Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies tarjoaa kaiken ravintolatreffeillä niin onko naisena sopivaa ottaa kaikki vastaan?

Vierailija
18.10.2025 |

Vai pitääkö esittää itsenäistä ja vaikeasti tavoiteltavaa voimaantunutta naista, joka kieltäytyy ja sanoo maksavansa itse omat syömiset? Mitä mieltä on av raati? 

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä mä olen vanhanaikainen, mutta kyllä mä maksan aina, kun käydään syömässä, kaupassa tms yhdessä. Ja on oltu 23 vuotta jo naimisissakin. Samoin kannan ostoskassit yms aina, jos ollaan yhdessä liikkeellä. Okei, jos mennään laivalle, lennolle tms matkalle, jolle on useampi kuin kaksi (isoa) vedettävää matkalaukkua, niin silloin vaimo ottaa jonkun.

Eli olet täysin Tossun alla. Voi raukkaa. Varmaan kiva elämä ?

Maskuliininen mies nostaa vaimonsa harteilleen, outo tuo analogia että on jonkun tossun alla. Kertoo paljon sinusta.

Vierailija
82/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On oikein ottaa vastaan ja voi silti olla vaikeasti tavoiteltava ja nihkeä. Se että mies saa sinut treffeille ei tarkoita mitään sen kummempaa kuin että hän saa mahdollisuuden tehdä sinuun vaikutuksen.

High effort- ensitreffit = high reward ja low effort- ensitreffit = low reward tai no reward.

Jep, aluksi on käytössä rekrybudjetti. Se laskee joka tapauksessa, joten jos se on heti alkuun olematon niin mies on täyttä persnettoa alusta asti.

Nainen, jolla ei ole varaa omiin virvokkeisiin ensitreffeillä, ei myöhemminkään ota vastuuta toimeentulosta. Lakkaa vain varpaankynsiä ja käärii sätkiä kotona kun mies paiskii töitä niska limassa.

Miksi ottaisin? Jos tienaan niin en sijoita sitä mieheen. Jos mies haluaa huomioni ja minun panostukseni perheeseen, niin hän huolehtii sen taloudesta. Ja pliis säästä meidät alaluokkaisilta harrastuksiltasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen sopivuutta voi testata valitsemalla Ravintolaksi vaikka Palace tai Savoy.

Voithan sä ehdottaa, mutta mies ei välttämättä tule edes paikalle.

Juuri se on tarkoituskin. Karsii jyvät akanoista.

Tuon tyyppinen treffaaminen houkuttelee varattuja miehiä kuin tunkio kärpäsiä. Se vie naisen huomion pois miehen parisuhdestatuksesta.

Vierailija
84/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä mä olen vanhanaikainen, mutta kyllä mä maksan aina, kun käydään syömässä, kaupassa tms yhdessä. Ja on oltu 23 vuotta jo naimisissakin. Samoin kannan ostoskassit yms aina, jos ollaan yhdessä liikkeellä. Okei, jos mennään laivalle, lennolle tms matkalle, jolle on useampi kuin kaksi (isoa) vedettävää matkalaukkua, niin silloin vaimo ottaa jonkun.

Meilläkin menee pitkälti noin. Tosin maksaminen on mulle vaikea juttu. Vaikea hyväksyä että mies maksaa. Jotenki aina sellainen olo, että kyllä mä hoidan puolet. Ja olemme siis olleet yhdessä 18 vuotta, naimisissa 15 vuotta ja on lapsia. 

Herrasmies ei anna maksaa. Se että miehesi antaa tarkoittaa että hän on 50/50 mies.

Vierailija
85/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen sopivuutta voi testata valitsemalla Ravintolaksi vaikka Palace tai Savoy.

Voithan sä ehdottaa, mutta mies ei välttämättä tule edes paikalle.

Juuri se on tarkoituskin. Karsii jyvät akanoista.

Tuon tyyppinen treffaaminen houkuttelee varattuja miehiä kuin tunkio kärpäsiä. Se vie naisen huomion pois miehen parisuhdestatuksesta.

