Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (18752)
Minulla on treffit viikatemiehen kanssa 22.7.2038, olen silloin parhaassa kuoliniässä, maltanko siihen asti odottaa. Aikaisemmin voin tavata jonkun muun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tilastotieteilijä sanoi, että suuret ikäluokat ovat nyt parhaassa kuoliniässä. Niinpä näitä kuolinuutisia tulee joka viikko ja muutama sukulainen on sairaalahoidossa. Tiedä sitten, milloin itselle tulee lähtö. Ei voi olla varma mistään.
Naisen elämässä viimeinen mies on viikatemies. Treffien ajankohta on arvoitus.
Jos mun viimeinen viikatemies muistuttaisi heinänniitossa huhkivaa Tauno Paloa, hikinen paita ihoon liimaantuneena ja hiuskiehkura otsalle valahtaneena, niin yhtään en vastustelisi hänen matkaansa lähtemistä.
Sunnuntait on joskus aika vaikeita. Onneksi huomenna arki ja maanantai.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on treffit viikatemiehen kanssa 22.7.2038, olen silloin parhaassa kuoliniässä, maltanko siihen asti odottaa. Aikaisemmin voin tavata jonkun muun.
Olen ollut jatkoajalla jo 3732 päivää, olisi pitänyt lähteä jo kymmenen vuotta sitten. Koska olen sinnitellyt, sain vielä lisäaikaa 22.5.2039 saakka. Siis tilastollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tilastotieteilijä sanoi, että suuret ikäluokat ovat nyt parhaassa kuoliniässä. Niinpä näitä kuolinuutisia tulee joka viikko ja muutama sukulainen on sairaalahoidossa. Tiedä sitten, milloin itselle tulee lähtö. Ei voi olla varma mistään.
Osa luokka- ja opiskelutovereistani kuoli jo alle 50-vuotiaana. Vieläkin muistelen heitä haikeudella. Ala-asteella yhdenkin pojan kanssa näyteltiin satua Ukko akan töissä, ja muistan yhä akan vuorosanat. Harmi, että tuo poika menehtyi jo alle 40-vuotiaana. Nykyään joudun itsekin tekemään ukon töitä.
Ei täältä kuitenkaan aivan ikäjärjesryksessä lähdetä eikä aina arvaa pariskunnistakaan, kumpi kuolee ensin. Se on korkeammassa kädessä.
Viikon päästä olisi tarkoitus tehdä risusavottaa vanhalla vesurilla. Olispa vaan muskeleita ja voimia yhtä paljon kuin Kippari Kallella. Taidan ostaakin pinaattilettuja pari pakettia.
Vierailija kirjoitti:
Pimeätä on.
On synkeää ja pilvistäkin, nyt ei tuiki tähdet eikä kuukaan kumota.
Kävin ilta alessa, sain tarvittavat tuotteet - 50 % , korean liha pkt, pinaattikeitto, sämpylät ja leikkeleen ,muut normaalihintaan. Kauppa lähellä.
Meiltä loppuu vähän yli puolentoista tunnin päästä aika.
Tulin kotiin ja menen kohta nukkumaan.
Kävin saunassa ja nyt juon teetä. Odottelen että hiukset kuivuu ja sitten nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Käkikello on kidutuslaite. Puolen tunnin välein ylipirteää kukuntaa käeltä, joka paiskoo ovensa kiinni. Vaikea uskoa huumorintajuttomien saksalaisten keksinnöksi, mutta on se.
Minulla on vetämätön seinäkello seinällä joka ei kävele eikä paukuta aikamerkkejä, ei puolikkaita tai täysiä tunteja.
Läheiselläni on huomenna iso leikkausoperaatio keskussairaalassa. Saa nähdä, nukunko ensi yönä. Vaikkei sillä mitään merkitystä olekaan leikkauksen sujumiseen
Fairy on Ruotsissa Yes ja Englannissa Dawn.
Minä hajotin naapurin sveitsiläisen käkikellon vahingossa lapsena ja sain siitä tietenkin kotona hirveät huudot. Meille ei ikinä tule käkikelloa.
Osa luokka- ja opiskelutovereistani kuoli jo alle 50-vuotiaana. Vieläkin muistelen heitä haikeudella. Ala-asteella yhdenkin pojan kanssa näyteltiin satua Ukko akan töissä, ja muistan yhä akan vuorosanat. Harmi, että tuo poika menehtyi jo alle 40-vuotiaana. Nykyään joudun itsekin tekemään ukon töitä.