Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (16586)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko siltä, että jokainen päivä on lahja vai että jokainen päivä on liikaa?
Sen jälkeen kun puolisolla diagnosoitiin syöpä, jokainen yhteinen päivä on tuntunut lahjalta, mutta voisin ymmärtää tilanteen, missä kovien kipujen vuoksi tuntuisi, että jokainen päivä on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kahden kirjahyllyn loukussa oleva tylsä tuplaboomeri. Siivosin ja järjestelin ne tänään.
Kyllähän kirjahylly olla pitää, niin kotona kuin mökilläkin. Viime mainitussa on vieläkin yli 10-osainen arvokkaan näköinen tietosanakirjojen rivistö. Varmaan ollut kallis hankinta.
Ja nyt niitä ei huoli kukaan.
Ehkä sadan vuoden päästä ovat taas haluttuja?
Vierailija kirjoitti:
Eläkkeellä oleva puolisoni päivät kuluvat mukavan tylsästi. Hän aikoo (vain aikoo, ei lähde) useastikin lähteä sauvakävelemään. Lopun aikaa hän seuraa säätilaa ikkunasta.
Neukuissa oli aikoinaan suunnitelmatalous. Moni asia jäi suunnittelun asteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kahden kirjahyllyn loukussa oleva tylsä tuplaboomeri. Siivosin ja järjestelin ne tänään.
Kyllähän kirjahylly olla pitää, niin kotona kuin mökilläkin. Viime mainitussa on vieläkin yli 10-osainen arvokkaan näköinen tietosanakirjojen rivistö. Varmaan ollut kallis hankinta.
Ja nyt niitä ei huoli kukaan.
Ehkä sadan vuoden päästä ovat taas haluttuja?
Jollei paperitoukat syö.
Pahalta tuntuu hävittää kirjoja. Paperinkeräykseen vain ja kannet roskiin tai kartonkijätteisiin.
Ennen arvostettiin kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Pahalta tuntuu hävittää kirjoja. Paperinkeräykseen vain ja kannet roskiin tai kartonkijätteisiin.
Koulussa välitunneilla puhuttiin kirjoista ja niiden sisällöstä. Ei vahdattu puhelimista tiktokkeja.
Roskia viedessä huomasin että pihan suihkulähde on sammutettu. Taitaa todella olla syksy jo alkanut.
Satanut vaihtelevasti melkein koko päivän. Nyt illaksi sitten kirkastuu ja tulossa kylmä yö. Olispa nyt niitä poutapäiviä edes pari.
Vierailija kirjoitti:
Roskia viedessä huomasin että pihan suihkulähde on sammutettu. Taitaa todella olla syksy jo alkanut.
Matonpesupaikka oli vielä auki, varmaan sulkevat senkin sitten lähipäivinä.
Mitä sitä tekisi illalla, jollei olisi telkkaria tai nettiä. Vuolisi sytykkeitä tai värkkäisi virsuja? Se olis huono juttu. Ne täyttäisi kaapit ja liiterit.
Luulisi, että EU-parlamentilla olisi isompiakin asioita pohdittavana kuin aamiaisdirektiivi. Mitä nyt saakaan kutsua hilloksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä tekisi illalla, jollei olisi telkkaria tai nettiä. Vuolisi sytykkeitä tai värkkäisi virsuja? Se olis huono juttu. Ne täyttäisi kaapit ja liiterit.
Luettaisiin kirjoja?
Päivällä oli tylsää, sitten illemmalla lähdin viemään roskat ja ilta aleen kaupalle, sai hyvät ostokset , suurinosa puoleen hintaan. Olen tyytyväinen päivääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulussa välitunneilla puhuttiin kirjoista ja niiden sisällöstä. Ei vahdattu puhelimista tiktokkeja.
Meillä päin viskottiin toistemme myssyjä lumihankeen.
Joku luulee et mä oon yks muu. Tosi sisukkaasti. Mutta en mä sen muun miestä aio kuitenkaan paijata. Harmillista! Haluisin olla ihan oma itseni. Mutta mä olen väliinputoaja, jota ei ole, koska mä olen joku muu. Ei mulla kuulemma ole omaa ulkonäköä, eikä mitään muutakaan.
Näin on. Sekin auttaa, kun muistelee, mistä voi olla tyytyväinen tai mikä ilahdutti sinä päivänä. Vaikka se aamuhämärissä läheltä pyrähtänyt nappisilmäinen punarinta. Viipyy vielä pihan pensaikoissa.