Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (16585)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä tekisi illalla, jollei olisi telkkaria tai nettiä. Vuolisi sytykkeitä tai värkkäisi virsuja? Se olis huono juttu. Ne täyttäisi kaapit ja liiterit.
Naitaisiin.
Ja sitten hoidettaisiin kasvavaa lapsilaumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä tekisi illalla, jollei olisi telkkaria tai nettiä. Vuolisi sytykkeitä tai värkkäisi virsuja? Se olis huono juttu. Ne täyttäisi kaapit ja liiterit.
Luettaisiin kirjoja?
Muuten hyvä idea, mutta lukutaito alkaa maassa olla heikonlaista. Ehkä ABC-kirjasta tavattaisi Agricolan oppeja.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että EU-parlamentilla olisi isompiakin asioita pohdittavana kuin aamiaisdirektiivi. Mitä nyt saakaan kutsua hilloksi.
Joskus rahaa sanottiin hilloksi.
Vierailija kirjoitti:
Radiota vois kuunnella ja värkkäillä käsitöitä, höyläillä vaikka reen jalaksia.
Hämärän hyssyä vois viettää kynttilän valossa. Sitten painua ajoissa pehkuihin, jotta ois aamun virkku.
Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei ole enää lentsussa.
Onko hän nyt lietsussa? Siis menossa?
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Harrastin haureuksia. Koskettelin itseäni
Onnea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luettaisiin kirjoja?
Muuten hyvä idea, mutta lukutaito alkaa maassa olla heikonlaista. Ehkä ABC-kirjasta tavattaisi Agricolan oppeja.
Siitähän se lukutaito kohenisi. Olisi kansantalouden kannalta ihan hyvä ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Harrastin haureuksia. Koskettelin itseäni
Syntisi on sovitettu.
Mulla on maha kipeä. Istun pöntöllä ja toivon että se menisi ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naitaisiin.
lähtisköhän tuolla näläkäkin, ainakin hetkeksi. Eihän se näläkästä ees nukuta.
Vierailija kirjoitti:
Joku luulee et mä oon yks muu. Tosi sisukkaasti. Mutta en mä sen muun miestä aio kuitenkaan paijata. Harmillista! Haluisin olla ihan oma itseni. Mutta mä olen väliinputoaja, jota ei ole, koska mä olen joku muu. Ei mulla kuulemma ole omaa ulkonäköä, eikä mitään muutakaan.
Jos se onkin niin, että sillä toisella ei ole omaa ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naitaisiin.
Ja sitten hoidettaisiin kasvavaa lapsilaumaa.
Eikä ehtisi veistellä tuohivirsuja, kun pitäisi olla töissä vuorokaudet läpeensä jotta saisi lapsilaumalle elannon.
Naitaisiin.