Erilaiset valtadynamiikat suhteissa
Minä olen 32v nainen ja mieheni on suunnilleen saman ikäinen. Teen suhteessamme kaikki päätökset, olemme yhdessä sopineet tämän dynamiikan suhteen alussa, ja nyt tuli juuri kuusi vuotta täyteen. Olemme onnellisia näin.
Me olemme kumpikin autismin kirjolla. Mieheni käy töissä, on IT-alalla, varsin hyväpalkkainen työ. Itse olen kotona. Mies pitää työstään, mutta se kuormittaa häntä sen verran paljon, ettei hän jaksaisi tehdä töiden ulkopuolella minkäänlaisia päätöksiä. Hänen mielestään on ihanaa, kun kotona saa vain olla ja minä huolehdin kaikesta. Mies tekee kyllä kotitöitä, mutta päätöksiin hänen ei tarvitse osallistua. Toki josksu hän saattaa jotain ehdottaa, esim. Jotain reissuja ja otan näitä kyllä huomioon päätöksissäni.
Meillä ei ole seksiä, mutta läheisyyttä, hellimistä, hoivaamista ja pusuja on paljon. En ole ikinä ollut kiinnostunut seksistä, unelmasuhteeni on aina ollut sellainen, että minä saan hoivata ja huolehtia miehestä .Tykkään leperrellä hänelle, ja hän pitää siitä myös paljon. Miehelläni olisi jonkinlaisia seksihaluja, joten siinä asiassa halut eivät täysin kohtaa, mutta muuten olemme täydellinen match. Olemme naureskelleet, että emme varmaan kumpikaan pystyisi olemaan kenenkään muun kanssa.
Onko kenelläkään muulla tavallisesta poikkeavaa suhdemuotoa/valtadynamiikkaa ja jos on, kuinka se toimii?
N32
Kommentit (804)
Vierailija kirjoitti:
Luin ketjun pari - kolme ensimmäistä sivua ja mielestäni Ap:n suhde olisi täydellinen, mikäli kummatkin osapuolet saisivat omat tarpeensa tyydytettyä. Nyt kuitenkin mieheltä jää puuttumaan hänen kaipaamansa seksi, jolloin suhde ei ole täydellinen miehen kannalta.
Ap:lle ehdotuksena, että miehen seksin tarpeita ei tulisi lakaista maton alle. Itse ei siihen tarvitse suostua, jos se tuntuu pahalta, mutta järjestä miehelle vaikka kerran kuukaudessa käynti ammattilaisen luona.
Ei tuo ihan noin toimi, vaikka ei itse halua seksiä, harva antaisi silti kumppanin käydä muualla tai maksullisista. Ja ihan ymmärrettävää.
Ap kertoi miehensä rakastavan tissejä ja että mies saa nauttia hänen tisseistään hyvin paljon. Tämä näyttää riittävän miehelle eikä hän tarvitse seksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin ketjun pari - kolme ensimmäistä sivua ja mielestäni Ap:n suhde olisi täydellinen, mikäli kummatkin osapuolet saisivat omat tarpeensa tyydytettyä. Nyt kuitenkin mieheltä jää puuttumaan hänen kaipaamansa seksi, jolloin suhde ei ole täydellinen miehen kannalta.
Ap:lle ehdotuksena, että miehen seksin tarpeita ei tulisi lakaista maton alle. Itse ei siihen tarvitse suostua, jos se tuntuu pahalta, mutta järjestä miehelle vaikka kerran kuukaudessa käynti ammattilaisen luona.
Ei tuo ihan noin toimi, vaikka ei itse halua seksiä, harva antaisi silti kumppanin käydä muualla tai maksullisista. Ja ihan ymmärrettävää.
Ap kertoi miehensä rakastavan tissejä ja että mies saa nauttia hänen tisseistään hyvin paljon. Tämä näyttää riittävän miehelle eikä hän tarvitse seksiä
Niin ja aluksi se tisseihin painautuminen oli miehelle seksuaalinen juttu mutta ajan saatossa AP sai muutettua sen niin että siinä tissillä vastaanotettiin lepertelyä, silittelyä ja hoivaa. Ei AP:n mies enää varmaankaan edes kaipaa seksiä
En epäile hetkeäkään etteikö AP:n tissiterapia ja mielen muokkaus ajan saatossa toimisi. Eihän AP joutunut tekemään suhteessa yhtään kompromissia vaan aina sai tahtonsa läpi hyödyntämällä tissejään
Vaan autisti ymmärtää yrittää jotain tuollaista
Mihin asti tämä oli siis oletettavasti totta? Oliko niin että AP ei pukenut oikeasti miehelleen vaippoja mutta he kyllä usein tissittelivät ja leperteli miehelle kuin vauvalle?
Vierailija kirjoitti:
Mihin asti tämä oli siis oletettavasti totta? Oliko niin että AP ei pukenut oikeasti miehelleen vaippoja mutta he kyllä usein tissittelivät ja leperteli miehelle kuin vauvalle?
