Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (18382)
Laitan tiskit koneeseen ja lähden iltatoimille.
Tänään on tuullut tosi kovaa. Nytkin kuulostaa siltä että joku iso auto tulee pihalle, vaikka tuuli se vain ääntä pitää. Tarkistin.
Sain tänään jatkettua yhtä projektiani ja olen saavutukseeni jokseenkin tyytyväinen.
Sain vihdoin neulottua beesin villapaidan valmiiksi. Aika haalealla näyttää, mutta eipä herätä paljon huomiota. Nyt pitäis keksiä sitten uutta puuhaa käsille.
Aamulla ois hammaslääkärille aika. Mitenhän saa nyt nukuttuakaan. Toivottavasti selviäisi vähällä, eikä tulis kivulias ja kallis käsittely.
Öitä
En tehnyt vakuutus hakemusta vieläkään.
Laitoin korvatulpat korviin ja nyt ei ukkokulta enää saa minuun puheyhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on maanantai-ilta 5.10.2026. Kello on 22.19 ja minä kirjoitan vauvapalstalle. Kuulostaa jotenkin säälittävältä.
Eihän, tämä on parhautta. Parvekkeella kukat kukkii vieläkin. Iloisen näköistä väriloistoa.
Meilläkin. Näin unia taas yo-kirjoituksista, piinaava jännitys. Mitään en osannut, konseptipaperi oli tyhjänä edessäni pulpetilla.
Aika monet kituu ylioppilaskokeiden kanssa unissaan koko ikänsä. On se vaan ihme koe. Ei jätä rauhaan, vaikka on läpäisty.
Olen öisin usein menossa lukioon, ja ihmettelen miksi olen sinne menossa, kun olen käynyt sen koulun jo vuosikymmeniä sitten.
Luulen että alitajuisesti et ole tyytyväinen lukion jälkeisiin koulutuksesi valintoihisi. Haluaisit aloittaa sieltä alkaen elämäsi uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
En tehnyt vakuutus hakemusta vieläkään.
Tsot, tsot, tsot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia ihan tavallisissa seinäkelloissa on sekuntiviisari? Ei kai kenenkään elämä sekuntipeliä ole.
Kyllä sekuntiviisarikin on tarpeellinen. Joissain ohjeissa pitää ravistella maaleja tai värejä tietyt sekunnit, että tulis tasainen seos. Samoin jumpassa pitää leukaa painaa alas 30 sekuntia, jotta niska venyy.
No sitten. Jos vahingossa painais leukaa alas liian kauan ja niska jäis kummalliseen asentoon, sais ujon maineen, kun kasvot olis aina kainosti lattiaan.
Joissain kehittyvissä maissa naisten kauloja venytetään kaularenkailla, joita lisätään aina yksi kerrallaan. Kuvissa näkyi melkoisia kirahvinkauloja. Sekuntiviisarilla tuskin on osuutta asiaan. Ei tainnut olla heillä kelloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on maanantai-ilta 5.10.2026. Kello on 22.19 ja minä kirjoitan vauvapalstalle. Kuulostaa jotenkin säälittävältä.
Eihän, tämä on parhautta. Parvekkeella kukat kukkii vieläkin. Iloisen näköistä väriloistoa.
Meilläkin. Näin unia taas yo-kirjoituksista, piinaava jännitys. Mitään en osannut, konseptipaperi oli tyhjänä edessäni pulpetilla.
Aika monet kituu ylioppilaskokeiden kanssa unissaan koko ikänsä. On se vaan ihme koe. Ei jätä rauhaan, vaikka on läpäisty.
Olen öisin usein menossa lukioon, ja ihmettelen miksi olen sinne menossa, kun olen käynyt sen koulun jo vuosikymmeniä sitten.
Luulen että alitajuisesti et ole tyytyväinen lukion jälkeisiin koulutuksesi valintoihisi. Haluaisit aloittaa sieltä alkaen elämäsi uudelleen.
Toinen tulkinta, minkä olen lukenut, on, että elämässä on silloin haasteita, tavallaan on taas "kokeissa", on yritettävä pärjätä jossain asiassa.
Tätä vuotta on nyt kulunut jo 76,41 %. Vielä on jäljellä jonkin verran.
Vierailija kirjoitti:
Australiassa on nyt kevät.
Kaikki siellä on nurin päin. Joulukin on keskikesän juhla, mitä vietetään grillaten rannoilla. Ihmekös tuo, kun kävelevätkin pää alaspäin maapallon pinnalla.
Has it ever struck you that life is all memory, except for the one present moment that goes by you so quick you hardly catch it going?
Tennessee Williams
Näihin tunnelmiin, hyvää yötä!
t. Ilpo Tuskin
Meiltä loppuu kahden tunnin päästä aika.