koska jokaisella on oikeus harjoittaa juuri sellaista seksiä kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa luki, että puolet elämästä tullut näitä miehiä vastaan, ei vain nyt 50-vuotiaana.
Siksi että seksi ilman kondomia tuntuu 500% paremmalle kuin sen kanssa, tästä syystä seksi puolison kanssa on parasta mitä voi olla.
Miksi ihmeessä 5-kymppisen naisen kanssa pitäisi käyttää kondomia? Et sinä ai akaan raskaaksi enää tule.
Ainut syy käyttää kortsua on minulla ollut se, ettei kukaan teinimuija aikanaan joskus 35v sitten olisi tullut paksuksi. Viimeksi olen käyttänyt kortsua kesällä -94, sen jälkeen on aina menty hormonaalisella ehkäisyllä tai kierukalla. Eron jälkeen kaikki kolme 45-50 v naisystävääni ovat suorastaan vaatineet saada paljasta. Sitä ennen on toki käyty hakemassa puhtaat testitulokset virtsa- ja nielunäytteistä. Ja verenluovutuksessa aina testataan kuppa, HIV ja muut ikävämmät pöpöt.
M53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa myös suudella muovipussi välissä, ettei virukset ja bakteerit leviä.
Vissiin jääny biologian tunnit väliin sulla koulussa. vai ootko muuten vaan tyhmä.
Ei jäänyt. Avaisitko hieman enemmän mitä tarkoitit kommentillasi?
No kyllä jäi jos tollaista oikeasti kysyt.klamydia ja hiv harvoin tarttuu suudellessa mutta suojaamattomassa yhdynnässä tarttuu .ymmärsitkö nyt?
Alkuperäisessä viestissäni kirjoitin viruksista ja bakteereista. Sinä nyt keksit klamydian ja hivin tuohon. Suudellessa voi tarttua monenlaiset taudit, flunssavirukset, mononukleoosi, herpes yms.
Jos pelkää tautien tarttumista, niin kannattaa myös suudellessa olla varovainen.
Länkyti länkyti.
Enpä varsinaisesti osaa ap:n kysymykseen vastata, koska ainakin 25 vuotta avioliitossa on kumilla menty, poislukien lapsenteot tietenkin. Jaa miksi? No siksi että se on vaan yksinkertaisesti ollut toimivin ja huolettomin ehkäisymenetelmä meille. Mulla riittää kyllä tuntoa ja herkkyyttä sen verran, että kumi ei ole haitannut, päinvastoin olen ehkä jaksanut hivenen pidempään niin että vaimo on varmasti saanut kaiken haluamansa tyydytyksen. Ihan hyvää seksiä on ollut aina.
M55
Odota ap 5-10 vuotta, niin tota ongelmaa ei ole, vaikka maksaisit, niin et saa enää slerpaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu miltään
sukupuolitauti sitten tuntuu.
Käytän DoxyPep:ia joka on maailmalla tunnettu ja käytössä. Altistuksen jälkeen 200mg doksisykliini-antibioottia eli pari pilleriä niin klamydia/tippuri/kuppa -tartunnat vähenee 70-80%. Jostain syystä Suomessa ei ole tälle edes suositusta?