Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (2279)

Vierailija
1961/2279 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut on sellaisia, etteivät voi koskaan myöntää tehneensä väärin. Heikko itsetunto ei anna periksi pyytää anteeksi. Erehtyminen on ihan ok, mutta anteeksi voisit pyytää Ap. Sinä olet epärehellisesti aloittanut ketjun, joka ei ollut sinun ideasi. Myönnä se ja pyydä anteeksi. Olin nähnyt Muita yksinäisiä ketjussa jo tämän otsikon ja naureskelin jo silloin äikän idealle. 

Ketju rauhoittuu ja pääsemme jälleen tylsistymään.

Eri

Sivusta tähän. Keneltähän minun pitäisi pyytää anteeksi, kun toisten kehotuksesta ja ideoista aloitin itsekin aikoinaan Räväkät kuulumiset ketjun tylsien kuulumisten vaihteeksi, kun valitettiin tylsyydestä. Ei ole kukaan ainakaan vielä vaatinut anteeksipyyntöä. Ei näillä ketjuilla, kun ole mitään patenttia. Jokainen saa vapaasti perustaa ketjuja. 

Vierailija
1962/2279 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut on sellaisia, etteivät voi koskaan myöntää tehneensä väärin. Heikko itsetunto ei anna periksi pyytää anteeksi. Erehtyminen on ihan ok, mutta anteeksi voisit pyytää Ap. Sinä olet epärehellisesti aloittanut ketjun, joka ei ollut sinun ideasi. Myönnä se ja pyydä anteeksi. Olin nähnyt Muita yksinäisiä ketjussa jo tämän otsikon ja naureskelin jo silloin äikän idealle. 

Eri

Sivusta tähän. Keneltähän minun pitäisi pyytää anteeksi, kun toisten kehotuksesta ja ideoista aloitin itsekin aikoinaan Räväkät kuulumiset ketjun tylsien kuulumisten vaihteeksi, kun valitettiin tylsyydestä. Ei ole kukaan ainakaan vielä vaatinut anteeksipyyntöä. Ei näillä ketjuilla, kun ole mitään patenttia. Jokainen saa vapaasti perustaa ketjuja. 

Oikein !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/2279 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Mutta sinä kerrot  totuuden juuri nyt. Muiden kehotuksesta perustit. Äikkä ei kehottanut muita, vaan kertoi millaisen ketjun hän perustaisi ja mikä sen nimi tulisi olemaan. Se on eri juttu. 

Vierailija
1964/2279 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Minun mielestäni äikkä olis voinu ite alottaa. Ei tehnyt niin. Halveerasi " tylsiä " kuulumisia ja olis halunnu seksiä siihenkin ketjuun. No. Joku toinen avas. That's it. Case closed.

Eri eri

Luulen, ettei ketjut ole hänelle tärkeitä, voi olla muutakin aikaa vievää

Ap kirjoittaa kymmeniä viestejä tänne päivittäin. Kaikki joissa on booooring, ovat hänen. Samoin kaikki joissa on s a n o j a  näin ovat hänen. Näyttelee eri kirjoittajia, mutta hänet tunnistaa tyylistä ja tsiisus sanastakin jne. Ja karttakeppi viuhuu-mukavitsistä. Ap:llä ei ole muuta elämää kuin ketjunsa, ja nyt kun Mitä Sinulle kuuluu kuihtuu, hän emännöi täällä jatkuvasti. Ja riehuu. Ei osaa kirjoittaa hauskasti, ei ole ymmärtänyt ketjun ironiaa. 

Vierailija
1965/2279 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta Ap. 

Tylsän kiva  ketju menee pilalle sun vuoksi. Lopeta riitely ja jankkaus.

Eri

Vierailija
1966/2279 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Ap. Miksi riehut heti aamusta. Se on tympeää. Ideavaras sinä olet. Ei se miksikään muutu mustalla fontilla  ja omia valheita peukuttamalla. Ja ennen kuin alat haukkumaan,  en ole äikänope.  

Kerrohan terkut ystävällesi äikälle:) samaa lajia taidatte olla

Eri

En tunne häntä, mutta tunnen kustannusalaa  ja kirjoitan työkseni. Siksi olen vihainen plagioinnista ja kirjallisista varkauksista. Niihin puututaan työssäni usein ja se on yhä laajeneva ongelma. Tietämättömyys ja suoranainen varkaus rehottaa.

Mieti nyt vähän. Joku ehdottaa, et pitäis avata tälläinen ketju. Toinen avaa. Mikä mättää? Ap ei väittänyt keksineensä ideaa itse. 

Eikö lopeteta tää v

Ei ehdota. Kertoo hyvän idean ja sen nimen. Ei ehdota ketään toista tekemään sitä. Tästä on kyse. 

Vierailija
1967/2279 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

EI maininnut, että  h ä n alottaisi...

Vierailija
1968/2279 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi.

Vierailija
1969/2279 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan yksin riitele, ihmetyttää häirikköäikän puolustelu :)

Vierailija
1970/2279 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistan pannukakkua. Tulikohan liian löysä taikina? Meinasin kirjoittaa tylsä taikina.

Vierailija
1971/2279 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita yksinäisiä ketjussa 15.10. kello 14.32 äikkä kertoo ketjun idean ja nimen, 

ja jo kello 14.40 on Ap juossut avaamaan tämän ketjun varastamallaan idealla.

Missä välissä äikkä olis ehtinyt avata oman ketjun?  8 minuuttia ja varkaus tehty. 

Miksi ei itse avannut -syytös on siis poissuljettu. 

Vierailija
1972/2279 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähden valmistelemaan päivällisen, ei tarvitse sitten kuin kypsentää. Ja tämän jälkeen päiväkaffet. Taivas on vetänyt pilveen, mutta aurinko vielä jostain kajastelee. Huomenna työpäivä, tänään tällainen rauhallinen lepopäivä. Kuura ei sulanut koko päivänä. 

Vierailija
1973/2279 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää perustaa uusi ketju, jonka otsikkona on:

Lukee siellä toisessa ketjussa, kuka lie kirjoittanut???

Nyt loppuu tämä riitely, kukaan ei tuota viestiä ole edes allekirjoittanut. Voi olla siis ihan kenen vaan. Hah! Kukaan ei voi omia.

Vierailija
1974/2279 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita yksinäisiä ketjussa 15.10. kello 14.32 äikkä kertoo ketjun idean ja nimen, 

ja jo kello 14.40 on Ap juossut avaamaan tämän ketjun varastamallaan idealla.

Missä välissä äikkä olis ehtinyt avata oman ketjun?  8 minuuttia ja varkaus tehty. 

Miksi ei itse avannut -syytös on siis poissuljettu. 

Mitä väliä, oikeasti?!? Antakaa nyt jo olla, jokainen. Aikuiset naiset, oikeasti! Ette voi olla tosissanne. Pilaatte meidän muiden ilon tästä höpinäketjusta, joille on tuon taivaallisen sama, kuka ketjun avasi. Voi elämä. Lopettakaa, pliiiiiis. 

Vierailija
1975/2279 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä loppuu heti kun Ap pyytää anteeksi ja lopettaa äikän härkkimisen ja tyhmät karttakeppijuttunsa, vai mitä äikkä? 

Vierailija
1976/2279 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tavallinen päivä, ei ollenkaan tylsä. Ihan sellainen sopiva.

Kunhan tässä mietin, että voisi aloittaa uuden ketjun ja laittaa sen nimeksi vaikka Jankkausketju sinnikkäille ja sisukkaille. Joo tämmöstä mietin vaan, en meinaa itse perustaa, kunhan mietin vaan...

Vierailija
1977/2279 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaat odottaa pussissa, ja neula ja lanka pöytälaatikossa. Vaan aloittaminen, että niille tekisi jotain, sitä en ole vielä löytänyt. Hölmöintä tässä on se, että sen kun löydän, niin voin ommella käsin tyytyväisenä tuntikausia. Se on niin leppoisaa. Nyt on vielä pehmeä kangaskin, niin ei tarvi taistella, että saa neulan siitä läpi. Mutta jotenkin vaan on aloittamisessa iso kynnys. Sitä jossittelee itselleen, että entä jos pieleen menee kuitenkin. Ihan kuin se olisi joku maailmanloppu. On sitä ennenkin töiden kanssa korjailtu ja aloitettu alusta. Mutta ei voi edes aloittaa uudelleen alusta ennen kuin on aloittanut ylipäätään. Kynnyksenkään ei pitäisi olla korkea kun kyse on käsitöistä ihan vaan omaksi ilokseni, mutta niin se vaan on kynnyt noussut. No ehkäpä tämän kirjoitettuani kaivan ne kankaat levälleen ja aloitan. Koko viikon olen miettinyt, että pitäisi aloittaa.

Vierailija
1978/2279 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tavallinen päivä, ei ollenkaan tylsä. Ihan sellainen sopiva.

Kunhan tässä mietin, että voisi aloittaa uuden ketjun ja laittaa sen nimeksi vaikka Jankkausketju sinnikkäille ja sisukkaille. Joo tämmöstä mietin vaan, en meinaa itse perustaa, kunhan mietin vaan...

Älä ihmeessä alota. Siitä syntyy tämmöinen soppa, vaikka kukaan ei sanoja omista!

Vierailija
1979/2279 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kankaat odottaa pussissa, ja neula ja lanka pöytälaatikossa. Vaan aloittaminen, että niille tekisi jotain, sitä en ole vielä löytänyt. Hölmöintä tässä on se, että sen kun löydän, niin voin ommella käsin tyytyväisenä tuntikausia. Se on niin leppoisaa. Nyt on vielä pehmeä kangaskin, niin ei tarvi taistella, että saa neulan siitä läpi. Mutta jotenkin vaan on aloittamisessa iso kynnys. Sitä jossittelee itselleen, että entä jos pieleen menee kuitenkin. Ihan kuin se olisi joku maailmanloppu. On sitä ennenkin töiden kanssa korjailtu ja aloitettu alusta. Mutta ei voi edes aloittaa uudelleen alusta ennen kuin on aloittanut ylipäätään. Kynnyksenkään ei pitäisi olla korkea kun kyse on käsitöistä ihan vaan omaksi ilokseni, mutta niin se vaan on kynnyt noussut. No ehkäpä tämän kirjoitettuani kaivan ne kankaat levälleen ja aloitan. Koko viikon olen miettinyt, että pitäisi aloittaa.

KIinnostaisi tietää, mitä ompelet käsin. Minä vain koneella surauttelen.

Vierailija
1980/2279 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulle kertynyt paljon kankaita?