iltalehti: Jenny elää miesten rahoilla ja on ylpeä siitä: Tätä mies saa häneltä
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/67c2146e-caeb-4014-8f29-91750003715c
Jenny Jakkila kertoo Iltalehden haastattelussa elävänsä täysin miesten rahoilla. Hän tapailee vain niin sanottuja provider-miehiä, jotka maksavat hänen matkojaan, asumistaan ja ostavat kalliita lahjoja. Jenny ei edes yritä peitellä asiaa - hän sanoo suoraan, ettei tuo pöytään mitään ja on ylpeä siitä. Hänen mukaansa mies saa vastineeksi inspiraatiota ja feminiinistä energiaa. Hän neuvoo naisia pyytämään rahaa heti ensitreffeillä ja testaamaan, onko mies valmis investoimaan heihin. Jenny korostaa, ettei seksi kuulu kuvioon, vaan tärkeintä on, että nainen pysyy palkintona ja pitää riman korkealla.
Kommentit (270)
Uskoo ken tahtoo. Satavarmasti ottanut soosia sisäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Stagala sai kilpailijan Suomen vihatuimpana
Stagala ja Jenni olisivat loistopari.
Sopii toivoa, että Jenni on somepersoona kuten Stagala. Koska Joni Takala vaikuttaa huomattavasti täyspäisemmältä kuin Jenny Jakkila.
Eipä eroa sinkkuäidistä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
No siis, tyhmät äijät makselee naiselle tuommosia, että jos olisin nainen niin varmaan ihan vttuiluna tekisin samaa ilmaisen rahan takia. Mutta joo, kyllä alkaa tää länsimainen maailma olla aikamoinen sirkusteltta nykyään. 1800-luvun feministit pyörii haudoissaan kun nykypäivän nainen (ei moni onneksi) tekee itsestään täysin esineellisen l6tkan.
Siis ei todellakaan maksa, mutta miehet eivät viitsi sekaantua tämä sekoämmän juttuihin. Miehet nostakaa nyt ihmeessä päänne pystyyn ja vaatikaa näitä naikkosia pysymään edes pikkasen totuudessa!
Vierailija kirjoitti:
- "Pyydän aina jotain heti alkuun. Olisiko se vaikka satasen luokkaa tai sitten se saattaa olla Uber-kyyti lentokentälle tai kylpyläkäynti."
- "Sanon, että hei, olipa kivat deitit ja että olen ajatellut mennä tänään kylpylään. Haluatko hemmotella minua?"
- "Minä en tuo pöytään mitään. Olen täysin hyödytön ja ylpeä siitä. Miehet, joilla on pakka kunnossa, eivät etsi kodinhoitajaa. Heillä on varaa hommata sellainen."
- "Elättäjäkulttuuria on kritisoitu siitä, että se nojaa ahtaisiin sukupuolirooleihin: kun mies luo uraa ja maksaa laskut, naisen tehtäväksi jää huolehtia kodista. Jennyä oletus huvittaa, sillä hänestä ei saa tehtyä kodinhengetärtä."
- "Osa pään kylmänä pitämistä on Jennyn mukaan se, että tapailee useaa miestä samaan aikaan mutta ei harrasta seksiä heidän kanssaan. Sanoisin, että olen todella seksivastainen. Se sekoittaa pään ja siinä on riskejä."
- "Meille on opete
On tuossa kyllä jotain perääkin, vaikka itse en kykenisi moiseen. Oliko se tämä nainen vai joku toinen vastaava kun sanoi, että miksei nainen saisi olla itsekäs, miehetkin ovat.
Mutta kyllä tuollainen elämäntyyli vaatii todella paljon narsismia. Itse ainakin ihastun liian helposti, jos joku mies on mua kohtaan oikein ihana. Miksei hän ihastu ollenkaan?
Pitkässä suhteessa nainen kyllästyy. Kun itse on vielä nuori ja hyvännäköinen, v*tuttaa elää harmaantuneen käävän kanssa, jonka hampaat ovat kellastuneet. Onneksi naisille on paljon laadukkaita vaihtoehtoja tarjolla (mikäli siis on pitänyt itsensä kunnossa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä keikistelijä-IG-beibi-minä-minä-luksus-naisia riittää tänä päivänä. Vabhemmat varmaan tosi ylpeitä tästä Jennystään.
