Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (18702)

Vierailija
18661/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän erään joka kulkee avojaloin koko kesän, viime viikolla hänellä oli vielä kesä. Hän inhoaa kenkiä.

Vierailija
18662/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistin kahvinkeittimen perusteellisesti. Huomenna sunnuntai-aamuna on odotettavissa hyvää kahvia. Tylsän ilo sekin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18663/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kertaakaan tänä kesänä käyttänyt sandaaleja enkä shortseja, kesämekoista puhumattakaan. Kesä tuli, oli ja meni. Ensi kesää odotellessa.

Kävin kaupassa, hanskat olis tarvinnut ja villapaidan. Kengissä liian ohuet pohjat, paleli varpaita, jotka nyt villasukissa lämmittelee. Talvi tulossa.

Minä en käynyt kertaakaan uimassa.

Vierailija
18664/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kertaakaan tänä kesänä käyttänyt sandaaleja enkä shortseja, kesämekoista puhumattakaan. Kesä tuli, oli ja meni. Ensi kesää odotellessa.

Kävin kaupassa, hanskat olis tarvinnut ja villapaidan. Kengissä liian ohuet pohjat, paleli varpaita, jotka nyt villasukissa lämmittelee. Talvi tulossa.

Minä käytin viime kesänä ruohonleikkuria, trimmeriä, haravaa, kottikärryjä, pölynimuria, pesukonetta, rättiä, harjaa, ikkunalastaa, uunia, liettä, tiskikonetta, hyttyskarkotetta, punkkikarkotetta, kumisaappaita, kasvomaskia. Siinä se kesä meni. 

Vierailija
18665/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään illalla tulee teemalta tämmöselle tylsälle sopiva ja mieleinen elokuva, tanssii susien kanssa, melkein 4h kestää ja ihan varmasti katson, jos en nukahda sohvalle.

Vierailija
18666/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään illalla tulee teemalta tämmöselle tylsälle sopiva ja mieleinen elokuva, tanssii susien kanssa, melkein 4h kestää ja ihan varmasti katson, jos en nukahda sohvalle.

Huomasin saman. En ole nähnyt, vaikka kuuluisa leffa onkin. Yritän pysyä hereillä.

Vierailija
18667/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän erään joka kulkee avojaloin koko kesän, viime viikolla hänellä oli vielä kesä. Hän inhoaa kenkiä.

Minä inhoan sukkia! Pl villasukat. Sukkahousut on nono, paitsi paksut puuvillaiset.

Vierailija
18668/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ole käynyt varmaan 15 vuoteen, edes varpaita kastellut. Järvi vieressä. Tylsät eivät ilakoi vedessä.

Vierailija
18669/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonekaluliikkeestä saa hyviä lihapullia, mutta kalusteet on koottava itse. Huoltoasemilta saa ruoka-annoksia, mutta autoja siellä ei huolleta. Maailma on mennyt aika monimutkaiseksi. 

Terveyskeskuksessa ei hoideta terveitä. 

Kirjastosta saa lainata rinkkoja, kävelysauvoja ja kesäpelejä.

Vierailija
18670/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssii susien kanssa ei ole tylsä leffa, sitä katsoessaan ei ainakaan poppareita saa syödä. Menee turhaksi nautiskeluksi. Minä nukahdan sohvalle joka ilta, tänään en tee poikkeusta.

Vierailija
18671/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonekaluliikkeestä saa hyviä lihapullia, mutta kalusteet on koottava itse. Huoltoasemilta saa ruoka-annoksia, mutta autoja siellä ei huolleta. Maailma on mennyt aika monimutkaiseksi. 

Ja ompelukoneita.

Vierailija
18672/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjaston kahvila on suositumpi paikka kuin kirjasto. 

Vierailija
18673/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanssii susien kanssa ei ole tylsä leffa, sitä katsoessaan ei ainakaan poppareita saa syödä. Menee turhaksi nautiskeluksi. Minä nukahdan sohvalle joka ilta, tänään en tee poikkeusta.

Samaa mieltä, yksi lempparini, olen sen pari kertaa nähnytkin, mutta en tätä erikoispitkää versiota.

Vierailija
18674/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilyllä ei risteillä merta ristiin rastiin vaan mennään suorinta reittiä Helsingistä tai Turusta Tukholmaan tai Tallinnaan ja takaisin. 

Vierailija
18675/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentulive on kivempi kuin USAn teloituslive. 

Vierailija
18676/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vein kesäkalusteet terassilta varastoon. En kertaakaan istunut niillä, eikä puolisonikaan. Melko turhia meille.

Sama täällä, keväällä tuli purettua pressut ulkokalusteiden päältä ihan turhaan.

Vierailija
18677/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ole käynyt varmaan 15 vuoteen, edes varpaita kastellut. Järvi vieressä. Tylsät eivät ilakoi vedessä.

Tylsät ei ilakoi missään.

Vierailija
18678/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet kävelee täälläpäin vielä sortseissakin.  Ehkä ovat niin karaistuneita, ettei kylmä tuulikaan haittaa. 

Vierailija
18679/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhdistin kahvinkeittimen perusteellisesti. Huomenna sunnuntai-aamuna on odotettavissa hyvää kahvia. Tylsän ilo sekin. 

Ajoitko keittimen läpi etikkaveden ja tuliko puhdasta jälkeä?  Sama homma olisi myös edessä, kun keitin temppuilee.  Kahvia tulee vähemmän kuin oli tarkoitus, ja sitten taas seuraavana aamuna kolminkertainen määrä laihaa litkua.  Höyryäkin päästelee puhisten. 

Vierailija
18680/18701 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ollut tylsä päivä ja väsyttävä olo, nukuin iltapäivällä pari tuntia.