Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (18382)
Kävin ulkona, olin siellä ehkä 1,5 tuntia. Meillä tuulee tosi kovaa, niin nyt tuntuu että olen jäässä luita ja ytimiä myöten. Peiton alle ja kuumaa teetä kaveriksi, niin jospa se kohta helpottaa.
Puolisoni lähtee kohta hierontaan. Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on maanantai-ilta 5.10.2026. Kello on 22.19 ja minä kirjoitan vauvapalstalle. Kuulostaa jotenkin säälittävältä.
Eihän, tämä on parhautta. Parvekkeella kukat kukkii vieläkin. Iloisen näköistä väriloistoa.
Hehkutusvaihde jäänyt päälle. Ei sovi tylsiin. Yritä palata parhauksista ja iloisista väriloistoista tylsyyteen.
Mulle tylsyys ei ole sitä, mitä silmä näkee, tai käsi tekee, vaan tasaisen rauhallinen tyyni mieli ihan syvällä sisimmässäni. Mulle tylsyys ei ole sama asia kuin ilottomuus. Vaatimaton ikioma tylsääkin tylsempi mielipiteeni vain, jokainen taaplaa ja tylsäilee omalla tavallaan.
Ketjun tylsyys ei sekään ole ilottomuutta, vaan huumoria, lähinnä sarkasmia. Hyvä pointti tuo sisäinen juttu. Kaikki ulkoinen on lopulta sisäisen ilmentymää. Tylsyyskin.
Ei tarvitse lehtipuhallinta käyttää, kun tuuli puhalsi lehdet kasoihin. Naapurilla oli hyvä tuuri, kun heidän lehdet tulivat meidän pihaan. Meiltä eivät enää siirtyneet seuraavalle naapurille, vaan jäivät tähän istutuksiin kiinni. Parkkialue tuli kyllä aivan puhtaaksi meilläkin.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on maanantai-ilta 5.10.2026. Kello on 22.19 ja minä kirjoitan vauvapalstalle. Kuulostaa jotenkin säälittävältä.
Eihän, tämä on parhautta. Parvekkeella kukat kukkii vieläkin. Iloisen näköistä väriloistoa.
Hehkutusvaihde jäänyt päälle. Ei sovi tylsiin. Yritä palata parhauksista ja iloisista väriloistoista tylsyyteen.
Katsokaas: tämä toimii toisinkin päin, tylsissä hehkutetaan, kivoissa ketjuissa yrmytään. Hah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään.
Enkä minä. Mies menee. Huomenna. Vai oliko se nyt torstaina? No joku päivä kumminkin.
Olipas hyvät pikku tirsat. Nyt lähden katsomaan löytyisikö keittiöstä jotain syötävää.
Oli tarkoitus tehdä pieni lihaskuntotreeni kotona, ajattelin että tanssin pari biisiä lämmittelyksi. Päädyin tanssimaan tunnin enkä tehnyt punttitreeniä ollenkaan, eipä haittaa.
Ihotautilääkäri jäädytti mun otsasta pörröihottuman. Nyt ole jäämies.
Apteekki oli tyhjä, neljä farmaseuttia ja kaksi kassaa palveli mua. Sain kunnon kohtelua 9,28 eurolla.
Kaupassa oli jo joululaaatikoita ja muita jouluruokia, onneksi vasta pakastettuna. En ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orvokit kukkii pakkasiin asti ja vielä silloinkin. Joskus näin marraskuun lopulla kukkivia.
Kun luin tämän orvokki-viestin, niin muistin, että unohdin äsken viimeiset samettikukat myllynkiven päälle pihalle. Tyhjensin ja pesin ruukut ensi kesää odottamaan.
Kävin hakemassa kukat pieneen maljakkoon keittiön pöydälle, pieni väripilkku.
No onneksi sä saat sen nopeasti sammumaan, kukat roskiin ja maljakko kaappiin. Ehkä selviät vaurioitumatta.
Kyllä ihmisillä on kaikenlaisia vastoinkäymisiä. Ei ihme, että masennutaan.
Pihan vieressä on iso vaahtera ja siitä ropisee tuulen mukana satoja siemeniä pihaan. Jos ne jättäis maahan, täällä kasvais pusikko, eikä tarvis ruohonleikkuuta tehdä.
Vaahteranlehtipiippu on hyvä. Ei vahingoita terveyttä. Käy myös sisäkäyttöön. Ekoliginen vaihtoehto, kompostoituu helposti.
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa oli jo joululaaatikoita ja muita jouluruokia, onneksi vasta pakastettuna. En ostanut.
Vauhti kiihtyy marraskuussa. Joulusuklaarasiat, joulukoristeet, joululaulut. Joulukuun alkuun mennessä joulu on jo loppuunkaluttu. Mitään ei malteta rauhassa odottaa. Kaikki mulle tänne heti nyt. Joulut ja juhannukset, talot ja tavarat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaas: tämä toimii toisinkin päin, tylsissä hehkutetaan, kivoissa ketjuissa yrmytään. Hah.
Tylsät on huumoriketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsät on huumoriketju.
Eikä ole. Vaan tylsäketju. Mitä kellekin.
Mua väsyttää ihan tolkuttoman paljon. Pakko mennä nukkumaan. Onneksi pystyy sen tekemään, kun on eläkkeellä.