Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (2279)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
77 kommenttia Räväkät kuulumiset
1900 Tylsät kuulumiset
22 000 Mitä Sinulle tänään kuuluu? (Tavallisia kuulumisia)
Tälläisiä me ollaan :)
Naurattaa.
Mies vaihtoi keittiön komeron lampun. Piti siivota tunti lattiatilaa ensin. Kuumahan siinä tuli viedessä tavaraa roskiin, kellariin, liiteriin...
Doorisko se siinä?
???
Doorishan se on. Voi voi.
Ootkohan sä nyt väärässä ketjussa?
Laitettiin tänään kynttelikkö ikkunalle. Kaunis on. Eteisen ikkunalle valotähti. Nyt oikein odotettiin hämärää. Nättiä valoa tulee (eikä villakoirat näy)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson, kuinka maailman harmain taivas
valuu ruskeanharmaan pellon syliin.
Pilvet ovat raskaat,
niitä ei kiinnosta.
Anteeksi, asettelin runosi eri riveille. Se on niin taidokas, että ansaitsee tilaa ympärilleen.
Runosi on puhutteleva. Tylsä ja ankea voikin olla kaunista ja mielentäyttävää. Tämä on. Pilvien asenne on piittaamaton. Ovathan ylhäisin osa.
Hei runoilija ja muut. Suomessa on tekijänoikeus. Se on voimassa myös Vauvapalstalla, vaikka Ap väittää toisin. Tämä runo on kirjoittajan omaisuutta, sitä ei saa käyttää ilman hänen luopaansa ja lähde pitää mainita. Suosittelen sinua runoilija julkaisemaan nä
Tämä onkin runo. Myös aforismit ja mietelauseet ovat tekijänoikeuden nojalla suojattuja, alkuperäinen kirjoittaja pitää mainita.
Minäkin olen melko tylsä ihminen ja kaipaan turvallisia rutiineja ja ennakoitavaa elämää. Helposti stressaannun kaikesta. Tykkään pohtia asioita ja kokea kaikkea pieniä hetkiä esim luonnossa mitkä jäävät mieleen. Joutsenet pellolla, kurkiaurat sekä kirkkaat pakkaspäivät jne. Sitten minussa on se puoli, että innostun herkästi eri jutuista ja tahtoisin sitten melkein heti toteuttaa ne. Tulee se tunne, että tahtoisi kokea eri asioita. Sitten jos juuri sillä hetkellä se ei onnistu niin helposti ne unelmat jäävät jonnekin kaapin porukoille.
Samoin jos mietin itseäni niin elämäni ja kokemukseni ovat saaneet minut arvostamaan rauhallista elämää, mutta joskus se kääntyy itseään vastaan. Oikeasti joskus haluaisin vilkkaamman elämän. Silti seuraavana päivänä kiitän taas elämästäni. Ehkä minulle sopisi se, että tiettyinä aikoina tekisin paljon kaikkea ja matkustaisin yms ja sitten viettäisin taas rauhallista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Kuulema tylsyyden huippu on Elovenan joulukalenteri, jossa on joka aamu uusi annospussi puurohiutaleita. Mun mielestä liiankin jännittävä. Tuskin malttaisin nukkua yöllä, kun jännittää mitä puuroa aamulla tehdään.
Tylsyyden huippu on minusta se, kun syö samaa puuroa joka päivä samaan aikaan. Tai juo samaa teetä aina aamuisin ja toista laatua aina iltaisin. Tai ostaa melkein aina samaa leipää. Näistäkin tulisi jo lista jos miettisi milloin olen oikein ostanut jotain hyvin erilaista.
Ostan lähikaupasta usein ihan samoja ruokia tai ruoka-aineita. Ketuttaa vietävästi, kun jotain tuotetta ei enää myydä ko. kaupassa tai se on siirretty ihan toisaalle. Menee systeemit sekaisin. Liikun kaupassa aina samaa reittiä, joten en tarvitse ostoslistaa. Muutokset on hirveitä kestää.
Siistin pihalta pois viimeiset kesäkukat. Pitkälle kestivät. Tyhjensin myös kompostoria.
