Erilaiset valtadynamiikat suhteissa
Minä olen 32v nainen ja mieheni on suunnilleen saman ikäinen. Teen suhteessamme kaikki päätökset, olemme yhdessä sopineet tämän dynamiikan suhteen alussa, ja nyt tuli juuri kuusi vuotta täyteen. Olemme onnellisia näin.
Me olemme kumpikin autismin kirjolla. Mieheni käy töissä, on IT-alalla, varsin hyväpalkkainen työ. Itse olen kotona. Mies pitää työstään, mutta se kuormittaa häntä sen verran paljon, ettei hän jaksaisi tehdä töiden ulkopuolella minkäänlaisia päätöksiä. Hänen mielestään on ihanaa, kun kotona saa vain olla ja minä huolehdin kaikesta. Mies tekee kyllä kotitöitä, mutta päätöksiin hänen ei tarvitse osallistua. Toki josksu hän saattaa jotain ehdottaa, esim. Jotain reissuja ja otan näitä kyllä huomioon päätöksissäni.
Meillä ei ole seksiä, mutta läheisyyttä, hellimistä, hoivaamista ja pusuja on paljon. En ole ikinä ollut kiinnostunut seksistä, unelmasuhteeni on aina ollut sellainen, että minä saan hoivata ja huolehtia miehestä .Tykkään leperrellä hänelle, ja hän pitää siitä myös paljon. Miehelläni olisi jonkinlaisia seksihaluja, joten siinä asiassa halut eivät täysin kohtaa, mutta muuten olemme täydellinen match. Olemme naureskelleet, että emme varmaan kumpikaan pystyisi olemaan kenenkään muun kanssa.
Onko kenelläkään muulla tavallisesta poikkeavaa suhdemuotoa/valtadynamiikkaa ja jos on, kuinka se toimii?
N32
Kommentit (804)
Tää ois muuten kauhea suhde miehelle mutta jos hän tarvitsee tuota tissittelyä noin paljon, ei hän ikinä muualta löytäisi siihen kumppania. Ja jos sen hankkisi osto palveluna niin syöksyisi perikatoon.
Näyttää siltä että mikään ei tee miestä niin onnelliseksi kuin tissejä vasten oleminen eli suhde on hänellekin kannattava
Vierailija kirjoitti:
Tää ois muuten kauhea suhde miehelle mutta jos hän tarvitsee tuota tissittelyä noin paljon, ei hän ikinä muualta löytäisi siihen kumppania. Ja jos sen hankkisi osto palveluna niin syöksyisi perikatoon.
Näyttää siltä että mikään ei tee miestä niin onnelliseksi kuin tissejä vasten oleminen eli suhde on hänellekin kannattava
Ei hän sitä tarvitse sen enempää kuin kukaan muukaan mies. Ja moni mies tykkäisi siitä ihan yhtä paljon jos olisi tarjolla, ei vaan yleensä ole. Lisäksi ei kannata unohtaa ttä tässä puhutaan kahdesta autistista, ja autistimiehen deittimarkkina on erittäin kapea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi käsittää minkälainen on se keskustelu, jossa joku mies suostuu noihin ehtoihin että nainen päättää kaikesta, saa miehen rahat ja mies ei kuitenkaan saa seksiä. Vai onko se miehen pää siellä tissien välissä silloin kun näitä sovitaan?
No niinhän ap sanoi. Että pää on tisseillä ja hän lepertelee, sitten kysyy että eikö näin olekin parempi, ja mies sanoo "joo" :D
Ei tuossa mitään vikaa ole. Ei se ole sinun päätettävissäsi, millä ehdoilla ap:n mies antaa rahansa kumppanilleen. Jotkut antavat rahojaan paljon pienemmästäkin.
Mietin alussa että miten mies tuohon suostuu mutta sitten selvisi
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen enkä ymmärrä miksi pään painaminen rintoihin olisi väärin
Tisseillä makoilu on yleensä pikkulasten hommaa. Muilla nisäkkäillä rinnat eivät ole edes turpeat jos ei imetä, vaan täysin olemattomat.
