Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (16583)
Vierailija kirjoitti:
Yks tuttava on kuulemma päässyt tuonilmaisiin paremmille asuinsijoille. Rauha hänen muistolleen.
Mitä se käytännössä tarkoittaa? "Rauha hänen muistolleen?" Ei saa muistella häntä? Ennenhän uskottiin, että jos kuollutta kaipaa ja itkee, kuollut ei saa rauhaa tuonpuoleisessa.
Vai ei saa puhua totta hänestä? Pitää kaunistella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maito on lopussa. Olisi varmaan hyvä käydä kaupassa.
Meillä kaurahiutaleet ja kahvi.
Meillä öljy ja kinkku. Sitruunamehutiiviste myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks tuttava on kuulemma päässyt tuonilmaisiin paremmille asuinsijoille. Rauha hänen muistolleen.
Mitä se käytännössä tarkoittaa? "Rauha hänen muistolleen?" Ei saa muistella häntä? Ennenhän uskottiin, että jos kuollutta kaipaa ja itkee, kuollut ei saa rauhaa tuonpuoleisessa.
Ei, kun toivotetaan rauhaisaa taivasmatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vainajat on yleensä aika rauhallisia. Turha toivotus.
Mitäs sitä muistoa siihen tungetaan. Riitää vain: Rauhaa.
Mun oikeanpuoleisesta silmästä vuotaa vettä (tai mitä lie kyynelnestettä). Mietin, että olenkohan tulossa lentsuun vai liekö jotain allergiaa aiheuttavia aineita ilmassa.
Mä söin äsken pottuja, minuuttipihviä ja salaattia.
Mietin, menisinkö kisulin kanssa ulos, vai alanko vaan katsomaan La Promesaa töiden jälkeen.
Mietin joutessani että kun ikkunasta näkyy koivu ja kaunis järvimaisema, niin eipä taida missään muualla maailmassa olla näin hyvä asua kuin täällä tylsyydessä keskellä ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saivartelija etsii huomautettavaa vaikka toisen surusta. Surullista.
Sä itse olet väärässä ketjussa. Ei tosikoille. Tämä on satiiria ja kielikikkailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maito on lopussa. Olisi varmaan hyvä käydä kaupassa.
Meillä kaurahiutaleet ja kahvi.
Meillä öljy ja kinkku. Sitruunamehutiiviste myös.
Mulla kaikki nuo lopussa ja nyt vessapaperikin. Oisko syyn ja seurauksen laki.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, menisinkö kisulin kanssa ulos, vai alanko vaan katsomaan La Promesaa töiden jälkeen.
Riippuu, onko kyseessä lemmikki vai kumppanin hellyttelynimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saivartelija etsii huomautettavaa vaikka toisen surusta. Surullista.
Sä itse olet väärässä ketjussa. Ei tosikoille. Tämä on satiiria ja kielikikkailua.
Täällä ei mitäään jätetä vetämättä tylsyyteen. Vainajaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun oikeanpuoleisesta silmästä vuotaa vettä (tai mitä lie kyynelnestettä). Mietin, että olenkohan tulossa lentsuun vai liekö jotain allergiaa aiheuttavia aineita ilmassa.
Mullakin vuotaa silmät aina erityisesti loppukesällä ja syksyllä. Mietin, onko silloin ilmassa jotain home- tai sieni-itiöitä. Toisaalta, jos silmään kasvaa joku tatti, olisi helppoa loihtia sienimuhennos oman maan sadosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, onko kyseessä lemmikki vai kumppanin hellyttelynimi.
Kisuli! Mirriksi ja Mussuksi olen kutsunut. Nyt saa uuden nimen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin vuotaa silmät aina erityisesti loppukesällä ja syksyllä. Mietin, onko silloin ilmassa jotain home- tai sieni-itiöitä. Toisaalta, jos silmään kasvaa joku tatti, olisi helppoa loihtia sienimuhennos oman maan sadosta.
Ja reseptin keksit omasta päästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja reseptin keksit omasta päästäsi.
Just.
Tekisi mieli pyytää yhtä miestuttavaa lounasseuraksi, mutta en oikein uskalla. Ettei saisi mitään asiaan liittymättömiä käsityksiä.
Töissä on niin tylsää, että aloin tekemään töitä.