Joo ja sitten heillä on varmaan lisäksi herpes ja hiv, sekä ovat sarjamurhaajia. Ja ovat lisäksi paskoja sängyssä. Vain pihi mies on hyvä. Vai mitä?

Vierailija
86/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman naisen ei tietenkään ole sopivaa. Maksuliini nainen maksaa kaiken itse. PISTE.

Vierailija
87/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kutsunut, hänen kuuluukin maksaa, jos yhdessä sovitaan,maksaisin itse.

Jouduin nuorena miehenä naisen hyväksikättämäksi. Nainen kutsui treffeille pubiin, mutta maksatti minulla monta tuoppia. Kilttinä miehenä maksoin ne. En saanut siitä mitään palkintoa edes.

Se naisen seura oli se palkinto. Muuten olisit istunut nurkkapöydässä yksin itkemässä.

Ei olisi pitänyt tarjota kuin yksi tuoppi. Seuraava tuoppi olisi pitänyt naisen itse kustantaa, koska kyse oli ensitreffeistä.

Vierailija
88/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsakin maksaa nykyään ainakin 15 euroa. Ei siinä monia treffejä voi tehdä, jos joutuu molempien pitsat maksamaan. Juomisesta nyt puhumattakaan, mutta enpä onneksi treffaile juovia naisia. Tuohon 15 euron päälle vielä siideri ja irishkahvi niin se hujahtaa helposti loppulasku jo liki 40 euroon. 3 treffit viikossa niin 120 euroa. Ei ihan halpaa lystiä työttömälle. Tähän vielä tosiaan omat ruuat päälle.

Vierailija
89/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet täysin Tossun alla. Voi raukkaa. Varmaan kiva elämä ?

Maskuliininen mies nostaa vaimonsa harteilleen, outo tuo analogia että on jonkun tossun alla. Kertoo paljon sinusta.

Joo, ihanasti se pillu hinkkaa siihen niskaan.

Vierailija
90/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kutsunut, hänen kuuluukin maksaa, jos yhdessä sovitaan,maksaisin itse.

Jouduin nuorena miehenä naisen hyväksikättämäksi. Nainen kutsui treffeille pubiin, mutta maksatti minulla monta tuoppia. Kilttinä miehenä maksoin ne. En saanut siitä mitään palkintoa edes.

Se naisen seura oli se palkinto. Muuten olisit istunut nurkkapöydässä yksin itkemässä.

Ei olisi pitänyt tarjota kuin yksi tuoppi. Seuraava tuoppi olisi pitänyt naisen itse kustantaa, koska kyse oli ensitreffeistä.

Olisit päässyt yksin nurkkaan.

Vierailija
91/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri. Ihan sama,jos kutsun ihmisiä luokseni syömään tai kahville  niin en silloinkaan ala vierailta keräämään kolehtia. 

Vierailija
92/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitsakin maksaa nykyään ainakin 15 euroa. Ei siinä monia treffejä voi tehdä, jos joutuu molempien pitsat maksamaan. Juomisesta nyt puhumattakaan, mutta enpä onneksi treffaile juovia naisia. Tuohon 15 euron päälle vielä siideri ja irishkahvi niin se hujahtaa helposti loppulasku jo liki 40 euroon. 3 treffit viikossa niin 120 euroa. Ei ihan halpaa lystiä työttömälle. Tähän vielä tosiaan omat ruuat päälle.

Miksi työtön treffailisi? Hänellä ei ole varaa naiseen, lapsista puhumattakaan. Kyllä ensin pitää hommata se reviiri ja/tai resurssit ja sitten vasta yrittää alkaa siittämään.

Vierailija
93/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikein jos tarjoat illallisen jälkeen maksua nahka-visalla.

Vierailija
94/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei koskaan kannata antaa suomalaisen miehen tarjota mitään, koska he kuvittelevat että silloin he ovat "maksaneet pillunsaannista." 