Jos hän ei oikeasti tee mitään seksuaalista noitten miesten kanssa, niin sitten hän tienaa aika kätevästi. Miehet suostuu tuohon itse, joten se ei ole edes hyväksikäyttöä. Miksei vanhemmat olisi ylpeitä?
Kuka uskoo vielä ailuisena Joulupukkiin? Kuka mies maksaa tuhansia pelkästä naisenergiasta jota hän lupailee?
Sellainen jolla on ylimääräistä rahaa, aimo annos misogyniaa ja halu osoittaa valtaansa suhteessa nuorempaan naiseen. Tai naiseen ylipäätään.
Uskokoon ken tahtoo.
Minä näen mt-ongelmista kärsivän naisen joka tekee youtubeen ylilauta-tasoista matskua jossa puhutaan provider-miehistä, alfauroksista ja inceleistä.
Ihmettelen näin miehenä että kuka on valmis antamaan hänelle satoja euroja ilman että seksi olis osa "diiliä" ? vaikuttaa ihan uskomattomalta. Ei kukaan mies anna ilmaiseksi rahaa naiselle tolla tavalla.
Kiinnostaisi myös tietää onko hän syntynyt varsin rikkaaseen perheeseen, vai mistä nämä arvot on tullu alunperin? onko hän oppinut äidiltä tietyn ajattelutavan? vai onko esimerkiksi isä todella varakas ja äiti saanut olla kotivaimona aina? mielipiteillä on yleensä jokin syy.
Syy on se, että kun ei näe rakkautta ympärillään, vaan pelkkää hyväksikäyttöä, niin tämä on se malli minkä kautta voi ajatella onko rakastettu vai ei.
Taas joku tusina h uora mainostaa persepalveluitaan, ei ole mikään erityisen hyvännäköinen edes vaan aivan tavallinen h utsu
Eihän tämä nainen tee mitään muuta, kuin mitä Auervaarat ovat tehneet naisille ikuisia aikoja.
Nykyisin on tavallista, että mies tapailee 4 naista yhtä aikaa ja tekee varmasti muutakin mitä tämä nainen ei tee.
Miksi pitäisi asenteen olla, että ota minut heti, jos vaan kelpaan?
Parempi on naisen katsoa ensin ja kokeilla, onko toiselle tärkeä tai arvokas ja kykeneekö toinen huolehtimaan.
Ilman seksiä kuulostaa hyvältä.
Verottajalle voi tehdä ilmoituksia jos epäilee jonkun jättäneen tulojaan ilmoittamatta.
Tehdäänpä Vauva-väki yhdessä ilmoituksia Verottajalle. Pakko on siellä niiden reagoida, jos joku nainen kertoo lehdessä tienaavansa isot summat tällä tavoin.
Parasta, mitä Jenny ansaitsee on tuhansien eurojen mätkyt.
Aika hunajainen ääni saa olla, kun ääniviestejä laittaa sisältönä Anna rahaa! Vie mut kylpylään! Tällainen laukku mulle!
jos ne vielä tehoavat.
Vierailija kirjoitti:
Aika hunajainen ääni saa olla, kun ääniviestejä laittaa sisältönä Anna rahaa! Vie mut kylpylään! Tällainen laukku mulle!
jos ne vielä tehoavat.
Minä voisin ostaa Jennylle lahjakortin kylpylään jos vaihtoehtona olisi jatkaa hänen youtube-videoidensa katselemista.
Halvemmaksi tulee maksullinen nainen jolta saa heti seksiä.
Ei voisi koskaan ihastua köyhään mieheen. Luojan kiitos!
Ollaan turvassa.
Karsea eukko.
Hyi helvetti.
Tätä mies saa häneltä: Persettä.
Ei muuten hääviä.
Mielummin vetäis hanskaan.
Otsikko pitäisi olla yksinkertaisesti: Jenni myy itseään miehille.
(...joilla olettaa olevan enemmänkin rahaa ja maksukykyä &-halua.)