Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilaiset valtadynamiikat suhteissa

Vierailija
18.10.2025 |

Minä olen 32v nainen ja mieheni on suunnilleen saman ikäinen. Teen suhteessamme kaikki päätökset, olemme yhdessä sopineet tämän dynamiikan suhteen alussa, ja nyt tuli juuri kuusi vuotta täyteen. Olemme onnellisia näin.

Me olemme kumpikin autismin kirjolla. Mieheni käy töissä, on IT-alalla, varsin hyväpalkkainen työ. Itse olen kotona. Mies pitää työstään, mutta se kuormittaa häntä sen verran paljon, ettei hän jaksaisi tehdä töiden ulkopuolella minkäänlaisia päätöksiä. Hänen mielestään on ihanaa, kun kotona saa vain olla ja minä huolehdin kaikesta. Mies tekee kyllä kotitöitä, mutta päätöksiin hänen ei tarvitse osallistua. Toki josksu hän saattaa jotain ehdottaa, esim. Jotain reissuja ja otan näitä kyllä huomioon päätöksissäni.

Meillä ei ole seksiä, mutta läheisyyttä, hellimistä, hoivaamista ja pusuja on paljon. En ole ikinä ollut kiinnostunut seksistä, unelmasuhteeni on aina ollut sellainen, että minä saan hoivata ja huolehtia miehestä .Tykkään leperrellä hänelle, ja hän pitää siitä myös paljon. Miehelläni olisi jonkinlaisia seksihaluja, joten siinä asiassa halut eivät täysin kohtaa, mutta muuten olemme täydellinen match. Olemme naureskelleet, että emme varmaan kumpikaan pystyisi olemaan kenenkään muun kanssa.

Onko kenelläkään muulla tavallisesta poikkeavaa suhdemuotoa/valtadynamiikkaa ja jos on, kuinka se toimii?

N32

Kommentit (804)

Vierailija
581/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän niin että kun ne aikuisten vaatteet kerran menettää niin se peli on sitten pelattu. Onneksi on olemassa muitakin vaatteita ja asusteita

Vierailija
582/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pojat joku roti :D Kritiikkiä kestän mutta tää on jo liikaa

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin milloin vain olla tän naisen vauvana <3<3<3

Oliko koko ketju jotain groomausta ja tiedustelua  asiakaskunnan hankkimiseksi?

Vierailija
584/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pojat joku roti :D Kritiikkiä kestän mutta tää on jo liikaa

Ap

Me ollaan oltu tosi tuhmia, mitähän sä meille keksit ...

Vierailija
585/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo semmoista markkinointidynamiikkaa. Laadukasta sellaista

Vierailija
586/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimustulos oli se että ne jotka tykkää tisseistä eniten haluaa todennäköisesti olla myös vauvoja

Vierailija
587/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjun pari - kolme ensimmäistä sivua ja mielestäni Ap:n suhde olisi täydellinen, mikäli kummatkin osapuolet saisivat omat tarpeensa tyydytettyä. Nyt kuitenkin mieheltä jää puuttumaan hänen kaipaamansa seksi, jolloin suhde ei ole täydellinen miehen kannalta.

Ap:lle ehdotuksena, että miehen seksin tarpeita ei tulisi lakaista maton alle. Itse ei siihen tarvitse suostua, jos se tuntuu pahalta, mutta järjestä miehelle vaikka kerran kuukaudessa käynti ammattilaisen luona. 

Vierailija
588/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi käydä ilotalossa sillä aikaa kun AP purkaa meihin suunnatonta hoivaviettiään

Vierailija
589/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhuta täällä mistään ilotytöistä vaan perustetaan tänne nyt AP:n oma vauvahuone kun niin moni haluaa näemmä kokeilla miltä tuntuisi olla iiiiihan pikkuinen <3 lupaan että jokainen saa olla niin pieni vauva kuin ikinä haluaa 

Vierailija
590/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä...haluitin vaipan ja bodin...ja ittua tun tyliin

Vierailija
591/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten hienosti osaisit pyytää. Tosi reipas pikkuinen. Mä laitan sulle heti tästä tämmöisen söpön vaipan ja kissabodin. Sitten pääset sykkyyn, jos pienellä on jano niin multa saa maitoakin 

Ap

Vierailija
592/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää herätti oikeesti mun hoivavietin <3

Vierailija
593/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naminami niin hyvää maitoa

Vierailija
594/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin ongelma ratkesi, AP:lle löytyi täältä yllättäen kymmenen pikkuista joita hän voi käydä hoitamassa aina kun siltä tuntuu <3 nyt ei omaa miestäänkään tarvitse pitää vaipoissa ihan koko aikaa kun hoivaviettiä saa jaettua

Vierailija
595/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt tätä ketjua lukiessa uusia puolia itsestäni enkä tiedä onko se hyvä vai paha :D

Vierailija
596/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen löytänyt tätä ketjua lukiessa uusia puolia itsestäni enkä tiedä onko se hyvä vai paha :D

Jos toivot että sua hoivataan kuin vauvaa niin ei tarvitse kertoa. Jos se on jotain muuta niin sitten voi kertoa

Vierailija
597/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toivot että sua hoivataan kuin vauvaa niin ei tarvitse kertoa. Jos se on jotain muuta niin sitten voi kertoa

Okei no ei sitä mitään 

Vierailija
598/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää aikuisten hoitokerho joskus oikeasti kokoontuu niin AP:n ovella on muuten jonoa

Vierailija
599/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tää aikuisten hoitokerho joskus oikeasti kokoontuu niin AP:n ovella on muuten jonoa

Siinä jää IT-miehen tulot kakkoseksi kun AP alkaa vetää aikuisten vauvakerhoa. Minäkin voisim osallistua

Vierailija
600/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla on oikeastikin. Suomessa ei mutta tän markkinatutkimusen perusteella kysyntää olisi. AP laitatko kerhon pystyyn