Erilaiset valtadynamiikat suhteissa
Minä olen 32v nainen ja mieheni on suunnilleen saman ikäinen. Teen suhteessamme kaikki päätökset, olemme yhdessä sopineet tämän dynamiikan suhteen alussa, ja nyt tuli juuri kuusi vuotta täyteen. Olemme onnellisia näin.
Me olemme kumpikin autismin kirjolla. Mieheni käy töissä, on IT-alalla, varsin hyväpalkkainen työ. Itse olen kotona. Mies pitää työstään, mutta se kuormittaa häntä sen verran paljon, ettei hän jaksaisi tehdä töiden ulkopuolella minkäänlaisia päätöksiä. Hänen mielestään on ihanaa, kun kotona saa vain olla ja minä huolehdin kaikesta. Mies tekee kyllä kotitöitä, mutta päätöksiin hänen ei tarvitse osallistua. Toki josksu hän saattaa jotain ehdottaa, esim. Jotain reissuja ja otan näitä kyllä huomioon päätöksissäni.
Meillä ei ole seksiä, mutta läheisyyttä, hellimistä, hoivaamista ja pusuja on paljon. En ole ikinä ollut kiinnostunut seksistä, unelmasuhteeni on aina ollut sellainen, että minä saan hoivata ja huolehtia miehestä .Tykkään leperrellä hänelle, ja hän pitää siitä myös paljon. Miehelläni olisi jonkinlaisia seksihaluja, joten siinä asiassa halut eivät täysin kohtaa, mutta muuten olemme täydellinen match. Olemme naureskelleet, että emme varmaan kumpikaan pystyisi olemaan kenenkään muun kanssa.
Onko kenelläkään muulla tavallisesta poikkeavaa suhdemuotoa/valtadynamiikkaa ja jos on, kuinka se toimii?
N32
Kommentit (804)
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon että sä oot huijari ja se on oikea joka laittoi miehelleen vaipat ja bodyn
Joo toi oli se oikea nainen. Ja oikea mies on just kans toi joka suostui olemaan vauva jotta saisi viettää pari sekuntia pidempään kiinni tisseissä
Jos ikinä törmään treffeillä naiseen joka haluaa keskustella valtadynamiikasta suhteessa niin nyökyttelen kohteliasti ja pakenen paikalta kun sen pitää käydä vessassa ja vaihdan puhelinnumeron.
Vierailija kirjoitti:
Jos ikinä törmään treffeillä naiseen joka haluaa keskustella valtadynamiikasta suhteessa niin nyökyttelen kohteliasti ja pakenen paikalta kun sen pitää käydä vessassa ja vaihdan puhelinnumeron.
Sun pitää ehtiä karkuun ennen kuin se näyttää tissiänsä koska sen jälkeen ei niin vaan lähetäkään
Vierailija kirjoitti:
Se nainen voi pitää huolen että sun ei ikinä tarvii käydä vessassa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää ehtiä karkuun ennen kuin se näyttää tissiänsä koska sen jälkeen ei niin vaan lähetäkään
Todennäköisesti se on jo oppinut edellisiltä kerroilta että ovi pitää lukita sisäpuolelta ennen kuin alkaa avautua valtadynamiikasta.
Pahinta on että tuollaiset asuvat järjestään jossain kantakapungin kopissa josta ei heittäydytä niin vain ikkunan läpi kun alla ei ole edes pehmeää nurmikkoa vaan kova kiveys tai asfalttia. 1. kerroksesta voisi vielä yrittää.
Mutta eihän tuollaisen kanssa mitään hätää ole, valtadynamiikka-nainen toimii aina vaan miehensä parhaaksi <3 Hyvää hyvyyttään hän voi jopa uudistaa miehen vaatekaapin sisällön
Nainen ei voi tuollaiselle mitään, jos sitä hoivaviettiä on niin sitä sit kanssa on ja johonkin se pitää purkaa
Mä voisin milloin vain olla tän naisen vauvana <3<3<3
"AP laskee toppinsa olkaimia ja ottaa tissit esiin ja painaa ne miehen naamalle. Mies hehkuu onnesta ja sulkee silmänsä, havahtuu vasta kun hänelle on jo puettu vaippa ja body. Ap kehuu häntä söpöksi vauvaksi ja työntää tissin suuhun. Aikuisten vaatteet voi viedä jo illalla kirpputorille"
Se on niin nopea ja vaarallinen, ei ehdi edes huomata ja oot jo sen vauva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas miehesi, lepertelitkö hänelle heti suhteen alussa ja pitikö hän siitä heti?
