Jos mies tarjoaa kaiken ravintolatreffeillä niin onko naisena sopivaa ottaa kaikki vastaan?
Vai pitääkö esittää itsenäistä ja vaikeasti tavoiteltavaa voimaantunutta naista, joka kieltäytyy ja sanoo maksavansa itse omat syömiset? Mitä mieltä on av raati?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
...jos mies tarjoo teitäki alkaa kutsumaan xxx, jne? Mitäpä jos kasvaisitte vaan aikuisiksi ja tyydyttäisitte tarpeenne itseksenne tai keskenänne, jos ei transaktio kelpaa. xxx..
Kun varsin hyvin tiedämme ettei trollien haukkuminen ja nimittely yhtään paranna keskustelun tasoa niin ehdottaisin että jätetään väliin.
Jos lähtee sian kanssa mutapainiin niin hetken kuluttua katsojat eivät enää erota että kumpi on se sika kun molemmat ovat mudassa rypeneet.
M60
En ole ammattilainen, enkä tyrkyllä mutta käsittääkseni mies jolla on rahaa osaa kyllä arvioida kannattaako naiseen satsata. Kuinka paljon siis laittaa rahaa likoon ;D
Eri asia tiestysti huu me yms rikollosikuviot, niiden säännöistä minulla ei ole hajuakaan.
mummi 68v.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on kutsunut, hänen kuuluukin maksaa, jos yhdessä sovitaan,maksaisin itse.
Millä tavoin tämä yhdessä sopiminen tapahtuu? Molemmat sanovat yhtäaikaa mennäänkö lounaalle?
Vierailija kirjoitti:
Diplomi insinöörimieheni vei minut aikanaan Palaceen ja maksoi kaiken.
Seitsemän ruokalajin ateria ja viinipaketti. Lopuksi vielä osti Ruusuja ja antoi kauniin poskisuudelman.
Näin toimii oikea Herrasmies.
Oliko tarpeeksi leikkeleitä tuolla aterialla?
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
...
Ei tarjoamisesta seuraa mitään palkintoa. Älä kohtele naisia kuin huo ria, ehkä saat vielä tyttöystävän.
Ei ole olemassa ilmaisia lounaita.
Ei niin. Eikä ilmaista naisseuraa.
Tämä on niin totta, mies maksaa aina vaikka sitten ikkunaverhoissa mutta maksaa aina.
Ikävää jos päädyt suhteisiin jossa seksi muuttuu kaupankäynnin valuutaksi.
Itse suosittelen panostamaan siihen sisustukseen ihan yhteisen viihtyvyyden vuoksi ja kuuntelemaan asioihin enemmän perehtyneen (yleensä
Kaikki kotona? 😵💫😵💫
Kahden edellisen tapailumiehen kanssa oli hyvin erilaiset tilanteet. Toinen mielellään tarjosi kun käytiin jossain, toki kohtuudella ja välillä minäkin, yhdessä ostettiin kokkailuruokia, mutta tosi mielellään tarjosi ja osteli kaikkea ekstraa kummankin luo ja jos käytiin oluella tarjosi mielellään. Tienasi myös tuplasti tai kolminkertaisestikin sen mitä minä. Hänelle tuotti selvästi hyvää mieltä saada tarjota naiselle ruokaa ja jotain pientä kivaa. Toki minäkin sitten vastapalveluksen laitoin hänelle ruokaa ja autoin asioissa.
Toinen tarjosi pari kertaa pizzat, mutta toisella kerralla ilmoitti heti, että juoma ei sitten kuulu tähän. Oli hyvä huomata ajoissa, että tämä oli niitä miehiä, jotka epäilee että naiset alkaa käyttää hyväksi heti tilaisuuden tullen. Ja sanoi sen suoraankin, ettei halua taloudellista epätasapainoa. Outoa oli, että mies kävi syömässä ulkona kaikki omat ruokansa arjet ja viikonloput ja minä kokkasin itse omani aina etätyöläisenä kotona. Oma budjetti ei siis suoraan sanottuna olisi kestänyt miehen kanssa elämistä, jos hän ei olisi tarjonnut!
Sanopa tämä ääneen ennen treffejä, mielellään jo kauan ennen treffipaikalle pääsyä jatkossa.