Tuntuuhan naisestakin hyvältä painaa kasvot miehen rintakehää vasten. Miksi ei saisi olla toisinkin päin?
Biologia on hassu perustelu, ihmisellä on aika erilainen seksuaalisuus ja parisuhdemalli kuin eläimillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän sitä tarvitse sen enempää kuin kukaan muukaan mies. Ja moni mies tykkäisi siitä ihan yhtä paljon jos olisi tarjolla, ei vaan yleensä ole. Lisäksi ei kannata unohtaa ttä tässä puhutaan kahdesta autistista, ja autistimiehen deittimarkkina on erittäin kapea.
Jos todella on näin, että moni mies haluaa tissittelyä, miksi se on niin harvinaista. Eivätkö miehet uskalla pyytää vai eivätkö naiset suostu?
Ihanaa että näillä autisteilla homma toimii
Tämä nainen on erityistapaus, hänellä on poikkeuksellinen mieheen kohdistuva hoivavietti. Tuossa mies pitää eniten täniistä tisseistä, nainen siitä että saa samalla leperrellä ja hoivata. Ja molemmat voittavat
AP toimii kuin narsisti tai psykopaatti. Onko teidän puolustelijoiden mukaan esim. tämä kohta ok?
"Rahoihin liittyi ehkä kaikkein suurin läpimurto suhteemme aikana. Olimme asuneet yhdessä jo lähemmäs puoli vuotta, mutta minulla ei vieläkään ollut oikeutta käyttää mieheni rahoja. Tämä harmitti, koska se teki täysin mahdottomaksi sen, että arjen pyörittäminen ja siihen liittyvät päätökset jäisivät kokonaan minun vastuulleni. Noihin aikoihin olimme myös löytäneet uuden tavan jakaa hellyyttä, eli mies painoi kasvonsa rintojani vasten ja minä lepertelin ja silitin. Mies rakasti tätä alusta asti. Minulla oli ollut aina paita tai toppi tuolloin päällä, joten lupasin sitten, että mies saa tästä lähtien painautua paljaita tissejä vasten jos raha-asia tulee kuntoon.
Menimme sitten makkarin sängylle ja riisuin mieheni edessä paitani ja rintsikkani. Hän näki ensi kertaa rintani paljaina, koska minä en pidä lainkaan esim. saunomisesta. Naurahdin sitten että mies pääsee leikkimään heti kun rahat on siirretty. Mieheni otti sitten puhelimensa ja siirsi tililtään kaiken yhteistilillemme. Kehuin häntä kovasti ja ohjasin heti hänen kasvonsa rintojeni väliin. Olimme sitten hellästi lähekkäin 45 minuuttia, huomasin että paljasta ihoa vasten mies oli aiempaa vastaanottavaisempi myös lepertelylleni, hän pääsi jotenkin syvemmälle.
Seuraavalla viikolla mies vaihtoi töissä palkkatilikseen yhteisen tilimme, tuonkin jälkeen tietysti tissiteltiin illalla. Oikeastaan tämän jälkeen dynamiikkamme alkoi toimia entistä paremmin, mies alkoi sisäistää että minä ihan oikeasti aion päättää kaikesta ja toisaalta läheisyydestä tuli koko ajan aina vain nautinnollisempaa. Liika tahto lähti mieheltä kerralla pois ja hän alkoi vastaanottaa huolenpitoa ihan eri tavallla. Tuossa kohtaa minulle oli jo selvää, että tästä tulisi sellainen suhde josta olen aina haaveillut. Hieman se oli vaatinut enemmän kuin aluksi uskoin, olin suunnitellut että tisseihini ei koskettaisi suhteessa lainkaan, mutta niitä kyllä tarvittiin ja tarvitaan jatkossakin."
