Jos mies tarjoaa kaiken ravintolatreffeillä niin onko naisena sopivaa ottaa kaikki vastaan?
Vai pitääkö esittää itsenäistä ja vaikeasti tavoiteltavaa voimaantunutta naista, joka kieltäytyy ja sanoo maksavansa itse omat syömiset? Mitä mieltä on av raati?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies joka haluaa välttämättä tarjota on epäilyttävä. Ulkomaalaista miestä voi olla vaikea saada ymmärtämään että on sellainen asia kuin jaettu ravintolalasku. Nuorena kun deittailin annoin joskus ulkomaalaisen miehen tarjota jos se vaikutti hänelle tärkeältä asialta.
Mies on ulkomaalainen ja hänelle oli sydämenasia tarjota minulle treffeillä. Ap
Ulkomaalaisena mies kuuluu vähemmistöön ja ihmisoikeuksien vuoksi sinun on kunnioitettava hänen kulttuuriaan. Etuoikeutetulla enemmistöllä on väistämisvelvollisuus vähemmistöjä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä ota sitä mitä mies tarjoaa. Se on suostumus seksiin. Maksa itse se mitä syöt.
Älä puhu paskaa.
Vierailija kirjoitti:
On sopivaa antaa toisen tarjota, jos olet kiinnostunut lähtemään uudestaan ulos. Jos taas et ole yhtään kiinnostunut treffikumppanista, on kyseenalaista antaa hänen tarjota.
Näin minäkin ehkä ajattelisin, että jos huomaisin, ettei meillä ei ole mitään yhteistä, enkä haluaisi lähteä hänen kanssaan uudestaan ulos, maksaisin omani. Silloin olisi helpompi sanoa, että tämä oli tässä, meidän ei kannata enää tavata. Muuten voisi jäädä kiusallinen olo, että olen hyväksi käyttänyt toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on nimenomaan tehnyt selväksi että hän maksaa kaiken. Muuten luonnollisesti puoliksi koska tasa-arvo.
Puoliksi? Ei, vaan minä maksan omani ja deitti omansa. Mulle tää sopii vaihtoehtona hyvinkin mutta mihinkään puoliksi kaikki pelleilyyn en deittikuvioissa lähde.
Niin ja jos deitti haluaa "puoliksi" pelkkää sairaalloista itaruuttaan niin sellaiset lasken takas kiertoon. Saiturit on ihmistyypppinä todella kuluttavia ja ankeita. Jatkuvaa kitinää kun pitää maksaa (omat kulunsa) ja mielellään selittävät tai ainakin antavat ymmärtää miten he on se joka maksaa ja hankkii kaiken. Justijoo, sen takia "meidän" auto onkin minun auto ja asutaankin minun ostamassa ja maksamassa kämpässä. Kädet pistin ristiin kyynärpäitä myöten kun yhdestä eroon pääsin, samaa virhettä en toista kertaa tule tekemään. Vitkutti lähtlöäänkin loputtomasti kun ei luonto antanut myöten v
Kavereiden kesken maksetaan omat. Treffeillä maksaa mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on nimenomaan tehnyt selväksi että hän maksaa kaiken. Muuten luonnollisesti puoliksi koska tasa-arvo.
Puoliksi? Ei, vaan minä maksan omani ja deitti omansa. Mulle tää sopii vaihtoehtona hyvinkin mutta mihinkään puoliksi kaikki pelleilyyn en deittikuvioissa lähde.
Niin ja jos deitti haluaa "puoliksi" pelkkää sairaalloista itaruuttaan niin sellaiset lasken takas kiertoon. Saiturit on ihmistyypppinä todella kuluttavia ja ankeita. Jatkuvaa kitinää kun pitää maksaa (omat kulunsa) ja mielellään selittävät tai ainakin antavat ymmärtää miten he on se joka maksaa ja hankkii kaiken. Justijoo, sen takia "meidän" auto onkin minun auto ja asutaankin minun ostamassa ja maksamassa kämpässä. Kädet pistin ristiin kyynärpäitä myöten kun yhdestä eroon pääsin, samaa virhettä en toista kertaa tule tekemään. Vitkutti lähtlöäänkin loputtomasti kun ei luonto antanut myöten v
Maksatko myös suhteessa kaiken puoliksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sopivaa antaa toisen tarjota, jos olet kiinnostunut lähtemään uudestaan ulos. Jos taas et ole yhtään kiinnostunut treffikumppanista, on kyseenalaista antaa hänen tarjota.
Näin minäkin ehkä ajattelisin, että jos huomaisin, ettei meillä ei ole mitään yhteistä, enkä haluaisi lähteä hänen kanssaan uudestaan ulos, maksaisin omani. Silloin olisi helpompi sanoa, että tämä oli tässä, meidän ei kannata enää tavata. Muuten voisi jäädä kiusallinen olo, että olen hyväksi käyttänyt toista.
Höpsis. Miestä voi kiittää mukavista treffeistä ja sanoi että nautti niistä siitä huolimatta, ettei halua niille jatkoa. Tietysti jos treffit olivat epämiellyttävät niin sitten ei. Ei tuo muuta sitä, että mies tarjoaa treffit. Jos hän menee siitä vararikkoon niin ei hänellä ole varaa suhteeseenkaan.