Tokmannulta löysin lukulasit. Uskallanko kirjoittaa, ettei vaan ole liian virikkeellistä, mutta ne ovat ns. Unisex-mallistoa. Asialliset, mustasankaiset, matalat. Hinta vähän nikotutti, 4 €. Nyt on asuni valmis. Leikkaan vielä pitkän tukkani polkkatukaksi. Sopiihan harmaa väri hiuksiinkin? Ryhti on jo valmiiksi kumara.
Odotan vaisuna ja ankeana tapaamisiamme kassajonossa. En kyllä hymyile.
Vierailija kirjoitti:
Siistin pihalta pois viimeiset kesäkukat. Pitkälle kestivät. Tyhjensin myös kompostoria.
Mulla kukkii viel jokunen orvokki.
Vierailija kirjoitti:
Tokmannulta löysin lukulasit. Uskallanko kirjoittaa, ettei vaan ole liian virikkeellistä, mutta ne ovat ns. Unisex-mallistoa. Asialliset, mustasankaiset, matalat. Hinta vähän nikotutti, 4 €. Nyt on asuni valmis. Leikkaan vielä pitkän tukkani polkkatukaksi. Sopiihan harmaa väri hiuksiinkin? Ryhti on jo valmiiksi kumara.
Odotan vaisuna ja ankeana tapaamisiamme kassajonossa. En kyllä hymyile.
Harmaa käy hiuksiin oikein hyvin.
Surkeaa tylsää unetonta yötä/harmahtavia unia versus mustavalkoisia
Itse en viitsinut heittää kesäkukka-amppelia pois ja näin olen vienyt sitä välillä ulos päivisin, kun on ollut lämpimänpää ja ottanut sisälle öisin. Nyt pitäisi se sitten jättää kokonaan sisälle. En tiedä sitten menestyykö lainkaan. No, kokeilen. Kivat lilaiset kukat siinä vieläkin.
Muuten ollut levoton päivä tänään. Illalla varsinkin, kun kaikki asiat pyörivät mielessä ja ei tiedä mitä niiden eteen tekisi. Nyt täytyy saada olo muuttumaan, kun tiedostan hyvin kun olo alkaa mennä ikäväksi. Söinkin liikaa ja se ei nyt ainakaan paranna asiaa, kun olo on kuin ilmapallolla. Joskus vanhempani aiheuttavat myös surua omilla tavoillaan. Toinen jakaa huoliaan minulle ja toinen on välinpitämätön moneen juttuun liittyen.
Lorna Shore - Glenwood (otan tästä hyvänyön biisini, kun yleensä tälläinen toimii ja samalla toivoin heiltä mielessäni juuri tälläistä biisiä missä sanat kuuluvat ja he tekivät sen, kiitän)
Tänä aamuna koira ei ollut yhtään niin omapäinen kuin eilen. Aamulenkillekin päästiin melkein heti aamupalan jälkeen. Ja nähtiin matkalla naapurin koira, jonka kanssa tulee hyvin juttuun. Vaihdoin omistajan kanssa pari sanaa. En vieläkään tunne häntä nimeltä, vaikka koiramme ovat olleet nokakkain jo varmaan sata kertaa. Koirilla on elämä helpompaa. Parilla nuuhkaisulla tiedät toisesta kaiken olennaisen. Ihmisistä ei ikinä tiedä.
Nyt istun aamulenkin jälkeen miettimässä, että toivottavasti kolme päivää ei ole liikaa säilyttää kaapissa ruokaa jossa on katkarapua. Tuli meinaan tehtyä hyvä ruoka, ja säälittäisi heittää sitä pois. Ei vielä haise tai maistu mitenkään oudolta. Huomenna en kyllä uskalla sitä enää syödä.
Vierailija kirjoitti:
Tulin hyvälle tuulelle, kun vilkaisin kelloa, ja se oli 12:34. On niin kiva kellonaika peräkkäisine numeroineen.
Mä innostun, jos alla tarkastusnumerot on peräkkäiset tai samat :)
Söin aamulla patongista puolet. Ostin sen aiemmin kaupasta. Luin samalla viikonlopun sanomalehdet.
Olispa tylsää. Ehei. Ystävän ex kuoli. Lasten isä. Tavallinen arki on parasta, ei suruviestit.
Voi Ap. Miksi riehut heti aamusta. Se on tympeää. Ideavaras sinä olet. Ei se miksikään muutu mustalla fontilla ja omia valheita peukuttamalla. Ja ennen kuin alat haukkumaan, en ole äikänope.
Doorishan se on. Voi voi.