Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (18702)

Vierailija
18681/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kertaakaan tänä kesänä käyttänyt sandaaleja enkä shortseja, kesämekoista puhumattakaan. Kesä tuli, oli ja meni. Ensi kesää odotellessa.

Kävin kaupassa, hanskat olis tarvinnut ja villapaidan. Kengissä liian ohuet pohjat, paleli varpaita, jotka nyt villasukissa lämmittelee. Talvi tulossa.

Minä en käynyt kertaakaan uimassa.

Minä käytin viime kesänä ruohonleikkuria, trimmeriä, haravaa, kottikärryjä, pölynimuria, pesukonetta, rättiä, harjaa, ikkunalastaa, uunia, liettä, tiskikonetta, hyttyskarkotetta, punkkikarkotetta, kumisaappaita, kasvomaskia. Siinä se kesä meni. 

Hukkaan.

Vierailija
18682/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on 18.43. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18683/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä ei lopu aika vielä pitkään aikaan. 

Vierailija
18684/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ihanaa luonto-ohjelmaa. Upeat maisemat ja rauhoittava kerronta.

Vierailija
18685/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kertaakaan tänä kesänä käyttänyt sandaaleja enkä shortseja, kesämekoista puhumattakaan. Kesä tuli, oli ja meni. Ensi kesää odotellessa.

Kävin kaupassa, hanskat olis tarvinnut ja villapaidan. Kengissä liian ohuet pohjat, paleli varpaita, jotka nyt villasukissa lämmittelee. Talvi tulossa.

En minäkään ole käynyt varmaan 15 vuoteen, edes varpaita kastellut. Järvi vieressä. Tylsät eivät ilakoi vedessä.

Tylsät ei ilakoi missään.

Jos tänä iltana voitan lotosta 7miljoonaa euroa, voinen ehkä keittiön pöydän ääressä sanoa kevyesti, jes. Ihan vaimeasti tietysti, etteivät naapurit kuule.

Vierailija
18686/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhdistin kahvinkeittimen perusteellisesti. Huomenna sunnuntai-aamuna on odotettavissa hyvää kahvia. Tylsän ilo sekin. 

Ajoitko keittimen läpi etikkaveden ja tuliko puhdasta jälkeä?  Sama homma olisi myös edessä, kun keitin temppuilee.  Kahvia tulee vähemmän kuin oli tarkoitus, ja sitten taas seuraavana aamuna kolminkertainen määrä laihaa litkua.  Höyryäkin päästelee puhisten. 

Ajoin etikkaveden keittimen läpi tällä kertaa, joskus käytän ruokasoodaa. Vesisäiliön pesin fairylla. Puhdasta tuli. 

Vierailija
18687/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käytin viime kesänä ruohonleikkuria, trimmeriä, haravaa, kottikärryjä, pölynimuria, pesukonetta, rättiä, harjaa, ikkunalastaa, uunia, liettä, tiskikonetta, hyttyskarkotetta, punkkikarkotetta, kumisaappaita, kasvomaskia. Siinä se kesä meni. 

Hukkaan.

Ehdotatko lakkoon menoa?

Vierailija
18688/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään ollut tylsä päivä ja väsyttävä olo, nukuin iltapäivällä pari tuntia.

Olis pitänyt itsekin nukkua kunnon päiväunet, mutta kesken kaiken tuli mieleen, ettei jääkaapissani vaan olisi niitä salmonella munia. Ja pitihän tietysti nousta tarkistamaan ne leimat. Ei ollut. 

Vierailija
18689/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ole käynyt varmaan 15 vuoteen, edes varpaita kastellut. Järvi vieressä. Tylsät eivät ilakoi vedessä.

Tylsät ei ilakoi missään.

Jos tänä iltana voitan lotosta 7miljoonaa euroa, voinen ehkä keittiön pöydän ääressä sanoa kevyesti, jes. Ihan vaimeasti tietysti, etteivät naapurit kuule.

Lottovoitosta pittää olla hilijaa, kellekkään ei passaa kertua, eis Kertulle. Hihitellä ittekseen vaan par viikkoo, muuttaa poies ja alakaa elämään. Son mun vuaro voittoo!

Vierailija
18690/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis pitänyt itsekin nukkua kunnon päiväunet, mutta kesken kaiken tuli mieleen, ettei jääkaapissani vaan olisi niitä salmonella munia. Ja pitihän tietysti nousta tarkistamaan ne leimat. Ei ollut. 

Maailma on täynnä vaaroja. Koskaan ei tiedä, mitä omassa jääkaapissa luuraa. Ennen kuin tarkistaa.

Vierailija
18691/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole kuullutkaan tai en ainakaan muista. Kananmunat säilytetään huoneenlämmössä, paitsi Amerikassa, missä on pestyt munat! Suomessa on likaisia munia. Ei ole mun syy jos teillä on likainen mielikuvitus!

Vierailija
18692/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä hyvät ihmiset

Klo 20.46

Vierailija
18693/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
18694/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öitä hyvät ihmiset

Klo 20.46

Ei me olla hyviä. Tylsiä vaan.

Vierailija
18695/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän hakea vielä varmuuden vuoksi lumilapio oven pieleen, jos aamulla onkin jo maa valkea.  Pimeästä liiteristä sitä on kyllä tähän kellonaikaan hieman vaikea löytää muun roinan seasta. Ehkäpä luudalla vielä pärjäisi.

Vierailija
18696/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yörauhaa ja hyviä unia.

Vierailija
18697/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän erään joka kulkee avojaloin koko kesän, viime viikolla hänellä oli vielä kesä. Hän inhoaa kenkiä.

Niin minäkin. 

Vierailija
18698/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikka on ohi. Jatkot alkavat. 

Vierailija
18699/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kännissä. Oon vetänyt aika monta gin tonicia jäillä ja karpaloilla kun se on niin hyvää. 

Vierailija
18700/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän erään joka kulkee avojaloin koko kesän, viime viikolla hänellä oli vielä kesä. Hän inhoaa kenkiä.

Niin minäkin. 

Onkohan sama äijä?