Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Naiset hylkää oikeiston

Vierailija
09.05.2026 |

Osoitus naisten kyvystä empatiaan ja heikomman puolustamiseen.

Jokainen on vastuussa siitä kenen joukoissa seisoo.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, en minä ainakaan, hassuja juttuja ne kirjoittaa

Vierailija
2/35 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen jo pitkään tiennyt, että suomalainen feministi on oikea vihollinen. Ei kukaan muu ole tehnyt minulle koskaan mitään pahaa, varsinkaan ulkomaalaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla mies?

Vierailija
4/35 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen jo pitkään tiennyt, että suomalainen feministi on oikea vihollinen. Ei kukaan muu ole tehnyt minulle koskaan mitään pahaa, varsinkaan ulkomaalaiset.

Olitko Tampereella vappuna?

Vierailija
5/35 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän hylkää. Päinvastoin, käyvät töissä eli toisin sanoen tukevat niitä ja ylläpitävät ongelmaa.

Vierailija
6/35 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla mies?

En ole ihan varma kummaksi tänään itseni identifioin. Voi olla että olen eläin🤔

Vierailija
7/35 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purra on hyvä esimerkki jokaiselle naiselle ettei pidä lähteä valtamedian ideologisiin hömpötyksiin mukaan.

Vierailija
8/35 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukutaitoiset voi tsekata ihan itse Hesarista, jossa kokoomuksen edustaja asiaa valittaa. Naiset lähtee...

Vierailija
9/35 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus tarjoaa naisille kotiin jäämistä ja sekä omista, että appivanhemmista huolehtimista. Naisia ei taida hirveästi innostaa sellainen tulevaisuus.

Vierailija
10/35 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni tarkennus tähän. Heikot naiset. Ne, jotka ovat saamapuolella itsekin. 

Vierailija
11/35 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla mies?

Sitä on vain hakattu päähän joten ei uskalla sanoa totuutta, kun mies istuu vieressä.

Vierailija
12/35 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt ei ole mikään uutinen että naiset keskittyvät ajattelemaan enemmän sillä tunneaivopuoliskolla sen loogisemman sijaan.

Vierailija
13/35 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle muiden tarvitse kertoa miten toimin aatteideni puolesta.

Vierailija
14/35 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla mies?

Oliko tää joku "roustaus" 🤣

Vierailija
15/35 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko Tampereella vappuna?

Joo. Kyllä me sun 2e banderolli voidaan korvata, tiedän että ette ole töissä niin se on iso raha teille pummeille

Vierailija
16/35 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset hylkäävät oikeiston yksinkertaisesti siksi, että se ei anna heille mitään positiivista. Oikeiston on jo osoittanut meillä ja muualla olevansa viidakon lakeja ajava liike, joka pyrkii alistamaan naiset miehille, ei-valkoiset valkoisille, vähemmistöt enemmistölle ja kaikki muut maailmassa ultrarikkaiden porhojen ja itsestään liikoja luulevien diktaattoreiden valtaan. Naiset kuuluvat tässä selviin häviäjiin, joten onko ihme ettei se maistu? En ole yllättänyt, että lauma oikeistolaisia (ja todennäköisesti miehiä) tuli heti haukkumaan naiset pystyyn. Onhan se nyt kohtuutonta, etteivät naiset suostu kiltisti alistumaan miesten mielivaltaan.

Vasemmistossa on vikansa, ei kahta kysymystä. Mutta oikeiston on sen verran sylkenyt jo muiden naamalle, että ei ihme kun se ei naisille meinaa kelvata.

Vierailija
17/35 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kun hylkää. Ei sillä ole enää väliä. Sillä islamisaatiota ei voi enää pysäyttää. Kohta naiset puetaan jätesäkkeihin.

Miten se eroaa siitä, mitä ihan kotimaiset äijät meille tyrkyttävät?

Vierailija
18/35 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus tarjoaa naisille kotiin jäämistä ja sekä omista, että appivanhemmista huolehtimista. Naisia ei taida hirveästi innostaa sellainen tulevaisuus.

Vihervassut tarjoaa vielä paskempaa tulevaisuutta naisille- sekä tytöille. Rais katuksi tulemista keskellä kiskasta päivää, samalla kun muut eivät uskalla enää puuttua tilanteeseen jottei rasismin leimaa tule. Näin tänään Saksassa, kun tyttö raiskattiin ja muut vaan katsoivat toiseen suuntaan tai poistuivat paikalta.

Meittikää naiset tätä seuraavissa vaaleissa!

Oikeiston oman peeloilun jälkeen ei ihan mene läpi tuo vihervasemmistolla pelottelu.

Vierailija
19/35 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten on aika perustaa uusia puolueita, joissa tarjotaan naisille vapautta ja turvallista tulevaisuutta oman valinnan mukaan ura/perhe tai molemmat  :)

Vierailija
20/35 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten on aika perustaa uusia puolueita, joissa tarjotaan naisille vapautta ja turvallista tulevaisuutta oman valinnan mukaan ura/perhe tai molemmat  :)

Olen jo pitkään miettinyt että Suomen puoluekentällä olisi tilaa ja kysyntää uudelle puolueelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän