Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (17046)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa oikea sadekuurojen päivä. Jokainen pilvi toi rankkasateita, ja poutaa välillä muutama minuutti. Siinä ajassa ei kerinnyt kuin ottaa haravan käteen, ja sännätä taas suojaan. Eilen taas pisaroi tauotta iltaan asti. Sais tämä sadekausi kyllä mennä tauolle.
Eipä. Kaivot ovat kuivina ja järvien pinnat alhaalla, sateita kaivataan. Luonto kärsii kuivuudesta ja mistä karjalle vettä? Vesivoimalat eivät tuota sähköä, jollei ole vettä tarpeeksi. Metsä ei kasva. Jne.
Onko itäisessä Suomessa edelleenkin noin kuivaa? Huomiseksi luvattiin sateita ainakin sinne suunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Punarinta on tullut syksyisin usein seuraksi, kun leikkaan vattupensaita. Nyt ei näkynyt.
Kuuluuko kuitenkin punarinnan helähtävä ääni tik? Lintu piileskelee pensaissa ja näyttäytyy pikaisesti, ainakin täällä pihassani.
Isot hanhiparvet ovat muuttomatkalla.
On jotenkin vähän mälsä olo.
Vierailija kirjoitti:
Isot hanhiparvet ovat muuttomatkalla.
Sanotaan että, halla hanhen varpaissa.
Tulossa kylmää syyssäätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattelin kaupungilla naisten peppuja ja kuvittelin miltä heidän peppureikä näyttää
Mä katson miesten hartioita vaan.
Olen kait estynyt. Uskaltaisko alemmas.
Älä turhaan. Niin kuin poliisit rikospaikalla sanoo: Täällä ei ole mitään nähtävää.
Vierailija kirjoitti:
Minun muistovihossani oli seuraavaa värssy:
Muista aina minua, kun kirppu puree sinua.
Jos se puree kovasti, sinusta tulee rovasti.
Pikatutkinto. Keskustelevatkohan keskenään: Minä olen opiskellut teologisessa tiedekunnassa, mutta Kaarlo on niitä kirpunpuremia.
Vierailija kirjoitti:
Otin kuulokkeet laturista ja laitoin puhelimen lataukseen.
Elämä on nykyään yhtä lataamista. Ennen ei ollut muuta ladattavaa kuin aseet.
Laitoin iltaherkkuuni partajugurttia, kauraleseitä, soija- ja pellavarouhetta, mustikoita ja päälle hunajaa. Nam.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Koko ajan on jotain härpäkettä ladattava. Itseä ei ehdi koskaan.
"Aamuun " on taas pitkä aika, toisin oli kesällä, terveisiä lapista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattelin kaupungilla naisten peppuja ja kuvittelin miltä heidän peppureikä näyttää
Mä katson miesten hartioita vaan.
Olen kait estynyt. Uskaltaisko alemmas.
Älä turhaan. Niin kuin poliisit rikospaikalla sanoo: Täällä ei ole mitään nähtävää.
Ok. Onneksi en katsonut. Pettymykset lannistaa.
Vierailija kirjoitti:
On jotenkin vähän mälsä olo.
Kuvaa hyvin minunkin oloani. Söin kebabin, oli tosi hyvä, mutta kai suolainen, kun janottaa koko ajan. Mälsää.
Meiltä loppuu 1 h 48 min päästä aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiirenpyydyksiä ladattiin.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin iltaherkkuuni partajugurttia, kauraleseitä, soija- ja pellavarouhetta, mustikoita ja päälle hunajaa. Nam.
Olen yrittänyt lisätä pellavarouhetta aamupuuroon, kun sen pitäisi olla niin terveellistä. Minusta se ei maistu hyvältä ja mahakin meni ihan kuralle. En tykkää eikä vatsanikaan. Nuo muut aineet menettelevät, paitsi soijarouhetta en ole koskaan kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Millaista on partajugurtti, sotkeeko se parran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiirenpyydyksiä ladattiin.
Täytyykin laittaa pyydykset vintille. Kohta alkavat hiirut siellä rapistella, kun tulee kylmät. Kissakin vois hoitaa asian, muttei oo enää kattia.
Meillä ei vielä hetkeen lopu aika.
Kello on 19.34
Hyvää yötä.