Aluksi hän piti lepertelyä vähän outona eikä oikein innostunut siitä. Hän oli ollut vain perinteisissä seksuaalisemmissa suhteissa. Kerroin hänelle että minä en halua ollenkaan seksiä ja aloin sitten vähitellen opettaa hänelle sellaista läheisyyttä ja rakkauden kieltä josta itse pidän. Valitettavasti lepertely, joka on minulle tosi tärkeää, ei aluksi uponnut hänelle oikeastaan lainkaan. Huomasin aika nopeasti että hän rakastaa painautua tisseihini, joten aloin tehdä niin että aina kun annoin hänen painautua niihin, lepertelin samalla hänelle tosi hellästi. Jatkoin tätä jonkun aikaa, eli aina tissit yhdistyi lepertelyyn. Vähitellen hän alkoi sitten pitää myös pelkästä lepertelystä, ja nyt kun olen oppinut hänen suosikkisanansa ja äänenpainonsa, saan hänet sulamaan pelkällä lep
Etkö tykkää lepertelystä? Kohta tykkäät
Minkäs tälläkään voit et yhtään mitään: Seuraava askel on yövaippa. Nainen järjestää jonkun feikkivahingon sänkyyn ja miestä painostetaan seuraavana iltana laittamaan varmuuden vuoksi vaippa yöksi. Sitten painetaan tissit naamalle ja alkaa se perus aivopesu samalla että vaippa on ihana ja sitä kannattaa käyttää. Tämä toistuu joka ilta ja jossain kohtaa se vaippa alkaa sitten kastua öisin
Haluaisin viedä tän naisen kahville :) ei ole väliä onko alkuperäinen vai varaversio. Ja hoivaviettiä ei tarvii turhaan peitellä
Se kaataa kahvit sun syliin "vahingossa", uskottelee kaikille että kastelit housusi ja pukee sulle vaipat
Vierailija kirjoitti:
Se kaataa kahvit sun syliin "vahingossa", uskottelee kaikille että kastelit housusi ja pukee sulle vaipat
Täydellistä :)
Vierailija kirjoitti:
"AP laskee toppinsa olkaimia ja ottaa tissit esiin ja painaa ne miehen naamalle. Mies hehkuu onnesta ja sulkee silmänsä, havahtuu vasta kun hänelle on jo puettu vaippa ja body. Ap kehuu häntä söpöksi vauvaksi ja työntää tissin suuhun. Aikuisten vaatteet voi viedä jo illalla kirpputorille"
On muuten noloa mennä vaippa lappuhaalareiden alle kirppikselle myymään omia tavallisia vaatteitaan. Mutta se on se valtadynamiikka sellaista
Vierailija kirjoitti:
Ja siis tää AP:n puolisohan on ollut kunnon tissitakiainen jo useamman vuoden. Kun hän siirtyy vaippoihin, voitte kuvitella kuinka paljon hän sen jälkeen tulee tarvitsemaan tisua. AP saa varautua kunnon maraton-imetyksiin
Mä jaksaisin koko maraton-imetyksen tän naisen sylissä 🥰
Jaajaa täällähän on mua jo ikioma vauvakerho odottamassa <3<3 kaikille riittää kyllä vaippoja älkää huoliko
AP
Vierailija kirjoitti:
Jaajaa täällähän on mua jo ikioma vauvakerho odottamassa <3<3 kaikille riittää kyllä vaippoja älkää huoliko
AP
Mut ensin tissien väliin!
Vierailija kirjoitti:
Nuo aikuisten vaatteet muuten menee kohta kirpparille niin saatte rahaa vaippoihin, bodyihin, tutteihin ja baby-wipeseihin, kun teillä niiden takia pian menot kasvaa. Ja eihän ap anna enää oman pikkuvauvansa pukea aikuisten vaatteita
Valtadynamiikan talousopit
Julmaa!!!!!!