Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (17033)
Alkoi lopun aika, vajaa puoli tuntia enää.
Vierailija kirjoitti:
Minua vaivaa kun menee yöllä vessaan ja sytyttää valot niin sen puolen naapurit ja ohikulkijat näkee heti, että olen vessassa (kun siellä on se tavanomainen pieni ikkuna seinän yläosassa).
Onko tää normaalia hä?
No, kummallinen ajatus on, mutta voin kertoa sinulle, että minun mieheni ajattelee juuri samalla tavalla. Ihan normaali hän on, muuten.
Vierailija kirjoitti:
Onko vähän haikeutta havaittavissa, kun kesä on mennyt?
On.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vähän haikeutta havaittavissa, kun kesä on mennyt?
Hyvä vaan! Nyt tulee ihanaa pimeyttä ja sadetta.
Ellei olisi pimeää, jäisi näkemättä revontulet ja tähtitaivas.
Vierailija kirjoitti:
Minua vaivaa kun menee yöllä vessaan ja sytyttää valot niin sen puolen naapurit ja ohikulkijat näkee heti, että olen vessassa (kun siellä on se tavanomainen pieni ikkuna seinän yläosassa).
Onko tää normaalia hä?
Minullakin on naapureita lähellä ja osa taloista mäessä. Laitoin vessan ja saunankin yläikkunaan pimennysverhot. Nyt saa asioida ja saunoa huomiotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää normaalia hä?
Minullakin on naapureita lähellä ja osa taloista mäessä. Laitoin vessan ja saunankin yläikkunaan pimennysverhot. Nyt saa asioida ja saunoa huomiotta.
Näin ikivanhana muumiona on vaan hyvä, että naapuri näee valoista, että hengissä olen. Se on hätänappi, hidas, mutta ei ne vastaa Attendollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää normaalia hä?
En minä ainakaan seuraa, milloin naapurit käyvät vessassaan.
Minulla on Orthexin 10 litran muoviämpäri ja Orthexin kansi siihen. Kansi jää kuitenkin aivan löysäksi. Kun laitan saman kannen Vanttilan muovi Oy:n 10 litran ämpäriin, se istuu aivan tiiviisti, kuten kuuluukin. Mistä johtuu moinen?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Orthexin 10 litran muoviämpäri ja Orthexin kansi siihen. Kansi jää kuitenkin aivan löysäksi. Kun laitan saman kannen Vanttilan muovi Oy:n 10 litran ämpäriin, se istuu aivan tiiviisti, kuten kuuluukin. Mistä johtuu moinen?
Oisko sitten valuvika. Joitain O:n kansia ei saa ees paikoilleen, kun pitäis marjoja kuskata. Pitää vaan sovitella muihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko sitten valuvika. Joitain O:n kansia ei saa ees paikoilleen, kun pitäis marjoja kuskata. Pitää vaan sovitella muihin.
Isäni sanoi vähän erikoisesta ihmisestä samoin: Hänessä on valuvika.
Empaattinen isäni ei syyttänyt ihmistä, vaan luojaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää normaalia hä?
Jotkut arkailee ostaa kaupasta vessapaperia tai terveyssiteitä, miettivät, mitä muut ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan Tupperwaren mehukannun kannen sai helposti paikalleen, mutta pois ei sitten saanutkaan. Piti riuhtoa niin, että mehu roiskui. Mutta tuotelupaus piti: kansi pysyy hyvin paikoillaan. Olisko ollut perjantaikappale. Käyttämättä jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää normaalia hä?
Jotkut arkailee ostaa kaupasta vessapaperia tai terveyssiteitä, miettivät, mitä muut ajattelee.
Vastaava ilmiö on telkan katselussa. Jos kysytään, mitä ohjelmia seuraa, niin kaikki seuraa luontodokkareita ja ajankohtaisohjelmia. Oikeasti katsotaan silmät tapilla viihdesarjoja ja tosi-tv:tä, mutta kiva olla sivistynyt, noin teoriassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää normaalia hä?
Kondomit piilotan kassahihnalla ruokien sekaan. Mitä näin vanha (70v) niillä tekee? Kerran selitin tutulle kassalle, että viininvalmistuksessa nämä on käteviä letkun (!) päähän. Voi älynväläystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää normaalia hä?
Kondomit piilotan kassahihnalla ruokien sekaan. Mitä näin vanha (70v) niillä tekee? Kerran selitin tutulle kassalle, että viininvalmistuksessa nämä on käteviä letkun (!) päähän. Voi älynväläystä.
Olisit kertonut totuuden, että vaimon Ovestin estrogeenia et halua värkkiisi, siksi näitä menee niin paljon. Tylsä totuus on aina parempi kuin räväkkä valhe.
Löhöön sohvalla, väsyttää, ei kuitenkaan nukuta. Tarttis alkaa elämäntaparemontti. Jos maanantaina? Ravinto, liikunta yms.
Vierailija kirjoitti:
Mälsä olo.
- eri mälsä -
Täälläkin on mälsää.
Sotkee parran, jos niin haluaa. Se on kilon purkissa ja partaisen ukon kuva purkin kyljessä. Turkkilaista ja kreikkalaista maustamatonta.