Miehet,miksi on niin vaikea suostua siihen kortsun käyttöön? Olen 50 vuotias ja törmännyt tähän puolet elämästä
Eilen oli taas treffit joiden oli tarkoitus olla panotreffit,mutta mies alkoi nurista kondomista " ei muutkaan ole vaatineet"..
Kommentit (59)
ne on niitä sinisilmäisiä miehiä, jotka luulevat naisten olevan puhtoisia.
kortsunkäyttäjämiehet tietävät millaisia tautipesiä naiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Tee testi, silittelee sormeasi ja sen jökkeen laita hanska käteen ja silittelee uudestaan ja sen jälkeen mietit kummassa tuntui silitettävästä sormasta paremmalta.
Helppohan se naisen a on huudella kun ei ole eroa onko oikea muna vai kumimuna kun tuntuu samalta
Helppohan se naisen a on huudella kun ei tarvitse kuin heittäytyä selälleen, siinä mies joutuu tekemään kaiken työn suorituksen eteen.
Mä en ymmärrä miten joku voi panna tuntemattoman kanssa. Turvatonta meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävän tuntuinen ja jää hormonit & kosteusvoiteet pois.
Ilman kortsua nainnin jälkeen on heppi viikon verran sileä, pehmeä ja hyvä kuntoinen. Kortsun käytön jälkeen iho on kuiva ja kuin hiekkapaperia viikon verran.
Mielummin olen ilman kuin kortsun kanssa touhuilen.
Mieluummin ilman kuin miehen kanssa joka pahimmillaan levittää tauteja koska "yhyy, kumi tuntuu inhottavalta ja vie tuntoa"...
Et sitten tiennyt että sukupuolitautitestit on keksitty? Ne voi käydä molemmat osapuolet tekemässä ja osoittaa toiselle puhtoisuutensa ennen kuin naida napsautetaan.
Lähinnä tuo ei sovi naisille joilla jo joku tauti on.
Ei ole minulla tuollaista kokemusta. Olet törmännyt johonkin alemman luokan miehiin, joita ei oma tai toisten terveys kiinnosta.
Jos mies ehdottelisi satunnaisessa suhteessa ilman kortsua olemista, niin kaikki kiinnostus lopahtaisi tyystin. Kyseessä olisi selvästi pahemman luokan tautipesäke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman kortsua nainnin jälkeen on heppi viikon verran sileä, pehmeä ja hyvä kuntoinen. Kortsun käytön jälkeen iho on kuiva ja kuin hiekkapaperia viikon verran.
Mieluummin ilman kuin miehen kanssa joka pahimmillaan levittää tauteja koska "yhyy, kumi tuntuu inhottavalta ja vie tuntoa"...
Et sitten tiennyt että sukupuolitautitestit on keksitty? Ne voi käydä molemmat osapuolet tekemässä ja osoittaa toiselle puhtoisuutensa ennen kuin naida napsautetaan.
Tietenkin tiedän, en ole pullossa kasvanut ja melko usein olen nähnyt miehiä jotka valittavat siitä kun kondomia "pitää" (heidän mielestään) käyttää. Jotkut jopa suuttuvat siitä ja se kertoo niin paljon enemmän miehen asenteesta ja mahdollisista taudeista mitä hänellä itsellään voi jo olla.
Vierailija kirjoitti:
Menee kyr-pä pilluun väärällä tavalla vai mitä meinaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sun kanssa kukaan ei näe tarpeelliseksi käyttää kortsua.
Tuo lienee kehu? Ap näyttää niin puhtoiselta ettei voi olla mitään tauteja?
Näyttää sen verta rumalta ja maholta lehmältä ettei kortsulle liene käyttöä.
Joku menee treffeille sen näköisen kanssa, epätoivoista.
Reikä se on siallakin.
Niin on sialla peniskin, mutta harvempi nainen sitä haluaa kortsulla tai ilman. Reiän saa muodostettua vaikka omalla kourallakin. Mikä ihme teitä miehiä vaivaa jos täytyy panna ketä tahansa naista, sellaistakin joka on omasta mielestä vastenmielinen?
Vierailija kirjoitti:
Pari kymmentä vuotta sitten tuli eron jälkeen pörrättyä kaupungin yössä melko aktiivisesti ja ei siinä kaikilta naisilta tullu kysyttä edes etunimeä 😅. Mutta täytyy näin vanhana sanoa että kyllä muutamalla mimmillä on tekniikka ja taito hallussa, ihan tässä kaiholla muistelen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa myös suudella muovipussi välissä, ettei virukset ja bakteerit leviä.
Vissiin jääny biologian tunnit väliin sulla koulussa. vai ootko muuten vaan tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Hoida sitä piliäsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin tiedän, en ole pullossa kasvanut ja melko usein olen nähnyt miehiä jotka valitt
No mikä siinä sinulle on niin vaikeaa lampsia sinne testiin jos munaa haluat? Ei tipu kortsun kanssa. Ole ilman.
Mieluummin hyvä tovi kortsun kanssa kuin heti ilman. Ei minua haittaa kortsun käyttö vaikka munat onkin
Vierailija kirjoitti:
ne on niitä sinisilmäisiä miehiä, jotka luulevat naisten olevan puhtoisia.
kortsunkäyttäjämiehet tietävät millaisia tautipesiä naiset ovat.
Taudit tulee toisilta miehiltä.
^Kortsu suojaa taudeilta, testissä käyminen ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin tiedän, en ole pullossa kasva
Ei kaikkien tarvitse, vaikka sinä oletkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa myös suudella muovipussi välissä, ettei virukset ja bakteerit leviä.
Vissiin jääny biologian tunnit väliin sulla koulussa. vai ootko muuten vaan tyhmä.
Ei jäänyt. Avaisitko hieman enemmän mitä tarkoitit kommentillasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kymmentä vuotta sitten tuli eron jälkeen pörrättyä kaupungin yössä melko aktiivisesti ja ei siinä kaikilta naisilta tullu kysyttä edes etunimeä 😅. Mutta täytyy näin vanhana sanoa että kyllä muutamalla mimmillä on tekniikka ja taito hallussa, ihan tässä kaiholla muistelen.
Oisko kannattanut pitää kiinni sellaisesta naisesta, jota kaiholla muistelee?
Vierailija kirjoitti:
Hormoniehkäisyllä naisen verenkierrossa on hormonit 24/7 sotkemassa kehon luonnollista toimintaa. Kuiva iho on veritulppariskiin verrattuna myöskin aika pieni murhe. Mieluummin kyllä itsekin olen ilman kuin miehen kanssa, joka haluaa pilata naisen terveyden oman munan takia.
Nieletkö?