Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopoa! Mun mieheni oli eilen kaynyt lukemassa Vauva-lehden sivuja! Tiedan sen siita, etta osoitehistoriassa Vauva-lehti oli noussut ylimmaksi, vaikka itse en ole kaynyt palstalla

Vierailija
14.04.2007 |

pariin päivään vaan ihan muilla sivuilla. On varmaan ollut raavas mies ihmeissään kaikista sektio- ja imetyskiistelyistä :) Olen kyllä kertonut, että kirjoittelen joskus tänne, mutta ei hän sen kiinnostuneempi ole ollut. Mahtoi olla yksinäinen ilta.

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä kannattaisi lähteä liikkeelle? 48, millainen vaikutelma sinulle jäi miehen vastauksista? Mulle puhkeaa kohta skitsofrenia :) -ap

Vierailija
62/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoidin perheen ja kodin, mies hoiteli jotain muuta. Sain tietää ja mies yritti kaikin keinoin pitää perheemme yhdessä. Kehtasi vielä selittää, miten se toinen ei merkitse hänelle mitään. Vaan minulleppa merkitsi ja mies sai etsiä onnensa muualta.



Älä ole sinisilmäinen ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ehta petturi ei myönnä viesteissään *mitään* heikkouksia itsessään ja välttää koko ajan puhumasta liian yksityiskohtaisesti elämästään.

Vierailija
64/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä -En halua satuttaa vaimoani" hokikin,mutta myös sellanen vaikutelma ettei aio tavoistaan luopuakkaan

Vierailija
65/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kun olis joku pakonomanen tarve etsiä tuntemattomia panoja barten ja omaa vaimoa sit rakastellaan

Vierailija
66/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoton mies ei petä kovin usein. Pettäminen ei ole viikottaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskoton mies. Haluatko kysyä minulta jotakin?



Seksin vuoksi, satunnaisten tuttavien kanssa.

M





Vaimoni ei petä mua. En ole kirjoittanut toiseen ketjuun.

M



Onko mulla jotenkin naisellinen kirjoitustyyli? Pitääpä tarkkailla...

Joo, ja meillä on seksiä vaimon kanssa. M





Etunimen alkukirjain on M.

M (TÄÄ ON AIVAN VARMA HARHAUTUS!)



Mulla ei ole mitään aikeita erota. Usko tai älä, rakastan vaimoani paljon.

M



Toivon, ettei vaimoni ikinä saa tietää. En halua loukata häntä, koska hän ei ole sitä ansainnut.

Mulle seksi ei ole yhtä kuin rakkaus. Toiset naiset ei ole koskaan olleet henkilöinä tärkeitä. M





Olen 99% varma, ettei vaimoni petä. Juttuja on ollut työmatkoilla, joskus baari-illan päätteeksi jne.

Ei mitään tolkutonta määrää kuitenkaan. M



27, ehkä olisinkin. Muuten, mun vaimoni on tällä hetkellä netin ulottumattomissa...

M





Ne ei ole mulle merkityksellisiä juttuja, vaimolleni voisivat olla. Siksi salaan. En haluaisi itsekään tietää,

jos vaimoni pettäisi minua. M



Jos mun pitäisi valita, mä en pettäisi ikinä enää.

Mä oon pitänyt huolen siitä, että en tee ketään raskaaksi, mutta se olisi kyllä aika kauhuskenaario. M



Ei mikään pakota. Toiset pelaa bilistä, toiset vetää kalsarikännit, mä panen.

M



36, toi ei ole mun tarinani, mutta ei siitä sen enempää.

M





Perheen vuoksi, siksi että rakastan vaimoani, siksi että meillä on mukavaa yhdessä...

M



43, nykyään jo vähän pelottaakin. En suunnittele mitään etukäteen, juttuihin vain ajautuu ja naiset on helppoja, ne vaikeatkin.

M



46, mulle tulis helvetin paha olo, jos mun vaimo sais tietää. Muuten asia ei pahemmin päätäni vaivaa,

tai siis ole aikaisemmin vaivannut. M



52, uskon että et pettäisi, ei kaikki niin teekään. Mutta ne, jotka mä olen tavannut, ei ole

todellakaan olleet mitään kuppasia horoja, kännisen naisen kanssa en viitsisi edes alkaa. M



Ei tuttuja naisia, vaan uusia, satunnaisia tuttavuuksia. Mitään nettituttuja mulla ei ole.

En halua törmätä samaan naiseen uudestaan, jos mahdollista. M



60, olen viime aikoina miettinyt sitä. Mä uskon, että voisin yhtä hyvin olla pettämättäkin. Mä en koskaan lähde hakemana naista, vaan jutut syntyy tilanteesta.

Kaunis nainen, vieras ympäristö jne. M



64, en mä tilanteita syytäkään, mä en missään nimessä ole uhri.

Tarkoitan tilanteilla sitä, että ei mulla kotona tai työpäivän aikana ole tarvetta lähteä etsimään vierasta panoseuraa, vaan halu syntyy tilaisuuden tullen. M



65, mä en hae mitään, kyse on huvista.

M



Pystyn estämään, aina kun haluan.

M



69, toikaan ei ole mun tarinani. Vaimoni ei ole syyllinen mihinkään. Mä olen se parempituloinen osapuoli.

Mä olin ns. aktiivinen ennen naimisiinmenoa, en vain lopettanut siihen, niin kuin kai pitäisi. M



78, mitä tarkoitat, ettei naisiin voi luottaa?

Musta tuntuu, että monelle on vaikea hyväksyä se, että uskottomat miehet ja varattujen miesten kanssa makaavat naiset on ihan tavallisia ihmisiä, koska silloinhan se voisi tapahtua kenelle tahansa, itsellekin. M



Uskottomilla miehillä on harvoin mitään luuserimenneisyyttä, jos mun kaveripiirini

riittää otokseksi. Se, joka kirjottaa nimissäni, on totaalisen kaukana totuudesta. M



88, mulle on yksi ja sama, onko joku nainen mulle rehellinen. Mä en ikinä riisu sormusta sormesta, ne tietää mihin ryhtyy.

M



90, en tiedä. Kun mietin tulevaisuutta, en mä siellä näe itseäni pettäjänä. Ehkä viimeisin oli viimeinen, mä en tosiaan tiedä.

M



94, mä rakastan mun perhettäni, mun vaimoani. Muhun sattuisi tosi paljon, jos mä loukkaisin vaimoani näillä jutuilla.

Mulle seksi on aina ollu kahtiajakoista, vaimon kanssa se on rakastelua ja toisten kanssa panemista. M



97, vastaa rehellisesti: Haluaisitko itse tietää, jos miehesi pettäisi sinua?

Mä uskon, että se, mitä ei tiedä, ei voi satuttaakaan. M



Se ei todellakaan ole yks ja sama. Ehkä se on se iso ero miehen ja naisen välillä, eli mies voi erottaa seksin rakastelusta.

M



104, mä taas en haluaisi tietää, jos vaimoni olisi pettänyt mua.

M



109, mä rakastan vaimoani ja hän minua, emme ole koskaan puhuneet erosta. Sivuuta toi kirjailijan alku, joka esiintyy minuna.

Mua oikeastaan harmittaa toi copycat, koska mä en ole miettinyt tätä juttua ennen näin paljoa. M



Mä lopetan, meni jutut sekaisin ton häirikön takia. M

Vierailija
68/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen on varmaan oikeassa elämässä hirveän vaikea hyväksyä häviämistä ja omia heikkouksiaan. Ajattelee olevansa aina oikeassa. Kokee, ettei ole ollut koskaan luuseri, eivätkä kaverinsakaan.



Käyttää sanoja kuten bilis, luuseri, mä ja copycat



Kirjoittaa niukkaa ja melko puhdasta kieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olet! Joku oikeesta miettiin miten saa mammat hereille :)

Vierailija
70/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" vaikka itse en ole käynyt palstalla

pariin päivään vaan ihan muilla sivuilla"



Miten olet voinut käydä MUILLA sivuilla parin päivän aikana jos kerran olet siellä maalla ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


" vaikka itse en ole käynyt palstalla

pariin päivään vaan ihan muilla sivuilla"

Miten olet voinut käydä MUILLA sivuilla parin päivän aikana jos kerran olet siellä maalla ollut

Vierailija
72/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on yltiöhygieeninen, mikä on kyllä sinänsä mukava juttu, ja pukeutuu hyvin. Menimme naimisiin n. vuosi tapaamisen jälkeen. Mies pyysi kättäni isältäni ja kosi romanttisesti. Meillä on kaksi pientä lasta. Olemme melko paljon tekemisissä perheidemme kanssa (mieheni on ainut lapsi). Minä olen tehnyt mallin töitä, oikeastaan lopettanut jo (en ole ollut koskaan mikään missi enkä julkkis). Olen osa-aikatöissä (lähinnä huvikseni) ja mulla on yliopistotutkinto vielä kesken. Miehelläni oli paljon naissuhteita ennen minua, sen tiedän, yksityiskohtia en tiedä. Hän ei pidä yhteyttä ex-naisiin. Joskus juhlissa olemme törmänneet johonkin ilmeiseen ex-tuttavuuteen, mutta mieheni ei ole jäänyt juttusille. Hän kohtelee minua aina hyvin. Meillä on kaunista seksiä, mieheni on melko dominoiva, mutta huomioi tarpeeni kiitettävästi. Siksi en uskoisi, että hän pettäisi minua. Sopiiko kuvaukseen? -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et nyt tainnut ihan ymmärtää, miten ap olisikaan kotona voinut käydä " aivan muilla sivuilla" jos on siellä maalla ollut ja poissa kotoota?? Onhan hän tietenkin maalla voinut netissä olla mutta sanoikin viestissään että on kotona käynyt aivan muilla sivuilla (tai antoi näin ymmärtää)

Vierailija:


Vierailija:


" vaikka itse en ole käynyt palstalla

pariin päivään vaan ihan muilla sivuilla"

Miten olet voinut käydä MUILLA sivuilla parin päivän aikana jos kerran olet siellä maalla ollut

Vierailija
74/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietokonetta kotona. Ja todellakin olin maalla vuorokauden verran, tulin aamupäivällä kotiin. Edelleen uskon, että mieheni on käynyt näillä sivuilla ihan viattomassa mielessä. Kaikki eivät petä. Huomasin itsekin, että yhteneväisyyksiä kyllä löytää, kun oikein yrittää. Silti, joku onnistui epäilyksen siemenen minuun kylvämään. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos klikkasi vahingossa, kun yritti avata jotain viereistä sivua?

Vierailija
76/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun koneessani se jää aina ylimmäksi, missä on viimeksi käyty. -ap

Vierailija
77/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
78/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Hän on yltiöhygieeninen, mikä on kyllä sinänsä mukava juttu, ja pukeutuu hyvin. Menimme naimisiin n. vuosi tapaamisen jälkeen. Mies pyysi kättäni isältäni ja kosi romanttisesti. Meillä on kaksi pientä lasta. Olemme melko paljon tekemisissä perheidemme kanssa (mieheni on ainut lapsi). Minä olen tehnyt mallin töitä, oikeastaan lopettanut jo (en ole ollut koskaan mikään missi enkä julkkis). Olen osa-aikatöissä (lähinnä huvikseni) ja mulla on yliopistotutkinto vielä kesken. Miehelläni oli paljon naissuhteita ennen minua, sen tiedän, yksityiskohtia en tiedä. Hän ei pidä yhteyttä ex-naisiin. Joskus juhlissa olemme törmänneet johonkin ilmeiseen ex-tuttavuuteen, mutta mieheni ei ole jäänyt juttusille. Hän kohtelee minua aina hyvin. Meillä on kaunista seksiä, mieheni on melko dominoiva, mutta huomioi tarpeeni kiitettävästi. Siksi en uskoisi, että hän pettäisi minua. Sopiiko kuvaukseen? -ap

Vierailija
79/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavan paljon.

Vierailija
80/122 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on todennäköisesti todella paljon sidoksissa kotiin, joten M ei juurikaan usko vaimon pettävän. Etenkään kun M:n itsetunto ei kestä moista ajatusta. Hän näet ajattelee olevansa erinomainen aviomies, isä ja rakastaja. Sivusuhteet ovat aivan erillinen pahe elämässä. Kaverit ilmeisesti tietävät asiasta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan