Sopoa! Mun mieheni oli eilen kaynyt lukemassa Vauva-lehden sivuja! Tiedan sen siita, etta osoitehistoriassa Vauva-lehti oli noussut ylimmaksi, vaikka itse en ole kaynyt palstalla
pariin päivään vaan ihan muilla sivuilla. On varmaan ollut raavas mies ihmeissään kaikista sektio- ja imetyskiistelyistä :) Olen kyllä kertonut, että kirjoittelen joskus tänne, mutta ei hän sen kiinnostuneempi ole ollut. Mahtoi olla yksinäinen ilta.
Kommentit (122)
Toki sekin on mahdollista, että herra M tulee tänne heti kun vaimonsa nukahtaa. God knows.
Sillä minä olin se, joka otti päivällä puheeksi tuon herra M:n. Ap ei todellakaan ottanut asiaa esille
Vaimonsa(?) eli ap tuli iltapäivällä mökiltä.
Yleensä provoilija laittaa vain aloituksen ja antaa provon elää omaa elämäänsä. M:n kirjoitustyyli oli sitä paitsi aika miehinen mun mielestäni. uskoisin provoksi, jos nainen olisi tullut kertomaan, että " ette usko, se oli mun mies ja nyt me erotaan" . Mutta ei ne välttämättä ole pari vaan kaksi erillistä tyyppiä.
Vihjasin, että taitaa olla gay. Kummasti kimmastui. Oli kyllä takuuvarmasti joku sovinistimies, eikä miestä teeskentelevä kotirouva.
Vierailija:
Mutta ei ne välttämättä ole pari vaan kaksi erillistä tyyppiä.
Eivät välttämättä ole pari. Aika moni pariskunta on varmaankin ollut eilen erossa. Esim. omat naapurini.
Vaan kuten näitte, se hermostui. Ei suostunut analysoimaan itseään yhtään vaan häipyi.
Minä olen yksi viime yön keskustelijoista. Minä vihjasin päivällä ap:lle, mitä viime yönä tapahtui täällä. t. 2
Kuinka moni EI ole koskaan kuullut vähintään yhden tuttavaparinsa eronneen syrjähypyn vuoksi?
Uskiksia ei lasketa.
tapaa kavereitaan baareissa. Hän ei kylläkään viivy koskaan aamuyöhön asti ja tulee aina kotiin. Meillä on myös lapsia, joita mieheni jumaloi. Jaksaisiko uskoton mies kuitenkaan seksiä kotona? Olisiko hän minulle yhtä hellä kuin ennenkin? Pystyykö uskottomuuden kukaan peittämään omalta puolisoltaan? Itse en ainakaan pystyisi. -ap
Panee vieraita naisia mekaanisesti,
eikä halua luopua omasta vaimostaan.
että ne pettäjämiehet hässii kaikkea mikä liikkuu, mutta eivät halua luopua vaimon tuomasta siivousavusta ja naimisissaolon " statuksesta" mistään hinnasta. Ja paljon on niitä, joilla ei ole omantunnontuskia, eikä se pettäminen paljastu pikkuvaimolle.
Joskus olen miettinyt, miten hän saa aikansa kulumaan työmatkoilla iltaisin palaverien jälkeen. Alitajuisesti olen kai epäillyt häntä. Mutta mitään konkreettista en ole koskaan huomannut. Mieheni tulee kotiin aina yhtä hyväntuulisena ja huomioi niin minut kuin lapsetkin. Voi vitsi. Miksi mun pitikään huomata koko juttua. Oma mieli kehittää kaikkea turhaa. Miten saan mielenrauhan? -ap
Turha rasittaa itseään epäluuloilla!
Se puhuu kyllä mieheni puolesta. Meillä käy siivooja viikottain ja pyykeistä suuri osa pesulassa ja ne maksaa mieheni. -ap
He rakastelevat juuri. Huom. eivät siis pelaa bilistä tai pane.