Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (17033)

Vierailija
17021/17033 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin heijastimen, kiinnitän sen mustaan takkiini. Halpa henkivakuutus.

Minä löysin eteisen kaapista ristinmuotoisen heijastimen. Laitoin kiinni takkiin. Mietin, mistä ihmeestä olen sen saanut.

Vierailija
17022/17033 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö mennä saunaan? Aina sama pohdinta lauantaisin. Muinä päivinä pääsee helpommalla.

Kyllä. Älä kysele. Aina on lauantaisin menty saunaan. Illalla. Ei muulloin. Miksipä hyvää muuttamaan?

Ei vainenkaan, tiedän monta ihmistä, jotka käy aamusaunassa. Mekin mökillä joskus.

Aamusauna kävis tosiaan paremmin. Iltasauna väsyttää liikaa. Tätä pähkäillessä sauna jäähtyy. Joskus asiat ratkeaa itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17023/17033 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitttäääää.

Vierailija
17024/17033 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin eteisen kaapista ristinmuotoisen heijastimen. Laitoin kiinni takkiin. Mietin, mistä ihmeestä olen sen saanut.

Tänään lenkillä kolme harakkaa ja varis tappelivat ruuasta puistossa. Menin katsomaan, utelias kun olen, ja nurmikolla oli päätön kuollut rotta. Hyvä että syövät sen pois ettei rotta jää siihen nurmikolle. Tämä oli tylsän päiväni kohokohta. Ellei sitä lasketa, että alkoi sataa ja kastuin.

Vierailija
17025/17033 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on 21.00

Vierailija
17026/17033 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä loppuu 2 h päästä aika. 

Vierailija
17027/17033 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hampaita. 

Vierailija
17028/17033 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ostaa harmaan puseron, mutta eihän se väri sopinut, eikä mustakaan sen paremmin. Näytin oudon kalpealta.  Pitäydyn siis ruskeassa, maan läheisessä. 

Vierailija
17029/17033 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytytin pitkästä aikaa kynttilän ja katselen sen ķaunista ja rauhallista liekkiä illan ratoksi.

Vierailija
17030/17033 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin mökki lämmin, eikä tarvitse kuumavesipulloa sängyn lämmittäjäksi.

Öitä ja unia.

Vierailija
17031/17033 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
17032/17033 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitykseni vinkuu yhä. 

Vierailija
17033/17033 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään lenkillä kolme harakkaa ja varis tappelivat ruuasta puistossa. Menin katsomaan, utelias kun olen, ja nurmikolla oli päätön kuollut rotta. Hyvä että syövät sen pois ettei rotta jää siihen nurmikolle. Tämä oli tylsän päiväni kohokohta. Ellei sitä lasketa, että alkoi sataa ja kastuin.

Tämä on jo melkein liikaa tunteita herättävää ollakseen tylsää. Vertailun vuoksi toinen inhotus, olkaa hyvä. Tässä tulee. ( Sisältövaroitus.)

Eräänä kauniina kesäaamuna polkupyöräilin töihin. Pyörätiellä näin lokin, joka söi aamupalaa. Se oli löytänyt oksennuksen, mistä nokki sattumia.

Anteeksi. Ei ollut tylsä.

Vierailija
17034/17033 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankin uuden syyspipon, mikä on aika magee. :D

Oui! Minäkin hankin punaisen baskerin, sellaisen ranskalaistyylisen. Voi ei, olenko nyt hupakko jos puen sen päähäni?

Huivia ei ainakaan enää tuohon kannata harkitakaan. Ei ole hyväksi täällä rännän ja sateen keskellä liian mannermainen sentään olla.

Liian myöhäistä, koska minulla oli jo huivi valmiiksi hankittuna. Alkoi vaivaamaan, kun en halua hupakon leimaa. Uskallanko edes kertoa, että minulla on sängyn alla punaiset ranskalaiset korkokengät. 

Nyt kyllä liikutaan jo varsin vaarallisilla vesillä. 

Mistä tiesit? Jätin punaiset ranskalaiset korot sänkyni alle, mutta niistä hirveää painajaista. Miten selviän tästä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi