Miehet,miksi on niin vaikea suostua siihen kortsun käyttöön? Olen 50 vuotias ja törmännyt tähän puolet elämästä
Eilen oli taas treffit joiden oli tarkoitus olla panotreffit,mutta mies alkoi nurista kondomista " ei muutkaan ole vaatineet"..
Kommentit (125)
Jos harrastan seksiä nautinnon vuoksi, en halua käyttää kondomia, koska se vähentää nautintoa.
Vaimo ei halunnut spermaa suuhunsa ennen kaupungille lähtöä niin jouduin laittamaan kumin että suostui ottamaan loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Seksitaudin tahallinen saaminen, eli paljaalla satunnaisessa suhteessa naiva kertoo tyhmyydestä ja yksinkertasisesta ihmisestä. . Vain tyhmimmät saa tauteja, viisat ei. Turha siitä on muita syyttää kuin itseään.
17-vuotias tyttöystäväni tuli aikanaan raskaaksi, kun kortsu oli hajonnut emmekä sitä kiihkoissamme huomanneet.
36-vuotiaana sain tippurin naiselta, kun taas oli yhdynnän päätteeksi kortsusta jäljellä bain raamit kaulassa.
M50+
Vierailija kirjoitti:
80-luvulla, kun itse aloittelin sukupuolielämää kaikki tuntemani pojat kantoivat kortsuja mukana. Ja ainakin ne muutamat, kenen kanssa olin ennen vakiintumista, ihan oma-aloitteisesti laittoivat kortsun aina päälle. Kukaan ei valittanut ja vinkunut.
Jännä, kertoiko ne kaikki, että he kortsuja mukana kantavat vai mistä se tieto tuli. Mulla ihan eri kokemukset, kukaan ei olisi käyttänyt eikä varsinkaan oma-aloitteisesti.
Harrastan sukupuoliyhdyntää vain vaimoni kanssa. Ei tarvetta kortsulle.
Ennen hänen tapaamista, aina on tarjottu paljasta, paitsi kerran. Jos ei olisi, herää kysymys onko antaja epävarma itsestään. Vaiko epävarma hänestä kenelle aikoo antaa. Niin tapaus joka oli vailla kortsua, me ei sitten paneskeltu ollenkaan. Ehkä oli parempi niin. Panee heidän kanssaan joihin voi luottaa.
Vaimo ei voi käyttää mitään hormonaalista ehkäisyä terveydellisistä syistä. Olen siis alistunut kumin käyttöön. Onneksi on tuttu leskirouva, jolta on kohtu poistettu ja häntä saa naida paljaalla.
Mulla ei oo ollu ongelmia tuon kanssa, miehet aina käyttänyt kun oon vaatinut. Ja on asiasta puhuttu ihan etukäteen niin ei ole tullut yllätyksenä seksin hetkellä. Mutta välillä huomaa että on kai tottunut olee ilman ku si ei aina seisokaan kun laitetaan kumi.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ei voi käyttää mitään hormonaalista ehkäisyä terveydellisistä syistä. Olen siis alistunut kumin käyttöön. Onneksi on tuttu leskirouva, jolta on kohtu poistettu ja häntä saa naida paljaalla.
Hyvä uttu, kyllähän paljaalla pitää päästä kokemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ei halunnut spermaa suuhunsa ennen kaupungille lähtöä niin jouduin laittamaan kumin että suostui ottamaan loppuun asti.
Ottaako normaalisti suihin ilman kumia ja nieleekö vai sylkäiseekö ulos?
No en tiiä mitä ne semmoisetki vaikka varatut miehet ajattelee jos ilmestyn ovelle vauvan kanssa 9kk päästä siitä kun nussimme koko yön ilman kortsua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako normaalisti suihin ilman kumia ja nieleekö vai sylkäiseekö ulos?
Normaalisti ottaa suihin ilman kumia. Jos nuolen 69-asennossa tai työnnän samaan aikaan vibraa sisään ja saamme samaan aikaan orgasmin, saattaa niellä osan. Muuten sylkäisee ulos.
Koska kortsu vie monilta tunnon ja nautinnon seksistä. Todella epäkiihottavaa muutenkin. Turha itkeä siitä että joku ei pane vain sinun iloksesi. Etsi mies jota ei haittaa kortsun käyttö jos se on sinulle ainut vaihtoehto äläkä itke niistä jotka eivät sitä halua/pysty käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Koska kortsu vie monilta tunnon ja nautinnon seksistä. Todella epäkiihottavaa muutenkin. Turha itkeä siitä että joku ei pane vain sinun iloksesi. Etsi mies jota ei haittaa kortsun käyttö jos se on sinulle ainut vaihtoehto äläkä itke niistä jotka eivät sitä halua/pysty käyttää.
Näin juuri. Itse mieluummin olen ilman, kuin puen jotain sukelluspukua päälle. Käyttäköön ne jotka haluaa, ja kieltäytyä saa, jos toinen ei suostu kortsua pukemaan. Kieltäytyä vastavuoroisesti saa myös, jos kortsua ei halua pukea. Näistä on turha vääntää. Kaikki eivät käytä pyöräilykypärää, jotkut kiipeävät katolle ilman turvaköyttä. Jotkut eivät omista heijastinta, jotkut ajavat ylinopeutta. Vaaroja on monia. Heittäköön ensimmäisen kiven se, joka ei ota riskiä koskaan, missään.
M47
Pojat ja miehet erottaa mm. tästä asiasta. Siksipä harrastankin seksiä vain miesten kanssa, heistä kenellekään kortsu ei ole koskaan ollut ongelma. Aikuinen mies joka pukee kortsun kuin mies, voiko kuumempaa olla <3 Pojat jotka valittaa menevät liuskaan ensi inaisulla.
Vierailija kirjoitti:
Pojat ja miehet erottaa mm. tästä asiasta. Siksipä harrastankin seksiä vain miesten kanssa, heistä kenellekään kortsu ei ole koskaan ollut ongelma. Aikuinen mies joka pukee kortsun kuin mies, voiko kuumempaa olla <3 Pojat jotka valittaa menevät liuskaan ensi inaisulla.
Siis niin TÄMÄ! Ja oikeasti ne miehet erottaa jo ennen kun ollaan päädytty seksiin. Siinä miten sopivan itsevarma hän on, miten kantaa itsensä, miten ottaa minut ja muut ihmiset ympärillään huomioon. En ole koskaan ollut tilanteessa, jossa ajattelisin, että jestas miten upea Mies, ja sitten hän alkaisikin pillittää kun joutuu käyttämään kortsua. Kyllä ne oikeat, hyvät miehet laittaa kortsun automaattisesti ja ilman mutinoita. Se kuten sanoit, mikään ei ole kuumempaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka käytätte kumia. Syöttekö myös karkit käärepapereineen?
Yhtä hyvä kysymys kuin se, että te jotka painatte vain paljaalla, ostatteko kaupasta kalan ilman käärepaperia?
Meillä vaimo pesee pillunsa säännöllisesti ja mehut tuoksuvat niin kiihottavilta ettei niitä haluakaan pestä pois mutta tämän foorumin karvamammat tarjoavat varmaan sellaista odoramaa ettei haju lähde vaikka hiivat ja bakteerit saisikin lopulta jollain salvalla kuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka käytätte kumia. Syöttekö myös karkit käärepapereineen?
Yhtä hyvä kysymys kuin se, että te jotka painatte vain paljaalla, ostatteko kaupasta kalan ilman käärepaperia?
Meillä vaimo pesee pillunsa säännöllisesti ja mehut tuoksuvat niin kiihottavilta ettei niitä haluakaan pestä pois mutta tämän foorumin karvamammat tarjoavat varmaan sellaista odoramaa ettei haju lähde vaikka hiivat ja bakteerit saisikin lopulta jollain salvalla kuriin.
Miten tämä nyt kumin käyttöön ja huonoihin vertauskuviin liittyi?
Vierailija kirjoitti:
No en tiiä mitä ne semmoisetki vaikka varatut miehet ajattelee jos ilmestyn ovelle vauvan kanssa 9kk päästä siitä kun nussimme koko yön ilman kortsua.
Kyllä mä kauheasti ihmettelen, jos joku nainen tulee paksuksi jostain yhden illan säädöstä ja haluaa pitää lapsen. Ellei sitten ole tarkoitushakuista.
Mutta spermat, kun saa sisälle, niin ei ole naama sitruunalla, saa juuri niitä hormooneja, joita nainen tarvitsee hyvän tuulisuuteen, toki muutenkin pitää saada nautintoa.