Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies tarjoaa kaiken ravintolatreffeillä niin onko naisena sopivaa ottaa kaikki vastaan?

Vierailija
18.10.2025 |

Vai pitääkö esittää itsenäistä ja vaikeasti tavoiteltavaa voimaantunutta naista, joka kieltäytyy ja sanoo maksavansa itse omat syömiset? Mitä mieltä on av raati? 

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitsakin maksaa nykyään ainakin 15 euroa. Ei siinä monia treffejä voi tehdä, jos joutuu molempien pitsat maksamaan. Juomisesta nyt puhumattakaan, mutta enpä onneksi treffaile juovia naisia. Tuohon 15 euron päälle vielä siideri ja irishkahvi niin se hujahtaa helposti loppulasku jo liki 40 euroon. 3 treffit viikossa niin 120 euroa. Ei ihan halpaa lystiä työttömälle. Tähän vielä tosiaan omat ruuat päälle.

Miten sinä treffailisit ravintolassa kolmea naista joka viikko? Mistä sulla työttömällä ihmisellä on niin paljon naisia jonossa jotka haluaa sun kanssa parisuhteen? Miksi sitten et ole jo löytänyt sitä puolisoa, jonka kanssa on sitten yhteinen talous, eikä ole mitään väliä kumpi sen pitsan maksaa kun samoista ruokarahoista menee kuitenkin.

Minulla on ollut kaksi pitkää parisuhdetta elämäni aikana, enkä ole eläissäni ollut treffeillä kenenkään vieraan kanssa, molempiin miehiin olen tutustunut ensin, ennenkuin on tavattu, ja molempien kanssa oli niin että asuttiin eri paikkakunnilla, niin tavattiin toisen kotona, ei ne olleet mitkään ravintolatreffit. Aviomieheni kanssa ollaan oltu 25 vuotta yhdessä, ja hyvin harvakseltaan käydään kahdestaan ilman lapsia syömässä ravintolassa, ja silloin kun käydään, mies haluaa yleensä maksaa, vaikka sillä ei ole sinänsä mitään taloudellista väliä, vaan se on ele, että hän "vie" minut syömään romanttisena eleenä, jotta minä ilahtuisin siitä. Lähes aina kun lapset on mukana, minä käyn hoitamassa maksamisen, sillä yhteisen taloustilin kortilla, se kun on minulle luontevampaa kun muutenkin teen lähes kaikki perheen ostokset.

Vierailija
102/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kutsunut, hänen kuuluukin maksaa, jos yhdessä sovitaan,maksaisin itse.

Jouduin nuorena miehenä naisen hyväksikättämäksi. Nainen kutsui treffeille pubiin, mutta maksatti minulla monta tuoppia. Kilttinä miehenä maksoin ne. En saanut siitä mitään palkintoa edes.

Se naisen seura oli se palkinto. Muuten olisit istunut nurkkapöydässä yksin itkemässä.

Ei olisi pitänyt tarjota kuin yksi tuoppi. Seuraava tuoppi olisi pitänyt naisen itse kustantaa, koska kyse oli ensitreffeistä.

Olisit päässyt yksin nurkkaan.

Mieluummin olisin ollut yksin nurkassa ja säästänyt rahaa, jos olisin tiennyt ettei treffit johda mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kutsunut, hänen kuuluukin maksaa, jos yhdessä sovitaan,maksaisin itse.

Näin juuri. Ihan sama,jos kutsun ihmisiä luokseni syömään tai kahville  niin en silloinkaan ala vierailta keräämään kolehtia. 

Mutta jos nainen kutsuu treffeille, niin silti hän odottaa miehen maksavan.

Ei tietenkään odota. Ja outoahan se on että nainen pyytää treffeille. Ei oikein ole romanttista. Mutta jos olisin mies, en todellakaan kehtaisi antaa naisen maksaa minun ruokiani, se tuntuisi siltä että olen joku vätys jota äidin pitää ruokkia. Se vaan on niin, että miehen pitää olla mies, eli perheen pää, se joka suojelee naista ja lapsia jne. Miehen ei kuulu vaihtaa äitiään vaimoon joka passaa kuin äiti, huolehtii kaikesta, jopa taloudellisesti.

N51

Vierailija
104/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouduin nuorena miehenä naisen hyväksikättämäksi. Nainen kutsui treffeille pubiin, mutta maksatti minulla monta tuoppia. Kilttinä miehenä maksoin ne. En saanut siitä mitään palkintoa edes.

Se naisen seura oli se palkinto. Muuten olisit istunut nurkkapöydässä yksin itkemässä.

