Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomessa on niin paljon hajusteyliherkkiä ihmisiä?

Vierailija
17.10.2025 |

Ihmettelen.

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mietipä hajusteyliherkkyyttä ranskalaisella. ça n'arrivera pas! 

Ranskalaiset osaavat käyttää hajusteita maltilla, eivät kaada puolta pulloa päälleen.

No tuskinpa puolta pulloa suomalainenkaan, ei liioitella. 

Vierailija
122/126 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on tottuneet puhtauteen, ei siihen että hajuvesillä peitetään pesemättömyyttä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä naureskellu tuolle "vienosti tuoksuvalle huuhteluaineelle". Vieno on sellainen sana jolla ei tulis mieleenkään kuvata huuhteluaineen hajua, ja melkein epäilyttää että kukaan tosissaan sanois noin. Itse en ole yliherkkä näiden hajusteiden suhteen, mutta kun en itse käytä niin kyllähän ne haistaa kaukaa ja pitkään

Vierailija
124/126 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä aistiyliherkät voivat ulkoilla? Esim. keväällä ja kesällä ulkona on ihania tuoksuja, sireeni, kielo, hevoskastanja, tuomi jne. Entä vauvan tuoksu, maalin tuoksu, ruuan tuoksu tms? Maailma on tuoksuja täynnä.

Vierailija
125/126 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sama juttu tupakanhajun kohdalla. Ollaan hysteerisiä jos tupakansavu jostain tulee nenään. 

Näillä ihmisillä on asiat liian hyvin ja eivät kestä mitään, mistä voisi valittaa ja vedota johonkin omaan henkilökohtaiseen alueeseen. Ihme nillitystä joka asiasta, matkustakaa vähän sen pankin omistaman-velka-omistusasunnon nurkista johonkin, mielellään kauas. Siinä nenuliini saa vähän uutta haisteltavaa eikä ketään kiinnosta paskaakaan. 

Minulle tupakansavu aiheuttaa migreeniä. 

Vierailija
126/126 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä aistiyliherkät voivat ulkoilla? Esim. keväällä ja kesällä ulkona on ihania tuoksuja, sireeni, kielo, hevoskastanja, tuomi jne. Entä vauvan tuoksu, maalin tuoksu, ruuan tuoksu tms? Maailma on tuoksuja täynnä.

Hajusteyliherkkyydessä taitaa olla nimensä mukaisesti kyse hajuSTE herkkyydestä. Eli on herkistytty hajusteille, ei ylipäänsä hajuille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi