Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (17033)

Vierailija
16901/17033 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mälsä olo. 

- eri mälsä -

Täälläkin on mälsää. 

Ollaan porukalla mälsiä. En edes hokannut, että on perjantai. Joku onneton toivotteli hyvät viikonloput - mitähhh?

Vierailija
16902/17033 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löhöön sohvalla, väsyttää, ei kuitenkaan nukuta. Tarttis alkaa elämäntaparemontti. Jos maanantaina? Ravinto, liikunta yms.

Maanantaina on aina hyvä aloittaa elämäntaparemontti. Ehtii viikonlopun harkita, ja tiistaina se on jo ohi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16903/17033 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löhöön sohvalla, väsyttää, ei kuitenkaan nukuta. Tarttis alkaa elämäntaparemontti. Jos maanantaina? Ravinto, liikunta yms.

Maanantaina on aina hyvä aloittaa elämäntaparemontti. Ehtii viikonlopun harkita, ja tiistaina se on jo ohi. 

Luitko ajatukseni? Huuuiiiiii!

Vierailija
16904/17033 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan ottaa toisen nupillisen kahvia. Httoon imurit ja lattialuutut!

Vierailija
16905/17033 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua vaivaa kun menee yöllä vessaan ja sytyttää valot niin sen puolen naapurit ja ohikulkijat näkee heti, että olen vessassa (kun siellä on se tavanomainen pieni ikkuna seinän yläosassa).

Onko tää normaalia hä?

Jotkut arkailee ostaa kaupasta vessapaperia tai terveyssiteitä, miettivät, mitä muut ajattelee.

Kondomit piilotan kassahihnalla ruokien sekaan. Mitä näin vanha (70v)  niillä tekee? Kerran selitin tutulle kassalle, että viininvalmistuksessa nämä on käteviä letkun (!) päähän. Voi älynväläystä.

Kassa muistaa lopunikänsä. Kuten lähipiirinsäkin. 

Vierailija
16906/17033 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua vaivaa kun menee yöllä vessaan ja sytyttää valot niin sen puolen naapurit ja ohikulkijat näkee heti, että olen vessassa (kun siellä on se tavanomainen pieni ikkuna seinän yläosassa).

Onko tää normaalia hä?

Jotkut arkailee ostaa kaupasta vessapaperia tai terveyssiteitä, miettivät, mitä muut ajattelee.

Kyllä minuakin hieman nolottaa, kun ostan silloin tällöin säkillisen vessapaperia, ettei tarvitsis sitä niin usein hankkia ja jos sattuu olemaan tarjouksessa.  Sitten luikahdan sen kanssa äkkiä sisälle, ettei naapurit näkis ja ihmettelis suurkulutusta.

Sivusta

Vierailija
16907/17033 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mitta tuo nupillinen. Tosin aika iso määrä, jos vaikka viiniä juo nupin täydeltä.

Vierailija
16908/17033 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää normaalia hä?

Kondomit piilotan kassahihnalla ruokien sekaan. Mitä näin vanha (70v)  niillä tekee? Kerran selitin tutulle kassalle, että viininvalmistuksessa nämä on käteviä letkun (!) päähän. Voi älynväläystä.

Kassaa ei vois vähempää kiinnostaa...  

Vierailija
16909/17033 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mitta tuo nupillinen. Tosin aika iso määrä, jos vaikka viiniä juo nupin täydeltä.

Ääh. Oon niin mälsä, etten osaa enää kirjottaa. Enkä vaivaudu oikolukemaankaan, näemmä.

Vierailija
16910/17033 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää normaalia hä?

En minä ainakaan seuraa, milloin naapurit käyvät vessassaan.

Naapureiden vessakäyntejä on syytä tarkkailla. Jos ramppaavat vessassa usein, niillä on ripuli ja muut asukkaat tietävät välttää läheistä naapuriyhteyttä. 

Vierailija
16911/17033 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääh. Oon niin mälsä, etten osaa enää kirjottaa. Enkä vaivaudu oikolukemaankaan, näemmä.

Sama itsellänikin. Välillä vilisee virheitä. Ei auta kuin heittäytyä toisten armeliaisuuden varaan. 

Vierailija
16912/17033 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää normaalia hä?

Kassaa ei vois vähempää kiinnostaa...  

Totta. Ostokset ei, mutta tuo legendaarinen selitys ehkä. Monissa ammateissa kuulee mielenkiintoisia kommentteja asiakkailta. Ne on työn suola.

Vierailija
16913/17033 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee. Odottamani posti saapui just. Mälsyys, guud bai. Minun osaltani.

Vierailija
16914/17033 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahdin uunin vieressä paistoksia, kun pitäis hoitaa muonitusta mökkireissua varten.  Sieltä ei tarttis sitten ihan heti lähteä ajaa kolistelemaan matkojen päähän kauppaan. Olispa huomenna parempi sää, ettei aina vaan sataisi.

Vierailija
16915/17033 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapset leikkivät kotia ja lykkäsivät nukkea vaunuissa. Nykyisin aikuiset leikkivät perhettä ja lykkäävät koiraa ostoskärryissä.

Tämä on tylsä mielipiteeni. Saa olla eri mieltä.

Vierailija
16916/17033 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahdin uunin vieressä paistoksia, kun pitäis hoitaa muonitusta mökkireissua varten.  Sieltä ei tarttis sitten ihan heti lähteä ajaa kolistelemaan matkojen päähän kauppaan. Olispa huomenna parempi sää, ettei aina vaan sataisi.

Se mökkeilyssä onkin tylsintä, että pitää rahdata ruokaa koko porukalle useammaksi päiväksi. Ja jos jää jotain, sitten rahdataan taas takaisin, ellei raski heittää pois.

Vierailija
16917/17033 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mökkeilyssä onkin tylsintä, että pitää rahdata ruokaa koko porukalle useammaksi päiväksi. Ja jos jää jotain, sitten rahdataan taas takaisin, ellei raski heittää pois.

Siellä mökillä kun rymyää metsähommissa ja raahaa polttopuita ja vesiämpäreitä, niin kyllä oltavakin tukkimiehen annokset muonaa. 

Vierailija
16918/17033 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipäivä, jalkojen lepuutusta, en tee muuta kun lämmitän valmiin ruuan ja tiskaan. Tietenkin katson telkkua.

Vierailija
16919/17033 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää normaalia hä?

Minä en piilottele kondomeja vaikka olen vanha muija. Päinvastoin, laitan paketin niin että näkyy edelliselle ja seuraavalle, jotta näkevät ettei tässä ihan "kuivin suin" olla. 

Vierailija
16920/17033 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää normaalia hä?

Minä en piilottele kondomeja vaikka olen vanha muija. Päinvastoin, laitan paketin niin että näkyy edelliselle ja seuraavalle, jotta näkevät ettei tässä ihan "kuivin suin" olla. 

Asennemuija! Muilla tylsää, sulla ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi