Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kertaa pyydät kaveria johonkin tapahtumaan ennen kuin luovutat?

Vierailija
13.09.2022 |

Eli säännöllinen tapahtuma kerran kuukaudessa. Kaveri on sanonut monta olevansa kiinnostunut tulemaan mukaan. Olen kolme kertaa kysynyt häntä mukaan. Ekan unohti, sitten oli jotain muuta.

Menen aina joka tapauksessa itse, että sinänsä ei haittaa vaikka kaveria en saakaa mukaan vaikka kaverin kanssa olisikin kivempaa. Mutta kauanko itse kyselisit kaveria mukaan? En halua olla ahdistava, en tiedä kiinnostaako oikeasti vai sanooko vain niin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

600 kertaa.

Vierailija
2/12 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden kerran jälkeen sanoisin, että ilmoita sitten, jos joku kerta kiinnostaa tulla mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran.

Vierailija
4/12 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa. Sen jälkeen en sanoisi enää mitään. Oletan, että jos kiinnostusta on, ihminen itse yrittää päästä paikalle ja ottaa yhteyttä minuun, jos haluaa minun kanssani mennä.

Vierailija
5/12 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi kaveri, jolla on ihan sikaärsyttävä tyyli. Hän on aina lähdössä mukaan kaikkeen, mutta silloin ei sovi kun muut sitä suunnittelee, joten sitten sovitellaan aikoja kaikille sopivaksi. Päivää ennen tapahtumaa tai sinä päivänä hänellä onkin jotain muuta eikä pääse. Ei siinä mitään, mennään sillä porukalla joka lähtee, mutta aikataulun venkslaus hänen takiaan oli aivan ihan turhaa.

Sitten jos aikataulua ei venkslata, no hän loukkaantuu, että juu, ei kiinnosta minun takiani siirrellä, vaikka olisi kiva minunkin päästä mukaan.

Ollaankin ruvettu vaan ilmoittelemaan tarpeeksi pitkällä varoitusajalla, että sinä ja sinä päivänä klo xx:xx tehdään sitä tai tuota. Ole mukana tai älä ole.

Vierailija
6/12 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on säännöllinen tapahtuma kerran kuussa, niin eiköhän hän ilmoita, jos haluaa tulla mukaan sitten. Todennäköisesti häntä ei kiinnosta laisinkaan, jos olet jo kolme kertaa pyytänyt. Älä enää ainakaan pyydä mukaan. 

Vierailija
7/12 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tai kaksi. En todellakaan enää sen jälkeen.

Vierailija
8/12 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se kaksi kertaa on hyvä. Yhden kerran voi ollakin jotain, mutta toinen alkaa jo kuulostaa, ettei ole ihan ylimpänä listalla.

Vierailija
9/12 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Tosin en yleensä kysele ketään mukaan harrastuksiini, tykkään kulkea yksin. Johtuu harrastuksen luonteesta

Vierailija
10/12 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tai kaksi.

Vierailija
11/12 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tapahtuma? Millainen kaveri? Riippuu mm. siitä, kuinka paljon oikeasti haluaisin ko. kaverin sinne mukaan, ja mistä kaverin mukaan lähtemättömyys johtuu. Onko hänellä paljon kaikkea muuta ja tuo meno ei ole korkealla hänen prioriteettilistallaan vaikka periaatteessa sinne haluaisikin joskus, vai onko kaveri sillä tavalla hajamielinen ettei välttämättä muista sitä tapahtumaa milloin se on jne. Ekassa tapauksessa kysyisin tosiaan pari kertaa tyyliin "niin huomenna on se x, josta oot sanonu olevasi kiinnostunut. Olen menossa sinne, tuletko mukaan", ja jos hän ei pääsisi/tulisi jostain syystä, sanoisin sitten "ok, sehän on sitten ens kuussa seuraavan kerran, ilmota silloin tuletko mukaan sillä kerralla" tms. Jos taas kaverin huonomuistisuus/hajamielisyys syynä, voisin kysyä useammin, mutta sellainen kaveri varmaan pyytäisi mua muistuttamaan lähempänä tapahtumaa uudelleen. Mulla on siis tällainen kaveri, välillä ärsyttää kun hän ei muista mitään ja on aina "ai niin se oli tänään, no en enää pääse/ehdi/on muuta", vois käyttää vaikka kalenteria. :D

Vierailija
12/12 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri joka yht äkkiä ei oo suostunut enää näkemään tai tekemään mitään. Nykyään kyselen ihan vaan kiusaksi että hän saa kieltäytyä. Ei mulla oikeesti ole ees tarvetta häntä enää nähdä. Haluan vain nähdä millaisen selityksen saan milloinkin ja naureskelen vaimoni kanssa näitä selityksiä kotona. Siitä on tullut vähän nii kuin perheen oma huvitus hänen kustannuksellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän