Nainen ghostaa eikä vastaa useisiin viesteihin viikon aikan Tinderissä. Sitten kun laittaa jotain "vihjailevaa", niin nainen herää...Miksi??
Eli ei vastata mihinkään normaaliin keskusteluun, mutta heti kun heittää jotain seksuaalissävytteistä, niin nainen vastaa nopeasti ja kokee seksuaalisen viestin negatiivisena :D
Miksi nainen matchasi ja roikotti parina, mutta ei lainkaan vastaa tai keskustele? Sitten vasta kun mies "kokeilee kepillä jäätä" seksin toivossa, kun muu ei näköjään ainakaan naista kiinnosta, niin nainen vastaa loukkaantuneena?? Mikä ihmeen järki tuossa on? Voisitteko naiset avata tuota käyttäytymistänne...
Tajuatteko että tuo kannustaa miehiä laittamaan seksiviestejä naisille, koska negatiivinenkin reaktio on 5x parempi kuin täysi hiljaisuus...
Kommentit (10)
Miksi itse roikut naisessa, joka ei ole susta kiinnostunut? Oletko epätoivoinen luuseri?
Olen kyllä samaa ihmetellyt. Normaali jutustelu on naisten mielestä "tylsää" ilmeisesti. Ja kyllä ne naiset seksiehdotuksiinkin tarraa, kunhan mies on vain tarpeeksi komea. Miksi sitten naiset matchaavat niitä rumempia miehiä? En tiedä, rahan toivossa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse roikut naisessa, joka ei ole susta kiinnostunut? Oletko epätoivoinen luuseri?
Miksi nainen on matchannyt jos ei ole kiinnostunut? Miksei nainen poista matchia jos huomasi tehneensä virheen?
Harvoin näkee noin idioottimaista miestä. Itse en ole nähnyt koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen on matchannyt jos ei ole kiinnostunut? Miksei nainen poista matchia jos huomasi tehneensä virheen?
Ehkä se ei ole muistanut poistaa sua kun siellä on sata muutakin törppöä jonossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä samaa ihmetellyt. Normaali jutustelu on naisten mielestä "tylsää" ilmeisesti. Ja kyllä ne naiset seksiehdotuksiinkin tarraa, kunhan mies on vain tarpeeksi komea. Miksi sitten naiset matchaavat niitä rumempia miehiä? En tiedä, rahan toivossa?
Ehkä se oli kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se ei ole muistanut poistaa sua kun siellä on sata muutakin törppöä jonossa.
Tietäen naisten hylkäysprosentin, niin ei varmasti ole sataa jonossa poistettavaksi.
Onneksi ei kuitenkaan Gaslightningaa. Ghostaus on parempi. Saattaa stalkatakin.
"Tajuatteko että tuo kannustaa miehiä laittamaan seksiviestejä naisille, koska negatiivinenkin reaktio on 5x parempi kuin täysi hiljaisuus..."
Tämä on niin totta
T: Deittiapeissa turhautunut mies