Ei olisi pitänyt tarjota kuin yksi tuoppi. Seuraava tuoppi olisi pitänyt naisen itse kustantaa, koska kyse oli ensitreffeistä.

Johda mihinkään? Ethän sinä nyt treffeille pyydä ketä tahansa täysin vierasta ihmistä? Olet tutustunut häneen jo muutoin jonkin verran, jotta on tullut halu tutustua paremmin ja tehdä joku romanttinen ele, kuten treffeille meneminen. Joten mihin sen pitäisi sitten johtaa? Paremmin tutustumiseen? Jos nyt sitten siinä treffeillä tuntuukin ettei ole molemmilla intressiä alkaa seurustella, niin se on sitten siinä. Sen toki voi selvittää menemättä mihinkään maksulliseen paikkaan.

Mieluummin olisin ollut yksin nurkassa ja säästänyt rahaa, jos olisin

Vierailija
105/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin olisin ollut yksin nurkassa ja säästänyt rahaa, jos olisin

No yhyy. EI koskaan voi tietää etukäteen, onnistuuko treffit vai ei. Sä sait sentään treffikokemusta ja useamman tuopin ajan. Jos susta ei olisi yhtään tykätty, olisi treffit jäänyt yksiin tai loppuneet jo naaman näkemiseen. Jotkut ei ole koskaan pääse yksillekään treffeille.

Vierailija
106/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää tarjota piirakkaa jos mies tarjoo ruuat.

Vierailija
107/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin olisin oll

No yhyy. EI koskaan voi tietää etukäteen, onnistuuko treffit vai ei. Sä sait sentään treffikokemusta ja useamman tuopin ajan. Jos susta ei olisi yhtään tykätty, olisi treffit jäänyt yksiin tai loppuneet jo naaman näkemiseen. Jotkut ei ole koskaan pääse yksillekään treffeille.

Sain ravintoloista hyvin naisia jo silloin. Olisi pitänyt tarjota vain yksi tuoppi. Seuraava kierroksella olisi pitänyt hakea naiselle vessasta tuopillinen vettä. Nainen oli lokki. Sellasia naisia on olemassa vaikka ehkä sinä tai sinun kaveri eivät sellaisia ole.

Vierailija
108/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit päässyt yksin nurk

Sain ravintoloista hyvin naisia jo silloin. Olisi pitänyt tarjota vain yksi tuoppi. Seuraava kierroksella olisi pitänyt hakea naiselle vessasta tuopillinen vettä. Nainen oli lokki. Sellasia naisia on olemassa vaikka ehkä sinä tai sinun kaveri eivät sellaisia ole.

Jos sä tarjoat toiselle, se ei tarkoita sitä että hän olisi lokki. 

Vierailija
109/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarjoamisesta seuraa mitään palkintoa. Älä  kohtele naisia  kuin huo ria, ehkä saat vielä tyttöystävän.

Ei ole olemassa ilmaisia lounaita.

Ei niin. Eikä ilmaista naisseuraa.

Tämä on niin totta,  mies maksaa aina vaikka sitten ikkunaverhoissa mutta maksaa aina.   

Mistäköhän naiskunta on ansainnut lempinimensä?

Vierailija
110/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei koskaan kannata antaa suomalaisen miehen tarjota mitään, koska he kuvittelevat että silloin he ovat "maksaneet pillunsaannista." 

Näin Se on kuule tyttöruokaa ympäri maailman joka helvetin maassa.   Naisen tehtävä on olla jälkiruoka.

Vierailija
111/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin ennen tapaamista kuka maksaa?

Miksi kysyt ennen tapaamista, vaikuttaako vastaus siihen, että lähdet tai et? 

Vierailija
112/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää tarjota piirakkaa jos mies tarjoo ruuat.

Mutta kun nainen on rumahko ja mies Adonis, niin nainen ei voi tarjota miehelle mitään, koska mies ei ole saman tasoinen. Noin kirjoitti mies toisessa ketjussa. 

Vierailija
113/113 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan mitä se mies etsii. Jos haussa on sellainen perinteinen nainen jolta odotetaan kotitöiden tekoa, ruuan laittoa ja lapsia, niin totta hemmetissä miehen tulee olla myös perinteinen mies ja hoitaa oma osansa. Mutta jos haussa on 50/50 suhde, sitten kumpikin maksaa omansa. Ihmeellisiä nää palstajannut kun kaikki pitäisi vaan saada vailla minkäänlaista omaa panosta. Eihän se maailma niin toimi. 

Mikä on 50/50 suhde?