Jos mies tarjoaa kaiken ravintolatreffeillä niin onko naisena sopivaa ottaa kaikki vastaan?
Vai pitääkö esittää itsenäistä ja vaikeasti tavoiteltavaa voimaantunutta naista, joka kieltäytyy ja sanoo maksavansa itse omat syömiset? Mitä mieltä on av raati?
Kommentit (113)
Mies tarjoaa kaiken ja toivoo saavansa jotain vastalahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on kutsunut, hänen kuuluukin maksaa, jos yhdessä sovitaan,maksaisin itse.
Jouduin nuorena miehenä naisen hyväksikättämäksi. Nainen kutsui treffeille pubiin, mutta maksatti minulla monta tuoppia. Kilttinä miehenä maksoin ne. En saanut siitä mitään palkintoa edes.
Ei tarjoamisesta seuraa mitään palkintoa. Älä kohtele naisia kuin huo ria, ehkä saat vielä tyttöystävän.
Nimenomaan lokkia pitää kohdella kuin hooraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on kutsunut, hänen kuuluukin maksaa, jos yhdessä sovitaan,maksaisin itse.
Jouduin nuorena miehenä naisen hyväksikättämäksi. Nainen kutsui treffeille pubiin, mutta maksatti minulla monta tuoppia. Kilttinä miehenä maksoin ne. En saanut siitä mitään palkintoa edes.
Ei tarjoamisesta seuraa mitään palkintoa. Älä kohtele naisia kuin huo ria, ehkä saat vielä tyttöystävän.
Ei ole olemassa ilmaisia lounaita.
Mä en edes viitsisi ottaa vastaan vaan sanoisin, että joko maksetaan puoliksi tai lähden pois. Mä en ole ostettavissa enkä hommaa itseäni typerykselle kiitollisuudenvelkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen sopivuutta voi testata valitsemalla Ravintolaksi vaikka Palace tai Savoy.
Jos ehdottaa jotain Pancho Villaa niin hylkyyn !
Wt-rinsessa viedään ABC:lle ja maksu suoritetaan suikkarina ABC:n WC-tiloissa.
Aika rohkea vaatimus ihmiseltä, joka luultavasti joutuu googlaamaan, mitä "treffit" tarkoittaa. Vinkki: se ei ole sama kuin tilata pizza ja selata Tinderiä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Maksamalla kaiken saanti on varma.
Ruuansaanti, joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun seurassa voi olla totta. Mutta se ei tarkoita sitä, että saisit seksiä, vaan että nainen maksaa sen joutumalla olemaan hetken noin ällöttävän naisvihaajan seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöhemmin tapasin reilumpia naisia muun muassa asuntoni lähettyvillä, ja sitten mentiin asuntooni. Asunnossani syötiin muutama ruisleipä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan lokkia pitää kohdella kuin hooraa.
Tällaiset kommentit antaa vahvan "naiset ei ole puhuneet mulle vapaaehtoisesti vuosiin" -energian. Ehkä kannattais keskittyä itsetutkiskeluun ennen kuin jaat hot takeja ihmissuhteista.
Riippuu ihan mitä se mies etsii. Jos haussa on sellainen perinteinen nainen jolta odotetaan kotitöiden tekoa, ruuan laittoa ja lapsia, niin totta hemmetissä miehen tulee olla myös perinteinen mies ja hoitaa oma osansa. Mutta jos haussa on 50/50 suhde, sitten kumpikin maksaa omansa. Ihmeellisiä nää palstajannut kun kaikki pitäisi vaan saada vailla minkäänlaista omaa panosta. Eihän se maailma niin toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sopivaa antaa toisen tarjota, jos olet kiinnostunut lähtemään uudestaan ulos. Jos taas et ole yhtään kiinnostunut treffikumppanista, on kyseenalaista antaa hänen tarjota.
Näin minäkin ehkä ajattelisin, että jos huomaisin, ettei meillä ei ole mitään yhteistä, enkä haluaisi lähteä hänen kanssaan uudestaan ulos, maksaisin omani. Silloin olisi helpompi sanoa, että tämä oli tässä, meidän ei kannata enää tavata. Muuten voisi jäädä kiusallinen olo, että olen hyväksi käyttänyt toista.
Höpsis. Miestä voi kiittää mukavista treffeistä ja sanoi että nautti niistä siitä huolimatta, ettei halua niille jatkoa. Tietysti jos treffit olivat epämiellyttävät niin sitten ei. Ei tuo muuta sitä,
Niin että mies kostaa ekat treffit kun saa tietää, ettei toisia tule? Jep jep. Tämän vuoksi ei kannata koskaan tapailla persaukisia tai pihejä.
No ehkä mä olen vanhanaikainen, mutta kyllä mä maksan aina, kun käydään syömässä, kaupassa tms yhdessä. Ja on oltu 23 vuotta jo naimisissakin. Samoin kannan ostoskassit yms aina, jos ollaan yhdessä liikkeellä. Okei, jos mennään laivalle, lennolle tms matkalle, jolle on useampi kuin kaksi (isoa) vedettävää matkalaukkua, niin silloin vaimo ottaa jonkun.
Mies voi tarjota, jollain toisella kerralla nainen voi tarjota. Jos suhde ei jatku, ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se naisen seura oli se palkinto. Muuten olisit istunut nurkkapöydässä yksin itkemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen sopivuutta voi testata valitsemalla Ravintolaksi vaikka Palace tai Savoy.
Voithan sä ehdottaa, mutta mies ei välttämättä tule edes paikalle.
Näinkö teillä siellä savossa? No eipä yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Eikä ilmaista naisseuraa.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä mä olen vanhanaikainen, mutta kyllä mä maksan aina, kun käydään syömässä, kaupassa tms yhdessä. Ja on oltu 23 vuotta jo naimisissakin. Samoin kannan ostoskassit yms aina, jos ollaan yhdessä liikkeellä. Okei, jos mennään laivalle, lennolle tms matkalle, jolle on useampi kuin kaksi (isoa) vedettävää matkalaukkua, niin silloin vaimo ottaa jonkun.
Eli olet täysin Tossun alla. Voi raukkaa. Varmaan kiva elämä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On oikein ottaa vastaan ja voi silti olla vaikeasti tavoiteltava ja nihkeä. Se että mies saa sinut treffeille ei tarkoita mitään sen kummempaa kuin että hän saa mahdollisuuden tehdä sinuun vaikutuksen.
High effort- ensitreffit = high reward ja low effort- ensitreffit = low reward tai no reward.
Jep, aluksi on käytössä rekrybudjetti. Se laskee joka tapauksessa, joten jos se on heti alkuun olematon niin mies on täyttä persnettoa alusta asti.
Nainen, jolla ei ole varaa omiin virvokkeisiin ensitreffeillä, ei myöhemminkään ota vastuuta toimeentulosta. Lakkaa vain varpaankynsiä ja käärii sätkiä kotona kun mies paiskii töitä niska limassa.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin menee pitkälti noin. Tosin maksaminen on mulle vaikea juttu. Vaikea hyväksyä että mies maksaa. Jotenki aina sellainen olo, että kyllä mä hoidan puolet. Ja olemme siis olleet yhdessä 18 vuotta, naimisissa 15 vuotta ja on lapsia.