Vierailija
95/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei koskaan kannata antaa suomalaisen miehen tarjota mitään, koska he kuvittelevat että silloin he ovat "maksaneet pillunsaannista." 

Suomalaiset miehet kannattavat tasa-arvoa vain heitä hyödyttävissä asioissa, kuten siinä, että treffeillä maksetaan itse. Muissa asioissa eivät. 

Vierailija
96/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri. Ihan sama,jos kutsun ihmisiä luokseni syömään tai kahville  niin en silloinkaan ala vierailta keräämään kolehtia. 

Mutta jos nainen kutsuu treffeille, niin silti hän odottaa miehen maksavan.

Vierailija
97/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin menee pitkälti noin. Tosin maksaminen on mulle vaikea juttu. Vaikea hyväksyä että mies maksaa. Jotenki aina sellainen olo, että kyllä mä hoidan puolet. Ja olemme siis olleet yhdessä 18 vuotta, naimisissa 15 vuotta ja on lapsia. 

Herrasmies ei anna maksaa. Se että miehesi antaa tarkoittaa että hän on 50/50 mies.

No voi apinan perse. Tuo nainenhan kirjoitti, että hänen suhteessaan mies maksaa ja on herrasmies. Jos olet keskustelussa ja jopa kommentoit, olisi suotavaa lukeakin viestejä.

Vierailija
98/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin ennen tapaamista kuka maksaa?

Ei tarvitse kysyä. Jos mies sanoo, että lähdetkö kanssani treffeille ravintolaan, se on itsestään selvää että hän maksaa. Koska hän haluaa riiata naista, eli tehdä romanttisen eleen, samalla tavalla kun avaa oven naiselle, ostaa tälle kukkia, laulaa rakkauslaulun itse kitaralla säestäen jne. Treffeillä kosiskellaan, kaverin kanssa käydään vaan syömässä.

Jos hän ehdottaa, että hei käydäänkö syömässä, ihan vaan kaveripohjalta, niin kumpikin maksaa, eli yhdessä päätetään mihin mennään jne. Jos kaveri haluaa maksaa kaverin ruuan, hän sanoo siitä erikseen, että mennäänkö, minä tarjoan.

En ymmärrä mikä tässä on niin vaikeaa?

Vierailija
99/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JOs sulla ei ole varaa niin miksi ihmeessä suunnittelet noin kalliita treffejä? Mikset vie deittiä kävelylle tai jäätelölle tai kahville?

Vierailija
100/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin ennen tapaamista kuka maksaa?

Ei tarvitse kysyä. Jos mies sanoo, että lähdetkö kanssani treffeille ravintolaan, se on itsestään selvää että hän maksaa. Koska hän haluaa riiata naista, eli tehdä romanttisen eleen, samalla tavalla kun avaa oven naiselle, ostaa tälle kukkia, laulaa rakkauslaulun itse kitaralla säestäen jne. Treffeillä kosiskellaan, kaverin kanssa käydään vaan syömässä.

Jos hän ehdottaa, että hei käydäänkö syömässä, ihan vaan kaveripohjalta, niin kumpikin maksaa, eli yhdessä päätetään mihin mennään jne. Jos kaveri haluaa maksaa kaverin ruuan, hän sanoo siitä erikseen, että mennäänkö, minä tarjoan.

En ymmärrä mikä tässä on niin vaikeaa?

Kävinpä kerran tuollaisilla "mies maksaa kaiken" -treffeillä ja kävi sellainen juttu että mulla loppui rahat. Siinä ihmeteltiin että miten pulma ratkaistaan. No nainen sitten maksoi omansa ja jatkettiin matkaa. Myöhemmin nainen pyysi rahoja takaisin niin pienen väännön jälkeen suostuin maksamaan puolet naisen annoksesta kunhan tuet tulee tilille. Ollaan oltu naimisissa nyt 5 vuotta ja tavattiin 7 vuotta sitten eli joskus näinkin.