Vierailija kirjoitti:
On oikein ottaa vastaan ja voi silti olla vaikeasti tavoiteltava ja nihkeä. Se että mies saa sinut treffeille ei tarkoita mitään sen kummempaa kuin että hän saa mahdollisuuden tehdä sinuun vaikutuksen.
High effort- ensitreffit = high reward ja low effort- ensitreffit = low reward tai no reward.
Vierailija kirjoitti:
Älä ota sitä mitä mies tarjoaa. Se on suostumus seksiin. Maksa itse se mitä syöt.
Ei ole. Mies teki selväksi miten toimii, tarjoaminen oli hänelle sydämenasia ja kertoi ettei ole hänen tapaistaan hypätä sänkyyn tai edes vaatia moista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On oikein ottaa vastaan ja voi silti olla vaikeasti tavoiteltava ja nihkeä. Se että mies saa sinut treffeille ei tarkoita mitään sen kummempaa kuin että hän saa mahdollisuuden tehdä sinuun vaikutuksen.
Ehkä, mutta olemme kumpikin tosissamme etsimässä kumppania. Ap
Niin? Hän tarjoaa treffit ja hän elättää sinut, jos tosimielellä on liikkeellä. Jos hänellä ei ole varaa tähän niin sitten h u o r i i n tai only fansiin, kumpi sopii budjettiin.
Mies ei ole tuollainen kuten kuvailit. Minua ja kaikkia muitakin (asiakaspalvelijaa, tarjoilijaa jne.) kohteli kunnioittavasti. En lähde treffeille jos en ole kiinnostunut, mutta tästä miehestä olen erittäin kiinnostunut ja samoin mies minusta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mies teki selväksi miten toimii, tarjoaminen oli hänelle sydämenasia ja kertoi ettei ole hänen tapaistaan hypätä sänkyyn tai edes vaatia moista. Ap
Jos on näin, niin mitä sä täällä kyselet? Mies haluaa tarjota ja se tulee häneltä luonnostaan. Anna hänen tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on näin, niin mitä sä täällä kyselet? Mies haluaa tarjota ja se tulee häneltä luonnostaan. Anna hänen tarjota.
Lukutaidossa ongelmia vai etkö ole keskustelutaidoista koskaan kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
High effort- ensitreffit = high reward ja low effort- ensitreffit = low reward tai no reward.
Jep, aluksi on käytössä rekrybudjetti. Se laskee joka tapauksessa, joten jos se on heti alkuun olematon niin mies on täyttä persnettoa alusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukutaidossa ongelmia vai etkö ole keskustelutaidoista koskaan kuullut?
Niin mitä tässä on siis keskusteltavaa? Mies tarjosi ja niin kuuluukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies joka haluaa välttämättä tarjota on epäilyttävä. Ulkomaalaista miestä voi olla vaikea saada ymmärtämään että on sellainen asia kuin jaettu ravintolalasku. Nuorena kun deittailin annoin joskus ulkomaalaisen miehen tarjota jos se vaikutti hänelle tärkeältä asialta.
Mies on ulkomaalainen ja hänelle oli sydämenasia tarjota minulle treffeillä. Ap
Toivottavasti et muutu miehen mielestä hänen omaisuudekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Miestä voi kiittää mukavista treffeistä ja sanoi että nautti niistä siitä huolimatta, ettei halua niille jatkoa. Tietysti jos treffit olivat epämiellyttävät niin sitten ei. Ei tuo muuta sitä, että mies tarjoaa treffit. Jos hän menee siitä vararikkoon niin ei hänellä ole varaa suhteeseenkaa
Noh, minä olen sitten varmaan liian empaattinen, kun ajattelen, etten haluaisi antaa toisen maksaa kaikkea ja sitten kertoa, että en halua tavata sinua enää. Vaikka kuinka kiittelisi ja muotoili sen kaunisti niin että, nautin tässä illasta, mutta en nyt kuitenkaan lähde toisille treffeille kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sitten kyselet tuosta täällä?
Lopuksi pyytäisin vielä taksirahaa ja muutaman satasen ajastani.
Otathan kalleinta mitä löytyy. Ja ehdottomasti tilaat Shampanjapullon pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Miestä voi kiittää mukavista treffeistä ja sanoi että nautti niistä siitä huolimatta, ettei halua niille jatkoa. Tietysti jos treffit olivat epämiellyttävät niin sitten ei. Ei tuo muuta sitä, että mies tarjoaa treffit. Jos hän menee siitä v
Noh, minä olen sitten varmaan liian empaattinen, kun ajattelen, etten haluaisi antaa toisen maksaa kaikkea ja sitten kertoa, että en halua tavata sinua enää. Vaikka kuinka kiittelisi ja muotoili sen kaunisti niin että, nautin tässä illasta, mutta en nyt kuitenkaan lähde toisille treffeille kanssasi.
No, sitten voit kertoa ettet halua toisia treffejä jo ennen maksamista. Sitten mies voi tehdä päätöksensä itse.
Vierailija kirjoitti:
Lopuksi pyytäisin vielä taksirahaa ja muutaman satasen ajastani.
Otathan kalleinta mitä löytyy. Ja ehdottomasti tilaat Shampanjapullon pöytään.
Kyllä. Shampanja on ihan ehdoton. Tuskin me missään Pitsaraxissa treffataan ?
En käytä muita hyväkseni ja vakavissan etsimme kumppania. Ap