Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on seurustelu uskovaisen naisen kanssa?

Vierailija
18.10.2025 |

Tämä kysymys nousee välillä täällä pinnalle, mutta selitän vähän omaa taustaani: olen siis 28v mies jona opiskelee yliopistossa ja jo pitkään olen tapaillut 30v naista joka on uskovainen tosissaan. Itsekin olen uskovainen, mutta tämä nainen on ehkä aavistuksen verran asian vakavammin ottava.

Välimme ovat syventyneet viimeisen vuoden aikana jonkin verran, mutta kumpikaan ei ole kertonut toiselle sitä mitä haluaa toiselta tulevaisuudessa. Kemiaa on, pientä flirttiä ja hieman myös fyysistä läheisyyttä jossa on vähän intiimimpi ote. 

Kysyn siis, jos homma etenee tästä, millaista on seurustelu uskovaisen naisen kanssa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuhan se sit pitäs tietää

Vierailija
2/6 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa asia puheeksi sillä se selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Uskovaisuus on melko aina henkilökohtainen asia. Kuuluuko luterilaisuuteen vai mihin? Viettääkö joulua jne? Suhtautuminen seksuaalisuuteen ja perhe arvot kunnossa?

Vierailija
4/6 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on uskon asia. Kjeh kjeh.

Vierailija
5/6 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän. Uskovaisuus on melko aina henkilökohtainen asia. Kuuluuko luterilaisuuteen vai mihin? Viettääkö joulua jne? Suhtautuminen seksuaalisuuteen ja perhe arvot kunnossa?

Kumpikaan meistä ei kuulu mihinkään seurakuntaan. Hän viettää joulua ja muita pyhiä normaalisti ja on erittäin perhekeskeinen ja hänellä on tiiviit välit sisaruksiinsa ja vanhempiinsa. Hän suhtatuu irtosuhteisiin kielteisesti mutta myös nauraa pikkutuhmille jutuille. 

Vierailija
6/6 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ja islam, hyvä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän