Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erilaiset valtadynamiikat suhteissa

Vierailija
18.10.2025 |

Minä olen 32v nainen ja mieheni on suunnilleen saman ikäinen. Teen suhteessamme kaikki päätökset, olemme yhdessä sopineet tämän dynamiikan suhteen alussa, ja nyt tuli juuri kuusi vuotta täyteen. Olemme onnellisia näin.

Me olemme kumpikin autismin kirjolla. Mieheni käy töissä, on IT-alalla, varsin hyväpalkkainen työ. Itse olen kotona. Mies pitää työstään, mutta se kuormittaa häntä sen verran paljon, ettei hän jaksaisi tehdä töiden ulkopuolella minkäänlaisia päätöksiä. Hänen mielestään on ihanaa, kun kotona saa vain olla ja minä huolehdin kaikesta. Mies tekee kyllä kotitöitä, mutta päätöksiin hänen ei tarvitse osallistua. Toki josksu hän saattaa jotain ehdottaa, esim. Jotain reissuja ja otan näitä kyllä huomioon päätöksissäni.

Meillä ei ole seksiä, mutta läheisyyttä, hellimistä, hoivaamista ja pusuja on paljon. En ole ikinä ollut kiinnostunut seksistä, unelmasuhteeni on aina ollut sellainen, että minä saan hoivata ja huolehtia miehestä .Tykkään leperrellä hänelle, ja hän pitää siitä myös paljon. Miehelläni olisi jonkinlaisia seksihaluja, joten siinä asiassa halut eivät täysin kohtaa, mutta muuten olemme täydellinen match. Olemme naureskelleet, että emme varmaan kumpikaan pystyisi olemaan kenenkään muun kanssa.

Onko kenelläkään muulla tavallisesta poikkeavaa suhdemuotoa/valtadynamiikkaa ja jos on, kuinka se toimii?

N32

Kommentit (835)

Vierailija
501/835 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, teemme näin jatkossa:

- Minä en tee enää suhteessamme kaikkia päätöksiä vaan osan tekee mies tai tehdään yhdessä

-Pyrimme jatkossakin siihen että meillä on paljon pusuja, kosketusta ja "normaalia" läheisyyttä

-Säästetään lepertely omiin erityihetkiinsä eikä käytetä sitä arjessa

-Kokeillaan ABDL-hoivailua, huomasin kaipaavani sellaista ja mieskin suhtautui asiaan positiivisesti

-Tissien väliin pääsee jatkossakin

-En yritä muuttaa kumppaniani ja olen asioista avoimempi

-Ap

Vierailija
502/835 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät pointit, voivat oikeasti toimia teillä. Hienoa että keskustelitte ja teitte muutoksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/835 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, jos mies lukee tän eikä kerää kamojaan niin sitten hän oikeasti haluaa elää loppuelämänsä vauvana

Jos nuo on nuoria, niin muutosta kaivataan siinä keski-iässä tai jälkeen.  Yleensä.

Vierailija
504/835 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin eli tissit ja lepertely pysyy, mutta nyt miehestä tehdään myös vauva. En usko että tästä tulee teille mikään kerran kuukuadessa juttu :D Luulen nimittäin että superkorkean hoivavietin ap tulee innostumaan "vauvan" hoitamisesta

Vierailija
505/835 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tätä eilen ja oli hyvä ja asiallinen ketju, nyt palasin ja mietin että mitä himskattia täällä tapahtuu :Dddc en tajua mitään

Innostuimme auttamaan ap:ta hänen erityistarpeensa toteuttamisessa.

Vierailija
506/835 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n stratgia on kyllä nerokas. Koko ajan todella ovelasti ja salakavalasti saatu miestä taantumaan asteittain vuosien ajan, ja nyt sitten nostetaan muka käsi pystyyn virheen merkiksi vaikka lopputuloksena on kumppani vaipoissa ja bodyssa imemässä tissiä ja kuuntelemassa lepertelyä

Vierailija
507/835 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikella rakkaudella, en usko että osa-aikavauvailu on teille sopiva ratkaisu. Ap:n pitäisi ymmärtää, että mies ei voi koko ajan olla pikkuvauvana

Aikuinen mies saa olla 24/7 pikkuvauvana jos niin haluaa. 

Vierailija
508/835 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaan, että jos nainen, tai  kumpijompi  on  aseksuaali, niin miksikä pitää ottaa joku uuvelotyyppi parisuhteeseen hoivavietin kohteeksi?  Yleensä se taitaa olla mies.  Maailmassa olisi paljon asioita  jotka tarvitseisi  huomiota,  on vanhat, lapset,  orpokissat,  hyväntekeväisyysyhdistykset,  ympäristö, politiikka,  ihan loputtomiin.  Miksi tarjota tissiterapiaa miehelle joka varmasti pärjäisi ilmankin.

Koska mies tuo taloon kuitenkin rahaa, mikään adoptiolapsi ei. Sitä paitsi jos on työtön ja neurologisesti poikkeava niin ei saa lasta. Kissaa minäkin tällaiselle suosittelisin, mutta ehkäpä kissatkin haluavat elää kissan elämää eivätkä vauvankorvikkeen.

Vierailija
509/835 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitää tehdä niin että poistun täältä joksikin aikaa ja juttelemme kotona

Ap

Pääsisipä kärpäseksi kattoon

Keskustelu tulee menemään näin: AP laskee toppinsa olkaimia ja ottaa tissit esiin ja painaa ne miehen naamalle. Mies hehkuu onnesta ja sulkee silmänsä, havahtuu vasta kun hänelle on jo puettu vaippa ja body. Ap kehuu häntä söpöksi vauvaksi ja työntää tissin suuhun. Aikuisten vaatteet voi viedä jo illalla kirpputorille

Luulen että se oikeastikin meni juuri näin <3

Vierailija
510/835 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Minä en tee enää suhteessamme kaikkia päätöksiä vaan osan tekee mies tai tehdään yhdessä

-Pyrimme jatkossakin siihen että meillä on paljon pusuja, kosketusta ja "normaalia" läheisyyttä

-Kokeillaan ABDL-hoivailua, huomasin kaipaavani sellaista ja mieskin suhtautui asiaan positiivisesti

-Ap

Ei helvetti jos totta.

Vierailija
511/835 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n stratgia on kyllä nerokas. Koko ajan todella ovelasti ja salakavalasti saatu miestä taantumaan asteittain vuosien ajan, ja nyt sitten nostetaan muka käsi pystyyn virheen merkiksi vaikka lopputuloksena on kumppani vaipoissa ja bodyssa imemässä tissiä ja kuuntelemassa lepertelyä

Tämä on kyllä tämän vuoden paras ketju.

Vierailija
512/835 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Ei helvetti jos totta.

Kun peilaa heidn muuhun dynamiikkaansa, voi hyvin ollakin totta

Vierailija
513/835 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tissien väliin pääsee jatkossakin"-kohta paljastaa, miten tämä on mennyt. Mies on ollut huolissaan että menettää uudistuksen myötä tissityynynsä, jolloin ap on sanonut että voidaan kirjata tällainen kohta tänne papereihin jos sinä annat vastineeksi tehdä itsestäsi hoivattavan pikkuvauvan. Ja mies tietysti suostuu koska tissit <3

Vierailija
514/835 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tuo vauvailu sitten teillä alkaa? Vai onko tissi jo suussa...

Vierailija
515/835 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tuo vauvailu sitten teillä alkaa? Vai onko tissi jo suussa...

Tilaamme jo tänään tarvikkeet ja kyllä minä haluaisin kokeilla heti kun ne tulevat :)

Ap

Vierailija
516/835 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne miehen rahat sitten menee vaippoihin ja bodyihin. Muista kastelle ne ihan täyteen niin kuluu pikkuisen vähemmän rahaa kun ei tarvitse niin usein vaihtaa

Vierailija
517/835 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletteko oikeasti että minä haluaisin tai suunnittelin tuollaista??? Joku raja, minä olen leperrellyt kumppanilleni, se on aika eri asia kuin vaipat, imetys tai vauvanvaatteet.

En missään tapauksessa haaveile kumppanini taantuvan noin pitkälle

-Oikea aloittaja

Ap tänään iltapäivällä :D

Vierailija
518/835 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi vissiin vähän kuitenkin kiehtoa :D mä luulen että tästä se miehen taantuminen vasta alkaa, tosin ei tuollaista tissitakiaista olisi enää voinut pelastaa

Vierailija
519/835 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies: "Lupaathan että mun ei tarvii viettää sit koko viikkoa vaipoissa ja haalareissa

AP *koskettaa tissejään* No, en voi luvata, mutta katsotaan...

Vierailija
520/835 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitää tehdä niin että poistun täältä joksikin aikaa ja juttelemme kotona

Ap

Pääsisipä kärpäseksi kattoon

Keskustelu tulee menemään näin: AP laskee toppinsa olkaimia ja ottaa tissit esiin ja painaa ne miehen naamalle. Mies hehkuu onnesta ja sulkee silmänsä, havahtuu vasta kun hänelle on jo puettu vaippa ja body. Ap kehuu häntä söpöksi vauvaksi ja työntää tissin suuhun. Aikuisten vaatteet voi viedä jo illalla kirpputorille

Nuo aikuisten vaatteet muuten menee kohta kirpparille niin saatte rahaa vaippoihin, bodyihin, tutteihin ja baby-wipeseihin, kun teillä niiden takia pian menot kasvaa. Ja eihän ap anna enää oman pikkuvauvansa pukea aikuisten vaatteita