Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopoa! Mun mieheni oli eilen kaynyt lukemassa Vauva-lehden sivuja! Tiedan sen siita, etta osoitehistoriassa Vauva-lehti oli noussut ylimmaksi, vaikka itse en ole kaynyt palstalla

Vierailija
14.04.2007 |

pariin päivään vaan ihan muilla sivuilla. On varmaan ollut raavas mies ihmeissään kaikista sektio- ja imetyskiistelyistä :) Olen kyllä kertonut, että kirjoittelen joskus tänne, mutta ei hän sen kiinnostuneempi ole ollut. Mahtoi olla yksinäinen ilta.

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olisi se M.

Vierailija
82/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kertoa, kunhan pohdin. t. 83

Vierailija
84/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalle se taisi tulla viimeistään klo 0.00 aikoihin.

Vierailija
85/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen perhentaustansa on vähintään ylempää keskiluokkaa. Siksi hän on aina ottanut asioihin viileän asiallisen kannan. Hän on pienestä pitäen ottanut luonnollisena faktana sen, että hän on menestyjä. Hänen naisensa ovat aina olleet ns. paremmista piireistä.

Vierailija
86/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon suvulla paljon sosiaalista pääomaa ja toki myös taloudellista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Taitaa oikeasti ihailla salaa isänsä roolimallia.

Tuo petturihan ei suostunut kuvailemaan isä- ja äitisuhdettaan sanallakaan...

Tota mäkin mietin. Jotain häikkää suhteessa vanhempiinsa. Siihen kanssa kiinnitin huomiota, että se ei välittänyt yhtään niistä " vaimosi on sulle siivooja/pyykkääjä/tiskaaja" jutuista. Vaimo ei siis ole kotiorja...

Ulkopuolista pesulaa käyttäessä on hyvä pesettää siinä samalla ne syrjähypyissä spermaan ja naisten hajusteisiin ym. sotkeutuneet vaatteet, jotka lojuvat jossain miehen kätkössä odottamassa pesua... jos joku nainen sotkee pahasti vaatteita, niin aina voi tokaista " heitin pois sen yhden paidan, kun se likaantui reissussa esim. ruokaillessa" tai että " kyllästyin siihen pukuun ja lahjoitin jollekin köyhälle/heitin roskiin" . Toki, jos käyttää vain yhtä tiettyä paita-, housu- jne, mallia ei vaimo pysy yhtään mukana, että onko tämä nimenomainen vaate se joka oli päällä reissuun lähdettäessä, vaiko kenties uusi, reissussa ostettu...

Ylihygieeninen ihminen pesee kehostaan pois kaikki seksin (sperman, pillun, kondomin) ja " toisen naisen" tuoksut. Pelkää muuten kärähtävänsä. Runkkaamista hän ei juurikaan harrasta, sillä " tosimies" purkaa paineensa vain vaimoon tai vieraaseen naiseen.

Vierailija
88/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi jättää aika voimakkaan tuoksun. Siihen vielä naisen meikit, hajuvesi jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä olen kuitenkin aivan varma, että jos joku pettää vaimoaan, niin hän on huolellinen loppuun asti, eikä tee kotikoneelta mitään, mistä voi jäädä kiinni.

Vierailija
90/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomaton sattuma vaan että ap sen näin sai nyt selville!! oli varmaan " tarkoitus" käydä näin.. olen pahoillani.. voimia ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kas kun se ei niiltä kaikilta, esim. herpekseltä, suojakaan. Lopulta jää kiinni, niin käy aina. Aina.

Vierailija
92/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallisilla vesillä surffausta, vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap huvikseen on keksinyt koko jutun ja tämä on taas yksi niistä jatkokertomuksista!

Vierailija
94/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia ei ap enää vastaa, kun ei tän enempää kiinnostanut muita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitenkään! ei mulla tulis mieleenkään että noin vois kiinni jäädä. jotenkii se vaan luotti siihen ettei vaimo voi enää jälkikäteen pääse siihen ketjuun käsiksi. miksi se muuten ois vauva-sivuilla ollu jos se ei ollu kyseinen kirjoittaja.. selvää pässinlihaa! kulutti aikaa täällä vastaten kysymyksiin. hyvä kun kusahti!!! nyt vaan pitäs keksiä joku juoni ap:llä miten sais miehensä tunnustettua. minä aikoinani esitin tietävää, olin niinkuin olisin jo varma pettämisestä, sanoin että sain puhelun naiselta joka kertoi kaiken. se meni läpi ja miesparka jäi kiinni! mulla oli se etu että tiesin naisen nimen valmiiksi, pystyin puhumaan siitä nimellä. että X soitti ja kertoi touhuistanne..

Vierailija
96/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On osaksi totta, että keksin jutun. Epäilykseni nimittäin osoittautuivat vääriksi, niin kuin uskoin ja toivoin. Kysyin, onko hänelle tullut taas vauvakuume, kun oli vieraillut Vauva-lehden sivuilla :) Ei kuulemma ollut. Mieheni ei ollut eilen käyttänyt koko konetta, vaan oli käynyt illalla lenkillä, suihkussa, juonut puoli pulloa Riojaa ja simahtanut sohvalle, josta oli siirtynyt yöllä sänkyyn. Olin itse mitä ilmeisimmin epähuomiossa klikannut Vauvan ylimmäiseksi. Nyt kaduttaa ja hävettää, että edes epäilin miestäni. Tunnen itseni tyhmäksi. Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin! -ap

Vierailija
97/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

M on loistava patologinen valehtelija! Sai rouvansa uskomaan kaiken sanomansa. " En mä tee virheitä. Olet itse klikannut vauva-palstaa!" . Nyt sä luulet tehneesi jotain, mitä et ole tehnyt. Kyllä ne dominoivat miehet osaavat manipuloida...

Vierailija
98/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Joo kävin vähän keskustelemassa. Se pettäjä-ketju on muuten minun käsialaani."

Vierailija
99/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

selain :( Lopetan epäilemisen ja nautin siitä, mitä minulla on. En halua pilata avioliittoani vainoharhaisuudella. -ap

Vierailija
100/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sä pidät lukijoita tyhmänä tai annat vedättää itseäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi