Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (17028)
Kuuntelin tänään vanhemmanpuoleisen sukulaiseni vakavan masennuksen sävyttämää kertomusta pari tuntia, kaikkine toivottomuuksineen. Piti käydä pikku happihyppelyllä sen jälkeen, ikään kuin "huuhtomassa" koko elämän ankeus hieman vähemmäksi omilta harteilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua vaivaa kun menee yöllä vessaan ja sytyttää valot niin sen puolen naapurit ja ohikulkijat näkee heti, että olen vessassa (kun siellä on se tavanomainen pieni ikkuna seinän yläosassa).
Onko tää normaalia hä?
Jotkut arkailee ostaa kaupasta vessapaperia tai terveyssiteitä, miettivät, mitä muut ajattelee.
Kondomit piilotan kassahihnalla ruokien sekaan. Mitä näin vanha (70v) niillä tekee? Kerran selitin tutulle kassalle, että viininvalmistuksessa nämä on käteviä letkun (!) päähän. Voi älynväläystä.
Minä en piilottele kondomeja vaikka olen vanha muija. Päinvastoin, laitan paketin niin että näkyy edelliselle ja seuraavalle, jotta näkevät ettei tässä ihan "kuivin suin" olla.
Asennemuija! Muilla tylsää, sulla ei.
Mulla on samanlainen asennemuija. Sitä ei hävetä mikään. Kyselee myyjältä apua oikean kondomikoon löytymiseen. Ja kerran apteekissa iäkäs farmaseutti oli punainen ja kauhuissaan kun rouvani tiedusteli miten tätä lantionpohjajumpparia käytetään ja millainen liukuvoide siihen sopii. Oli neiti-ihminen se tuttu farmaseutti. Tylsää ei ole rouvani kanssa, sori siitä.
Minusta on huippua, kun tulee siihen ikään ettei nolota enää oikein mikään. Kaikista asioista voi puhua kelle tahansa, miten tahansa. Korkeintaan nuoremmat punastelee ja häpeilee, mutta se on heidän ongelmansa.
Lähen metsään. Tulen joskus sieltä sitten pois.
Harmittaa kun en voinut syödä tarjottua pullaa mahavaivojeni vuoksi. Oli niin herkullisen näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Metsässä sielu lepää.
Vierailija kirjoitti:
Älä viivy liian kauan, että pääsisit takaisin ennen pimeää, ellei sitten olis otsalamppua.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata tulla pois, ei täällä ole mitään nähtävää.
Vierailija kirjoitti:
Metsä & Syksy = Onni. Pieni sadekaan ei haittaa.
Kävin kaupassa ja ostin mustia cat-sukkia nipun. Minun melkein kaikki vaatteet on mustia, ja pyykinpesu on helppoa. Ei tarvitse lajitella vaatteita värin mukaan. Pesukone pesee 2 tuntia, sitte ripustan pyykit kuivamaan. Ja aamulla lajittelen kuivat pyykit vaatekaappiin. Sukille on oma hylly, samoin alushousuille, t-paidoille, leggingseille ja yöpaidoille. On kiva kun pyykkikori on nyt tyhjä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kaupassa ja ostin mustia cat-sukkia nipun. Minun melkein kaikki vaatteet on mustia, ja pyykinpesu on helppoa. Ei tarvitse lajitella vaatteita värin mukaan. Pesukone pesee 2 tuntia, sitte ripustan pyykit kuivamaan. Ja aamulla lajittelen kuivat pyykit vaatekaappiin. Sukille on oma hylly, samoin alushousuille, t-paidoille, leggingseille ja yöpaidoille. On kiva kun pyykkikori on nyt tyhjä.
Vielä, kun vaihdat mustan harmaaseen, olet Pro Tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on cat-sukat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on cat-sukat?
Sivusta: luulen, että caterpillar/tmanni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsä & Syksy = Onni. Pieni sadekaan ei haittaa.
Ihana.
Vierailija kirjoitti:
Syksyinen metsä on kiehtova ja salaperäinenkin. Aamusumut, matalalla välkkyvä aurinko ja hämäryys. Mikä onni istua nuotiolla kypsän luonnon ja ruskan keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syksyinen metsä on kiehtova ja salaperäinenkin. Aamusumut, matalalla välkkyvä aurinko ja hämäryys. Mikä onni istua nuotiolla kypsän luonnon ja ruskan keskellä.
Isot hämähäkinseitit kimaltavat auringossa, sammal pehmeän vihreänä, pikaritorvijäkälät hehkuu harmaata. Puolukat punertaa ja mustikanlehdet kellertää, varvut hennonvihreät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa oikea sadekuurojen päivä. Jokainen pilvi toi rankkasateita, ja poutaa välillä muutama minuutti. Siinä ajassa ei kerinnyt kuin ottaa haravan käteen, ja sännätä taas suojaan. Eilen taas pisaroi tauotta iltaan asti. Sais tämä sadekausi kyllä mennä tauolle.
Eipä. Kaivot ovat kuivina ja järvien pinnat alhaalla, sateita kaivataan. Luonto kärsii kuivuudesta ja mistä karjalle vettä? Vesivoimalat eivät tuota sähköä, jollei ole vettä tarpeeksi. Metsä ei kasva. Jne.
Uutisissa kerrottiin että koko maapallo kärvistelee kuivuudessa. Nyt kaikki tylsät toivokaamme sateita. Lempisäätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa oikea sadekuurojen päivä. Jokainen pilvi toi rankkasateita, ja poutaa välillä muutama minuutti. Siinä ajassa ei kerinnyt kuin ottaa haravan käteen, ja sännätä taas suojaan. Eilen taas pisaroi tauotta iltaan asti. Sais tämä sadekausi kyllä mennä tauolle.
Eipä. Kaivot ovat kuivina ja järvien pinnat alhaalla, sateita kaivataan. Luonto kärsii kuivuudesta ja mistä karjalle vettä? Vesivoimalat eivät tuota sähköä, jollei ole vettä tarpeeksi. Metsä ei kasva. Jne.
Uutisissa kerrottiin että koko maapallo kärvistelee kuivuudessa. Nyt kaikki tylsät toivokaamme sateita. Lempisäätä.
Eikö mitä, tänäänkin tullut kaatosateita vähän väliä täällä Uudellamaalla. Sais siirtyä välistä muualle.
Tästä ketjusta inspiroituneena ostin talkkunajauhoa ja tein talkkunahyvettä. Tulee lapsuus mieleen, sanoi mies. Ei se hassumman makuista ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta inspiroituneena ostin talkkunajauhoa ja tein talkkunahyvettä. Tulee lapsuus mieleen, sanoi mies. Ei se hassumman makuista ollutkaan.
Vaude. Ketju on Tylsä & Hyödyllinen.
Mulla on samanlainen asennemuija. Sitä ei hävetä mikään. Kyselee myyjältä apua oikean kondomikoon löytymiseen. Ja kerran apteekissa iäkäs farmaseutti oli punainen ja kauhuissaan kun rouvani tiedusteli miten tätä lantionpohjajumpparia käytetään ja millainen liukuvoide siihen sopii. Oli neiti-ihminen se tuttu farmaseutti. Tylsää ei ole rouvani kanssa, sori siitä.