Vierailija kirjoitti:
AP toimii kuin narsisti tai psykopaatti. Onko teidän puolustelijoiden mukaan esim. tämä kohta ok?
"Rahoihin liittyi ehkä kaikkein suurin läpimurto suhteemme aikana. Olimme asuneet yhdessä jo lähemmäs puoli vuotta, mutta minulla ei vieläkään ollut oikeutta käyttää mieheni rahoja. Tämä harmitti, koska se teki täysin mahdottomaksi sen, että arjen pyörittäminen ja siihen liittyvät päätökset jäisivät kokonaan minun vastuulleni. Noihin aikoihin olimme myös löytäneet uuden tavan jakaa hellyyttä, eli mies painoi kasvonsa rintojani vasten ja minä lepertelin ja silitin. Mies rakasti tätä alusta asti. Minulla oli ollut aina paita tai toppi tuolloin päällä, joten lupasin sitten, että mies saa tästä lähtien painautua paljaita tissejä vasten jos raha-asia tulee kuntoon.
Menimme sitten makkarin sängylle ja riisuin mieheni edessä paitani ja rintsikkani. Hän näki ensi kertaa rintani paljaina, koska minä en pidä laink
Tuo oli miehen parhaaksi
Eikö AP voisi esim hankkia itselleen työn tai saada tuotteet ilmaiseksi kaupasta tuolla samalla tissitaktiikalla?
Vierailija kirjoitti:
Eikö AP voisi esim hankkia itselleen työn tai saada tuotteet ilmaiseksi kaupasta tuolla samalla tissitaktiikalla?
Voi ei :D nyt se vetää Prisman kassalla toppinsa ylös ja alkaa lässyttää kassa pojalle ja yllättyy kun asiat eivät toimikaan ihan niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei :D nyt se vetää Prisman kassalla toppinsa ylös ja alkaa lässyttää kassa pojalle ja yllättyy kun asiat eivät toimikaan ihan niin
Taidan perustaa kaupan jossa AP voi aina käydä ostoksilla. Konkka tulee äkkiä mutta on se sen arvoista
Eniten ihmetyttää nuo naiset jotka järkyttyy siitä jos mies haluaakin seksin sijasta enimmäkseen hellyyttä
Vierailija kirjoitti:
Mies on autistinen ja hänellä on äiti ongelma. Miehelle on käynyt älytön tuuri että on löytänyt tuollaisen kumppanin. En tajua miten tässä miehestä saa tehtyä uhrin
No siis tämä. Vaikka nainen saa miehen rahat niin silti mies on tässä se voittaja
Mitä saan suhteelta ja mitä annan?
Mitä tarvitsen ja mitä kumppani tarvitsee?
Tässä on mietitty nämä asiat läpi ja siksi suhde toimii
Miksi pidetään vääränä että hoivaaja ja hoivaa kaipaava pariutuvat? Eikö se ole loogista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tisseillä makoilu on yleensä pikkulasten hommaa. Muilla nisäkkäillä rinnat eivät ole edes turpeat jos ei imetä, vaan täysin olemattomat.
Jossain vaiheessa riippuliitäjistä tuleekin riippurintaliitäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa riippuliitäjistä tuleekin riippurintaliitäjiä.
Mitä AP:n mies sitten tekee kun ne ihanat tisut alkaa roikkua
AP:n päätöksiä ohjaa ainoastaan se, että hän toimii aina miehensä parhaaksi. Ja tässähän miehen tahto on se isoin ongelma. Koska nainen uskoo tietävänsä mikä miehelle on parhaaksi, täytyy mies saada toimimaan täsmälleen hänen haluamallaan tavalla. Nainen on tehnyt sen tekemällä miehestä hitaasti täysin riippuvaisen itsestään.
Silloin kun nainen kysyy mieheltä onko nöin hyvä, mies on aina kosketuksissa naisen tisseihin. Mies tietysti vastaa silloin että on hyvä, ja on alkanut itsekin uskoa että tämä todella on hänelle hyväksi