Miehet,miksi on niin vaikea suostua siihen kortsun käyttöön? Olen 50 vuotias ja törmännyt tähän puolet elämästä
Eilen oli taas treffit joiden oli tarkoitus olla panotreffit,mutta mies alkoi nurista kondomista " ei muutkaan ole vaatineet"..
Kommentit (125)
"Miehet,miksi on niin vaikea suostua siihen kortsun käyttöön? Olen 50 vuotias ja törmännyt tähän puolet elämästä"
Valtaosa miehistä alkaa olla jo kauan ennen keski-ikää vakisuhteessa jossa seksiä harrastetaan paljaalla nautinnon takia eikä nussi yli-ikäisiä kiertopalkintoja kumin kanssa vain saadakseen pussinsa tyhjennettyä johonkin reikään.
Vierailija kirjoitti:
Pojat ja miehet erottaa mm. tästä asiasta. Siksipä harrastankin seksiä vain miesten kanssa, heistä kenellekään kortsu ei ole koskaan ollut ongelma. Aikuinen mies joka pukee kortsun kuin mies, voiko kuumempaa olla <3 Pojat jotka valittaa menevät liuskaan ensi inaisulla.
T. Raimo 58v
Totuttelemista se vaatii, mutta onhan se mukavampi panna kun on varma olo: ei tule ei-toivottua raskautta tai tauteja. Mielestäni voisi sen nainenkin miehelle päälle pyöritellä, jos sitten erektio pysyis paremmin tuon päälle laittamisen ajan. Itse kyllä laitoin niin kauan kun käytin. Käytin vielä avioliitossa ollessakin n 15v Oli se ihan siisti homma. Näkki oli käytössä ja en nyt muista, että tuo merkki olis revennyt. Olisko sulttaani joskus repeytynyt. Venus oli varmaan se ensimmäinen merkki. Nyt on tullut tunto merkkikiäkin kokeiltua ihan muuten vaan. Sinne jää siittiöitä ja solmuun ja roskiin, ei taskuun.
Olen tottunut käyttämään kondomia ja ei se minun nautintooni paljoa vaikuta ja pian se tottuneelta päälle menee. Vähän pidentää aktin pituutta, mutta yleensä naiset on tykänneet pitkästä panosta. Eipähän tule tauteja ja sperma jää siististi kumiin ja se sitten solmuun ja roskiin. Olen viimeksi käyttänyt ohuita kondomeja, joten senkin puolesta tuntuma on hyvä.
4 vuotee ei oo kumiukkoo soviteltu. Mut sillon ku käytettiin vielä ni päälle vaan 😜