Sopoa! Mun mieheni oli eilen kaynyt lukemassa Vauva-lehden sivuja! Tiedan sen siita, etta osoitehistoriassa Vauva-lehti oli noussut ylimmaksi, vaikka itse en ole kaynyt palstalla
pariin päivään vaan ihan muilla sivuilla. On varmaan ollut raavas mies ihmeissään kaikista sektio- ja imetyskiistelyistä :) Olen kyllä kertonut, että kirjoittelen joskus tänne, mutta ei hän sen kiinnostuneempi ole ollut. Mahtoi olla yksinäinen ilta.
Kommentit (122)
Ilmeisesti siivous ym. ei ole ongelma hänelle eikä vaimolle...
ei kommentoinut sitten asiasta mitään, koska ainoa mitä olisi voinut sanoa olisi ollut paljastava " siivooja nuo hommat hoitaa, saatana" ...
on itse sanonut, että muistaa, miten äitinsä seisoi ikkunassa puoli tuntia, kun isä lähti lentokentälle. -ap
Kertoi vain olevansa varakas.
Käyttää siis ilmeisesti ulkopuolista apua kodinhoidossa.
Vanhemmistaan ei kommentoinut mitään. Pelkäsi kai paljastuvansa?
Vierailija:
on itse sanonut, että muistaa, miten äitinsä seisoi ikkunassa puoli tuntia, kun isä lähti lentokentälle. -ap
Taitaa oikeasti ihailla salaa isänsä roolimallia.
Tuo petturihan ei suostunut kuvailemaan isä- ja äitisuhdettaan sanallakaan...
Siksi aivan pokkana täydellinen kaksoiselämä.
Mahtaa olla aikamoinen pokerinaama. Tulla syrjähypyn jälkeen kotiin ja naida vaimoaan tyynesti ja leikkiä lasten kanssa kuin ei mitään.
27, ehkä olisinkin. Muuten, mun vaimoni on tällä hetkellä netin ulottumattomissa...
M
pikemminkin se on ollut minun mieheni. Ja täällä palstalla käy paljon muitakin miehiä. Älä mieti enää hetkeäkään, unohda koko juttu!
Jos mieheni olisi edellisenä iltana ollut sängyssä toisen naisen kanssa, haluaisiko hän edes minua samana iltana, kun on tullut kotiin? Luulisi, että hänellä on kiire suihkuun ja mököttäisi omissa oloissaan. Mieheni tulee kotiin sileässä paidassa ja hyväntuoksuisena. Hän nauttii hotelliöistä, kun saa rauhassa nukkua koko yön. Hitsi tätä internettiä, kun se laittaa pään sekaisin. Olisinpa jäänyt maalle vielä pariksi päiväksi. -ap
Mutta se mieshän sanoi muistaakseni ketjun loppu päässä että kävi vaimonsa kanssa ostoksilla, illalla viihteelle.
Eli luitko ketjun ap? Tapahtuiko noin?
tyylillä, pidempiä viestejä ja aivan pimeitä juttuja. AP lopetti vastailun sen sekoilijan takia. Tämä siis edelliselle ihmettelijälle. Ap:n vaimo ei ollut kotona.
Selvittäisit asian oman mielenrauhasi takia vai käskisit vilkkaan mielikuvituksesi rauhoittua? -ap
Vierailija:
Selvittäisit asian oman mielenrauhasi takia vai käskisit vilkkaan mielikuvituksesi rauhoittua? -ap
tunnekylmä ihminen,et pystyy noin tekemään,tuntematta edes syyllisyyttä
- kova itseluottamus
- ajattelee aika suoraviivaisesti, ei liian monimutkaisesti
- ei hillittömiä mielialanvaihteluita
- toimii aika rauhallisesti eri tilanteissa
- ei myönnä hevillä heikkouksiaan ainakaan ulkopuolisille
- haluaa olla pomo ja mies
- ajattelee olevansa normaali mies
- ei myönnä omaavansa " naismaisia" heikkouksia
- ei luultavasti ole mikään alkoholin suurkuluttaja
- hyvä seuramies ja kokenut naisten iskijä jo ennen avioliittoaan. Ilmeisesti fyysisesti varsin ok ja tyyliltään myös
- ohittaa herjat tyynesti, eli ei ala väittelemään
ainakaan netissä.
- vaimo on liitossa ainakin taloudellisesti (luultavasti myös
henkisesti) heikoilla
- arvostaa lapsiaan ja vaimoaan, koska vaimossa paljon hyviä puolia. Lapsi/lapset tosi tärkeitä. Ei halua menettää.
- viihtyy varsin hyvin myös vaimon seurassa. Vaimo ilmeisesti paitsi fyysisesti viehättävä, myös henkisesti
- seksi on kuitenkin asia erikseen
- vaimon kanssa hyvää seksiä, mutta haluaa siitä huolimatta kokeilla muitakin
- pelkää vaimon reaktiota, eikä missään nimessä halua
tunnustaa, jos ei ole pakko. Ei ehkä silloinkaan
- ei yksilöi kuinka monta petosta, mutta ilmeisesti krooninen pettäjä jolla loppujen lopuksi todella monia tilaisuuksia pettää
- pettää todennäköisesti jossain muualla kuin kotipaikkakunnalla (ei erityisemmin pelkää kiinnijäämistä)
- väittää huolehtivansa ehkäisystä hyvin, mutta voiko koskaan olla varma? Käyttää siis kumeja, mutta voi olla, että on myös steriloinut itsensä.
- väittää, ettei tykkää naida kännisten naisten kanssa. väittää naivansa lähinnä uusia, satunnaisia tuttavuuksia
sivuhistoriasta että mitä mies on kirjoittanut. Itse en osaa.
En usko että voit ap kysyä mieheltäsi suoraan. Hän ei kertoisi vaan kiistäisi jyrkästi. Kiistäisi vaikka pystyisit todistamaan että on M. Voi vedota siihen että kirjoitti huvikseen ja että koko juttu on fiktiivinen.
Sen verran paatunut tapaus.