Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erilaiset valtadynamiikat suhteissa

Vierailija
18.10.2025 |

Minä olen 32v nainen ja mieheni on suunnilleen saman ikäinen. Teen suhteessamme kaikki päätökset, olemme yhdessä sopineet tämän dynamiikan suhteen alussa, ja nyt tuli juuri kuusi vuotta täyteen. Olemme onnellisia näin.

Me olemme kumpikin autismin kirjolla. Mieheni käy töissä, on IT-alalla, varsin hyväpalkkainen työ. Itse olen kotona. Mies pitää työstään, mutta se kuormittaa häntä sen verran paljon, ettei hän jaksaisi tehdä töiden ulkopuolella minkäänlaisia päätöksiä. Hänen mielestään on ihanaa, kun kotona saa vain olla ja minä huolehdin kaikesta. Mies tekee kyllä kotitöitä, mutta päätöksiin hänen ei tarvitse osallistua. Toki josksu hän saattaa jotain ehdottaa, esim. Jotain reissuja ja otan näitä kyllä huomioon päätöksissäni.

Meillä ei ole seksiä, mutta läheisyyttä, hellimistä, hoivaamista ja pusuja on paljon. En ole ikinä ollut kiinnostunut seksistä, unelmasuhteeni on aina ollut sellainen, että minä saan hoivata ja huolehtia miehestä .Tykkään leperrellä hänelle, ja hän pitää siitä myös paljon. Miehelläni olisi jonkinlaisia seksihaluja, joten siinä asiassa halut eivät täysin kohtaa, mutta muuten olemme täydellinen match. Olemme naureskelleet, että emme varmaan kumpikaan pystyisi olemaan kenenkään muun kanssa.

Onko kenelläkään muulla tavallisesta poikkeavaa suhdemuotoa/valtadynamiikkaa ja jos on, kuinka se toimii?

N32

Kommentit (804)

Vierailija
541/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalisuus on eri asia kuin kieroutunut seksuaalisuus. 

Vierailija
542/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imetätkö?

Ajattelin että se ois kivaa. En oo ennen antanut imeä tissiä mutta vauvana kyllä saa

Ap

Jotenkin uskon että sun kumppani saattaisi pitää tisun imemisestä :DDD

Se pitää kiskoa vinssillä irti tissistä kun imetyshetki loppuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan kokeilla tuota ABDL-hoivaamista koska kaikki tavallinen helliminenkin tuntuu siltä että siinä jää se huolenpidon fiilis aika ohueksi, vaikka kivaa se toki muuten on. ABDL-jutuissa mukaan tulee sitten kaikki normaalit vauvanhoitotoimet niin pääsisin sitä kautta purkamaan hoivaviettiäni tehokkaasti. Vähän miestä tietysti epäilytti tämä mutta sain sitten hänet taivuteltua ainakin kokeilemaan. Uskon että sitten kun leikitään niitä leikkejä niin kyllä hänkin tykkää, ja otan jotain hänen lemppariasioitaan siihen mukaan.

-Ap

Laskeeko se vaippoihinsa ja peset pyllerön?

En kyl haluis. Pissavaippa ois ihan kiva vaihtaa

Ap

Onnea vaan AP:n mies :D

Vierailija
544/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästyttäviä pervojuttuja.  Molempien suuntaukset on lähteneet omille teilleen.

t. keittiöpsykologi

Vierailija
545/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, teemme näin jatkossa:

- Minä en tee enää suhteessamme kaikkia päätöksiä vaan osan tekee mies tai tehdään yhdessä

-Pyrimme jatkossakin siihen että meillä on paljon pusuja, kosketusta ja "normaalia" läheisyyttä

-Säästetään lepertely omiin erityihetkiinsä eikä käytetä sitä arjessa

-Kokeillaan ABDL-hoivailua, huomasin kaipaavani sellaista ja mieskin suhtautui asiaan positiivisesti

-Tissien väliin pääsee jatkossakin

-En yritä muuttaa kumppaniani ja olen asioista avoimempi

-Ap

Kuulostaa terveempään suuntaan menemiseltä kun avoimuus lisääntyy. 

Vierailija
546/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan tuo "oikea" ap

Vierailija
547/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas viihdyttävä ketju. Kiitos ylettömällä hoivavietillä kirottu autistinen aseksuaali nainen ja hänen autistinen tissejä rakastava kumppaninsa. Toivon että olette jossain 

Vierailija
548/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan tuo "oikea" ap

Mitäpä lottoat? Oikea AP tuskin on ollut paikalla sitten eilisen

Vierailija
549/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se eilinen "oikea" AP kirjoitti varmaankin oikeasti omasta elämästään. Tänäänhän täällä on sitten vain leikitty, harmi koska oikealta AP:lta jäi hyviä juttuja kesken

Vierailija
550/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy eikö nää kaikki olekaan totta :((

Vierailija
551/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imetätkö?

Ajattelin että se ois kivaa. En oo ennen antanut imeä tissiä mutta vauvana kyllä saa

Ap

Jotenkin uskon että sun kumppani saattaisi pitää tisun imemisestä :DDD

No totta kai. Aluksi estot vähän hannaavat vastaan mutta eiköhän se siinä kohta lutkuta yhtä tyytyväisenä kuin makoileekin. Miesvauvan unelma. 

Vierailija
552/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä onnistuitte tutustumaan, miten ja missä?

Vierailija
553/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tarvii edes pissatauon ajaksi lopettaa tisun lutkutusta

Vierailija
554/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOI TÄÄLLÄ ALKUPERÄINEN AP

Kirjoitin täällä siis eilen koko illan, oli kiva keskustella teidän kanssa. Tänään en oo valitettavasti ollut linjoilla eli joku toinen on jatkanut siitä mihin eilen jäin. Tätä on ollut hauska seurata, kuin lukisi itsestään ja kumppanistaan tehtyjen parodia hahmojen seikkailuja. Etenkin tuo vielä seuraavalle tasolle viety tissitakiainen oli ihana <3

Saatan tulla taas joskus juttelemaan tänne autismista, aseksuaalisuudesta ja parisuhteesta, koska juttua ois kyllä riittänyt :)

Vierailija
555/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon että sä oot huijari ja se on oikea joka laittoi miehelleen vaipat ja bodyn

Vierailija
556/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä pirua mä luulin että oot tänään vaan päissäsi

Vierailija
557/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy eikö nää kaikki olekaan totta :((

Samaa kysyy mun kaveri.

Vierailija
558/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä pirua mä luulin että oot tänään vaan päissäsi

Oon mä sitäkin ;)

Vierailija
559/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea AP tee nimimerkki tänne

Vierailija
560/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin niin kuvitella miten tuo on mennyt. Miehen pää on tisseillä, nainen silittelee hellästi hänen hiuksia ja sanoo "Ootpas söpö pikkuinen. Eikö ookin hyvä tää uusi lista". "Joo" mies vastaa ja painautuu entistä syvemmälle tisseihin

:D