Näin se kai meni mutta AP varmaan sai täältä uusia ideoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että olette löytänyt toisenne.
Pojallani on tutkitusti todettu autistisia piirteitä ja on kertonut että tyttökaverinsa on enemmän autismiin päin kanssa. Ei kertonut onko hänellä kuitenkaan diagnoosia. Enkä ole myöskään vielä tavannut häntä.
Toivon että viihtyisivät yhdessä yhtä hyvin kun sinä ap ja miehesi.
Oli kiva lukea suhteestanne.
Rehellisesti, mitä miettisit jos poikasi päätyisi tuollaiseen suhteeseen?
Mitäpä tuohon on sanomista toisilla, aikuiset ihmiset itse päättävät
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se kai meni mutta AP varmaan sai täältä uusia ideoita
Ap katosi täältä samalla hetkellä kun vaipat ja ABDL mainittiin. Hän lähti varmaankin hankkimaan heti tarvikkeita ja nyt on käyttöönotto menossa. Miehessä on varmaan sen verran omaa tahtoa vielä jäljellä, että täytyy tissitellä aika pitkään ennen kuin murtuu ja antaa AP:n tehdä hänestä lopullisesti vauvansa
Vierailija kirjoitti:
En epäile hetkeäkään etteikö AP:n tissiterapia ja mielen muokkaus ajan saatossa toimisi. Eihän AP joutunut tekemään suhteessa yhtään kompromissia vaan aina sai tahtonsa läpi hyödyntämällä tissejään
Niin koska normaali ihminen ymmärtää ettei voi jyrätä toisia noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin milloin vain olla tän naisen vauvana <3<3<3
Oliko koko ketju jotain groomausta ja tiedustelua asiakaskunnan hankkimiseksi?
Yksi miesvauva ei enää riittänyt AP.lle joten hän keski tehokkaan tavan löytää niitä lisää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että olette löytänyt toisenne.
Pojallani on tutkitusti todettu autistisia piirteitä ja on kertonut että tyttökaverinsa on enemmän autismiin päin kanssa. Ei kertonut onko hänellä kuitenkaan diagnoosia. Enkä ole myöskään vielä tavannut häntä.
Toivon että viihtyisivät yhdessä yhtä hyvin kun sinä ap ja miehesi.
Oli kiva lukea suhteestanne.
Rehellisesti, mitä miettisit jos poikasi päätyisi tuollaiseen suhteeseen?
Mitäpä tuohon on sanomista toisilla, aikuiset ihmiset itse päättävät
-eri-
Luulen että autistpojan äiti on yhtä onnellinen kuin kenen tahansa muunkin pojan, jonka saa sysättyä jonkun toisen naisen riesoiksi. Ehdoilla millä hyvänsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:no mies ei edes osaisi tehdä päätöksiä. Hänelle on lottovoitto että joku tekee ne hänen puolestaan ja saa lisäksi rakkautta ja tissiä, jota hän näemmä syystä tai toisesta tarvitsee. Miehellä on asiat hyvin
Av mammat eivät tähän ilmiöön olevälttämättä aiemmin törmänneet, mutta miehet todellakin ovat juuri niin perversoituneita, mitä tämä ketju antaa ymmärtää. Jos saisivat, haluaisivat vielä käsihoidon kun makaavat äidin tisulla.
Yksi syy lisää miksi vältellä heitä ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:no mies ei edes osaisi tehdä päätöksiä. Hänelle on lottovoitto että joku tekee ne hänen puolestaan ja saa lisäksi rakkautta ja tissiä, jota hän näemmä syystä tai toisesta tarvitsee. Miehellä on asiat hyvin
Näin se mädätys etenee. Älkää sitten ihmetelkö kun naiset eivät kelpuut teitä suhteisiin kun glorifioitte tällaisia perverssejä järjestelyjä.
Normi parisuhteen harvoin kestää 6 vuotta. Tää kestää ja ovat onnellisia
Vierailija kirjoitti:
Normi parisuhteen harvoin kestää 6 vuotta. Tää kestää ja ovat onnellisia
Tässä on osapuolina 2 autistia joilla on haasteita rakentaa mitään ihmissuhteita, parisuhteista puhumattakaan. Yleensä sellaiset suhteet ovat kaikista kestävimpiä, minkä osapuolilla on vähiten valinnanvaraa.
Olen nainen enkä ymmärrä miksi pään painaminen rintoihin olisi väärin
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen enkä ymmärrä miksi pään painaminen rintoihin olisi väärin
Osa naisista yhdistää rinnat pelkkään äitiyteen. Toki silti korostavat omia rintojaan kun haluavat tuntea itsensä seksikkäiksi
Jos AP:lla on oikeasti niin hyvät tissit kuin hän kertoo niin niistä voisi olla paljon hyötyä elämän muillakin osa-alueilla.
Kahdelle autistille tämä voi olla parasta mihin pystyvät mutta huvittavaa miten osa "normaaleista" miehistö haaveilee nyt täällä tällaisesta suhteesta
Jos maksatte 100e per pikkuinen