Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ohuet hiukset sinulle häpeän aihe?

Vierailija
16.10.2025 |

Itse en suhtaudu ohuthiuksisiin vakavuudella. Miksi on laiminlyönyt velvollisuutensa hoitaa tukkaa? 

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollut tukka tällainen rotanhäntä, ei auta vaikka miten hoitaisi. Geneettistä huonoa tuuria, ei sille ihminen itse mitään voi muuta kuin kärsiä koko elämänsä vaan.

Vierailija
2/46 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneissä sain huonon tukan. Ei auta hoito eikä lisäravinteet, ohut kuin mikä kaikesta huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi häpeäisin geneettistä ominaisuuttani? 

Vierailija
4/46 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti häpeä, enimmäkseen tunsin harmitusta - mutta korjasin tilanteen. Nyt minulla on kauniit tuuhennokset ja oon niistä tosi onnellinen.

Vierailija
5/46 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on syntymälahjana hyvä tukka. Ei se mitään omaa ansiota ole. Suhtaudun myötätuntoisesti vähemmän onnekkaisiin. On kyllä naiselle varmasti todella kurjaa peitellä päänahkaa. Ihan varmasti siinä on kaikki kokeiltu. 

Vierailija
6/46 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minkäs sille sitten voi? Kerro ihmeessä. Itse otin permanentin, mutta pääsyy oli se, että hillitsee rasvoittumista. Rasvainen, ohut tukka... se ei varsinaisesti ole koriste ainakaan omassa päässäni. Silti, joku tuntematon on kehunut hiusteni luonnollista väriä todella kauniiksi eli ns. nähnyt muutakin kuin sen ohuuden.

Vierailija
7/46 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi päästätte itsenne niin vähällä, syytätte geenejä? Kuitenkin voitte mennä leikkaukseen.

Vierailija
8/46 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle prinssinakki pikkuhousussa häpeän aihe?

Vierailija
9/46 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😄

Vierailija
10/46 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun yksinkertaisuus sinulle häpeän aihe?

Vierailija
11/46 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi päästätte itsenne niin vähällä, syytätte geenejä? Kuitenkin voitte mennä leikkaukseen.

Siis mihin leikkaukseen?

Vierailija
12/46 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mihin leikkaukseen?

Tuuhennus. 

Vierailija
13/46 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Oli todella paksut, upeat hiukset. Nyt sairauden myötä eloton liru jäljellä.

Vierailija
14/46 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti hiusten volyymi on geneettiinen ominaisuus. Äidilläni erittäin kauniit, paksut hiukset - isällä taas ohuet. Mitäpä tuohon voi muuta sanoa, kuin että tuuheatukkaiset, tehkää parempia valintoja, niin saatte onnellisempia lapsia.

Vierailija
15/46 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle prinssinakki

pikkuhousussa häpeän aihe?

Vierailija
16/46 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole häpeän aihe.  Hiukset ovat sellaiset, minkälaiset on saanut.   Tuuhennusleikkausta suosittteleva on katsonut liikaa amerikkalaisia tv-ohjelmia.  Ei pelkkä tuuheus vielä kesää tee, vaan kyllä moni tuuheatukkainenkin on aika tarhapöllön näköinen.

Vierailija
17/46 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua hävettäisi, jos näkyisi pääkallo harvojen hiusten alta.

Vierailija
18/46 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, millaista on olla ohuthiuksinen. Minulla on erittäin paksut hiukset, edesmenneellä äidillänikin oli erittäin paksut hiukset. Kyllä varmaan hävettää, jos päälaki paistaa, tunnen muutaman naisen joilla on niin ohuet hiukset.

Vierailija
19/46 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on järjetön provo. 

Vierailija
20/46 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen (mahdollisen) häpeän aiheuttaa? Sekö jos hiukset ovat ohuet ja saattaa päänahkakin näkyä VAI se että paksuhiuksiset säälivät ja pilkkaavat ohuita hiuksia?

Mitä jos alettaisiin arvottamaan kulmakarvoja, neniä, huulia, korvia, silmien väriä ja muotoa, sormia, varpaita, ranteita jne samalla tavalla? Mistä löytyy se täydellinen, "virheetön" yksilö jota kaikki muut katselevat ihaillen ja kadehtien?

Mitä jos sittenkin annettaisiin kaikkien rauhassa olla sen näköisiä kuin ovat, lyhyine/pitkine/paksuine/ohuine tukkkineen tai vaikka ihan kaljuina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan