Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (18382)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apteekki oli tyhjä, neljä farmaseuttia ja kaksi kassaa palveli mua. Sain kunnon kohtelua 9,28 eurolla.
Apteekeissa on nykyään ainakin kaksi farmaseuttia yhtä käytävää kohti. Ei voi katsella rauhassa mitään eikä tehdä heräteostoksia. No säästyypä rahat, mutta tulee apteekeille kalliiksi.
Ehkä sielläkin varastetaan niin paljon, että pitää tulla heti asiakkaan "avuksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apteekki oli tyhjä, neljä farmaseuttia ja kaksi kassaa palveli mua. Sain kunnon kohtelua 9,28 eurolla.
Apteekeissa on nykyään ainakin kaksi farmaseuttia yhtä käytävää kohti. Ei voi katsella rauhassa mitään eikä tehdä heräteostoksia. No säästyypä rahat, mutta tulee apteekeille kalliiksi.
Ehkä sielläkin varastetaan niin paljon, että pitää tulla heti asiakkaan "avuksi".
Ennen suomalaisia pidettiin rehellisinä ihmisinä. Nyt varastamista ei paheksuta mitenkään. Milloin tämä muutos on tapahtunut?
Lain mukaan itseään ei tarvitse ilmiantaa, jos esimerkiksi kolhaisee toisen autoa parkkipaikalla eikä kukaan nähnyt. Tämä on minusta väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vaahteranlehtipiippu on hyvä. Ei vahingoita terveyttä. Käy myös sisäkäyttöön. Ekoliginen vaihtoehto, kompostoituu helposti.
Kun taas vaahteran siemenet on puumaisia ja itävät hanakasti. Pitäis vielä keksiä, mihin hitaasti maatuvat tammen lehtikasavuoret voisi kipata.
Kuskasin kaikki petivaatteet ulos tuulen riepoteltaviksi. Nyt ne pitäis jaksaa hakea sisälle ennen pimeää, elleivät ole jo lentäneet toisiin maisemiin.
Käyn kansalaisopiston jumppatunneilla. Olen kankea ja kömpelö, enkä pysy muiden rytmissä mukana. Tunnin aikana mulle tulee ilmavaivoja ja pissahätä. Kaikkien edellä mainittujen lisäksi jumppaaminen on tylsää, ja odotan koko ajan sen päättymistä. Silti käyn siellä uskollisesti vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Käyn kansalaisopiston jumppatunneilla. Olen kankea ja kömpelö, enkä pysy muiden rytmissä mukana. Tunnin aikana mulle tulee ilmavaivoja ja pissahätä. Kaikkien edellä mainittujen lisäksi jumppaaminen on tylsää, ja odotan koko ajan sen päättymistä. Silti käyn siellä uskollisesti vuodesta toiseen.
Sä olet kyllä tylsän tittelin ansainnut. Hyvä sinä.
Vierailija kirjoitti:
Kuskasin kaikki petivaatteet ulos tuulen riepoteltaviksi. Nyt ne pitäis jaksaa hakea sisälle ennen pimeää, elleivät ole jo lentäneet toisiin maisemiin.
Löytyikö? Meillä tuli jo pilkkopimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehtitietojen mukaan näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen suomalaisia pidettiin rehellisinä ihmisinä. Nyt varastamista ei paheksuta mitenkään. Milloin tämä muutos on tapahtunut?
Luin lehdestä, että iäkkäät naiset varastaa vitamiineja. Jotenkin hätkähdyttävää. Aiemmin oki juttuja, että pieneläkeläisill ei aina ole varaa ostaa lääkärin määräämiä lääkkeitä. Sellainen hyvinvointivaltio.
Vierailija kirjoitti:
Kurjuuden maksimointia ja tylsyyden huippu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kuulemma voi päältä päin arvata, kuka varastaa. Voi olla ihan tylsän näköinen ihminen, mutta on tietenkin valetylsä.
Minkä takia ihan tavallisissa seinäkelloissa on sekuntiviisari? Ei kai kenenkään elämä sekuntipeliä ole.
Syntymä- ja kuolinajat tulee todistuksiin vaan minuutin tarkkuudella.
Ennen apteekkeja ryösti narkkarit, nyt mummelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyikö? Meillä tuli jo pilkkopimeä.
Löytyivät, paitsi kaksi tyynyä oli jo menossa naapuriin. Tiedossa viileän raikas alkuyö.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia ihan tavallisissa seinäkelloissa on sekuntiviisari? Ei kai kenenkään elämä sekuntipeliä ole.
Kyllä sekuntiviisarikin on tarpeellinen. Joissain ohjeissa pitää ravistella maaleja tai värejä tietyt sekunnit, että tulis tasainen seos. Samoin jumpassa pitää leukaa painaa alas 30 sekuntia, jotta niska venyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kuulemma voi päältä päin arvata, kuka varastaa. Voi olla ihan tylsän näköinen ihminen, mutta on tietenkin valetylsä.
Buranaa varastetaan ja kosmetiikkaa ja ravintolisiä. Ibuprofeeni maksaa 1,96 e 10 kpl. En ymmärrä varastamista. Olen tylsä. En kaipaa jännitystä elämääni.