Sopoa! Mun mieheni oli eilen kaynyt lukemassa Vauva-lehden sivuja! Tiedan sen siita, etta osoitehistoriassa Vauva-lehti oli noussut ylimmaksi, vaikka itse en ole kaynyt palstalla
pariin päivään vaan ihan muilla sivuilla. On varmaan ollut raavas mies ihmeissään kaikista sektio- ja imetyskiistelyistä :) Olen kyllä kertonut, että kirjoittelen joskus tänne, mutta ei hän sen kiinnostuneempi ole ollut. Mahtoi olla yksinäinen ilta.
Kommentit (122)
Kyllä minä huomaisin jos väärää osoitetta klikkaisin.
näinhän se menee, lapatossuvaimo ihmettelee ja vähän inisee ja sitten taas on kuin ei mitään ois tapahtunutkaan.
Selaimesta riippuen sivuhistoria löytyy eri paikoista.
Jos sinulla on käytössä Mozilla Firefox niin paina yläpalkista Go ja siteltä valikosta History (meillä on englanninkielinen versio, teillä voi olla suomenkielinenkin) Sieltä sitten katsot sivut missä on eilen käyty. Jos on käyty vauvan sivuilla niin sieltä pitäisi näkyä keskustelutkin mitä on luettu.
Jos käytössäsi on Internet Explorer vanhempi versio niin yläpalkissa on kellon kuva, jota painamalla tulee esiin sivuhitoria. Uudemmassa versiossa painat vasemmalla ylhäällä olevaa tähden kuvaa ja saat sieltä suosikit. Suosikkipalkin yläreunassa on kellon kuva josta tulee sivuhistoria :)
Toivottavasti ymmärsit. Jos eilisellä näkyy sivuhistoriassa vauva-lehti niin eikö se ole aika selvä juttu. Mutta toisaalta jos miehesi onkin mennyt vauva-lehdelle vasta klo.00.00 jälkeen niin se on päiväytynyt tämän päivän sivuhistoriaan etkä enää tiedä oletko sinä vai mies käynyt niissä keskusteluissa.
Firefoxin sivuhistoria aukenee control+h näppäimillä.
Miehethän toimivat näin:
n: hei, eikö meillä ollut kolme kortsua?
m: ehei, muistat väärin. kaksihan niitä.
n: hei kuka on käynyt Kallen sivuilla?
m: sinä varmaan vahingossa
n: hei eikö lompsassani ollut kolme kympin seteliä?
m: ehei, vain kaksi.
n: hei eikös meillä ole pullo Riojaa?
m: ehei, se juotiin jouluna
Todennäköisesti mies on eilen juonut, miettinyt kulli kovana että harmi kun ei ole reissussa ja pääse pettämään. Kotikaupungissa ei näet uskalla hevillä.
Sitten tullut palstalle jauhamaan shittiä ja lähtenyt
klo 1.30 nukkumaan tai baariin. Tai ehkä kävi naimassa alkuillasta jotain naista ja poti kotiintultuaan klo 23.30 jälkeen morkkista...
Nyt se haluaa uskoa, että muisti väärin...
näemme juuri sitä mitä haluamme. Valitettavasti.
Eikö ole muuten jännä juttu, että petturimiestä ei ole näkynyt enää eilisillan jälkeen. Ei uskalla jauhaa täällä enää, koska vaimo on kotona...
Otti eilen vaan sellaisen hauskan riskin. Niistähän se tykkää. Mistä muusta syrjähypyissäkään on kysymys?
M näet ylpeilee aina sillä, että sillä on pirun hyvä paineensietokyky.
Humalassa myös helppo kirjotella kaikkea,mutta ei kaikkea selvinpäin-edes anonyymisti
vaimo? Ja eilen juuri uhottiin täällä, että totuus paljastuu vielä. PIkemmin kuin arvattiinkaan.
Ja kehui kuinka rakastavat toisiaan ja viihtyvät toistensa seurassa. Ihmetteli itsekin sitä, miksi tekee kuitenkin syrjähyppyjä aina tilaisuuden tullen.
Mitä yksityiskohtia se mies kirjoitti? En jaksa selata taaksepäin. -ap
mitähän kauheeta tässäkin aloituksessa oli?
se, että jollakin on niin " söpö" mies että haluaa tutustua armaansa sieluneloon?
hohhoijjjaaaa!
Siis nythän oli 2007..? On se nyt jo kumma jos ei " raavaita miehiä" lapsensa kiinnosta.
Sieltähän se näkyy tai ehkä tulee ainakin syy epäillä.
Vierailija:
Siis nythän oli 2007..? On se nyt jo kumma jos ei " raavaita miehiä" lapsensa kiinnosta.
Tuskin edes kirjoitti, kunhan lueskeli vain. -ap
simassa niistä lapsista. Mutta näemmä maskuliinisuuteen ei kuulu isänvaistot.
lukisi tätä palstaa. Kunhan ei kaikkia perheen yksityisasioita levittele :) -ap
En ehkä muista noin merkityksetöntä asiaa usean päivän takaa. Enkä todellakaan pidä ketään tyhmänä, vaan harmittelen, että niin moni tuhlasi aikaansa ja otti kantaa aloitukseeni. -ap